Frøkenfryden Skrevet 21. januar 2024 #20661 Skrevet 21. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Ja, har briller jeg har kjøpt på butikk som funker for nær og langt. Var det trasig i starten? Nei tror det bare var fint, å se folk sitt fjes og tekst på tv☺️ 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #20662 Skrevet 21. januar 2024 Cid skrev (49 minutter siden): Ja, har briller jeg har kjøpt på butikk som funker for nær og langt. Det er jo bra...og du bruker dem og liker dem? 1
Cid Skrevet 21. januar 2024 #20663 Skrevet 21. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er jo bra...og du bruker dem og liker dem? Ikke egentlig men de er der om jeg trenger 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2024 #20664 Skrevet 21. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Tenk på hvor supersøte damene plutselig så ut @Cid... Du hadde eksplodert av nyfunnet lykke!
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #20665 Skrevet 21. januar 2024 Cid skrev (6 timer siden): Ikke egentlig men de er der om jeg trenger Det er saken med nye briller; de må brukes slik at øynene får tid til å venne seg til "nye øyne". Hver dag. Jeg snakker av erfaring, for jeg kunne ikke begynne med mine nye briller (syns jeg), for de gamle var mye bedre. Det var de jo ikke, for feil i syn fortsetter å utvikle seg og en trenger å se med riktig glass for å se skikkelig godt. 1
Cid Skrevet 21. januar 2024 #20666 Skrevet 21. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden): Det er saken med nye briller; de må brukes slik at øynene får tid til å venne seg til "nye øyne". Hver dag. Jeg snakker av erfaring, for jeg kunne ikke begynne med mine nye briller (syns jeg), for de gamle var mye bedre. Det var de jo ikke, for feil i syn fortsetter å utvikle seg og en trenger å se med riktig glass for å se skikkelig godt. Hehe. 1
Baktus2024 Skrevet 25. januar 2024 #20667 Skrevet 25. januar 2024 jeg skal ikke hevde at historien er sann , men jeg har fine minner fra Fauske Cirkle K , der jeg tok med meg CK-koppen for en kopp kaffi..drakk 2/3 del av kaffien , fylte oppi en god støyt cognac og fylte opp koppen med kakao.,..resultatet , tirade med bailys syntes forresten at hun som jobbet der begynte å se litt grundigere på meg ..hun syntes nok hun kjente cognaclukt..men de ansatte kjenner vel til den oppskriften tenker jeg 2
Titania Skrevet 25. januar 2024 #20668 Skrevet 25. januar 2024 Innrømmer at det ikke var helt lett å ta opp med salgssjefen at jeg syns lønnen min er "urettferdig" lav i forhold til kollegaen, og bad han om hjelp til hvordan jeg kan forhandle på det. Jeg er ikke så flink til å stå opp for meg selv, men jeg syns kanskje jeg fortjener mer i lønn. Hun har mer utdanning enn meg, jeg har bare et kurs, mens hun har fullført skole - og at det spiller inn, ikke noe problem med å forstå. Men jeg gjør mer enn henne, og har jobbet her lenger. Hun har 150k mer i året... 3
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #20669 Skrevet 25. januar 2024 Rett skal være rett, @Titania 3
Baktus2024 Skrevet 25. januar 2024 #20670 Skrevet 25. januar 2024 Titania skrev (1 time siden): Innrømmer at det ikke var helt lett å ta opp med salgssjefen at jeg syns lønnen min er "urettferdig" lav i forhold til kollegaen, og bad han om hjelp til hvordan jeg kan forhandle på det. Jeg er ikke så flink til å stå opp for meg selv, men jeg syns kanskje jeg fortjener mer i lønn. Hun har mer utdanning enn meg, jeg har bare et kurs, mens hun har fullført skole - og at det spiller inn, ikke noe problem med å forstå. Men jeg gjør mer enn henne, og har jobbet her lenger. Hun har 150k mer i året... organiser deg..det der er en betydelig forskjell. Da jeg var ung så hadde de beste selgerne , som var provisjonslønnet , ikke utdanning i det hele tatt..det er en ting du aldri kan lære på en vanlig skole og det er å bli en god selger..du kan gjerne lære triksa, men selve salget er det personligheten og personen som får til... 2
Cid Skrevet 25. januar 2024 #20671 Skrevet 25. januar 2024 Titania skrev (1 time siden): Innrømmer at det ikke var helt lett å ta opp med salgssjefen at jeg syns lønnen min er "urettferdig" lav i forhold til kollegaen, og bad han om hjelp til hvordan jeg kan forhandle på det. Jeg er ikke så flink til å stå opp for meg selv, men jeg syns kanskje jeg fortjener mer i lønn. Hun har mer utdanning enn meg, jeg har bare et kurs, mens hun har fullført skole - og at det spiller inn, ikke noe problem med å forstå. Men jeg gjør mer enn henne, og har jobbet her lenger. Hun har 150k mer i året... Håper du får mer! 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #20672 Skrevet 25. januar 2024 Jeg forstår ikke at folk står frem i se&hør og viser bilder av seg selv i sårbare situasjoner, som om de bare skulle inn på bensinstasjonen og kjøpe boller og fylle drivstoff. At deres lille baby er død, det er en veldig privat ting syns jeg. 2
Cid Skrevet 25. januar 2024 #20673 Skrevet 25. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke at folk står frem i se&hør og viser bilder av seg selv i sårbare situasjoner, som om de bare skulle inn på bensinstasjonen og kjøpe boller og fylle drivstoff. At deres lille baby er død, det er en veldig privat ting syns jeg. Tenker du på drapssaken? 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #20674 Skrevet 25. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Tenker du på drapssaken? Nei, det var en annen ting de skrev om i se og hør. https://www.seher.no/kjendis/mistet-datteren-vi-er-knust/80871787 1
Cid Skrevet 25. januar 2024 #20675 Skrevet 25. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det var en annen ting de skrev om i se og hør. https://www.seher.no/kjendis/mistet-datteren-vi-er-knust/80871787 Oppsøker de media selv? 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #20676 Skrevet 25. januar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Oppsøker de media selv? De la det ut selv på instagrammen sin. 1
Cid Skrevet 25. januar 2024 #20677 Skrevet 25. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De la det ut selv på instagrammen sin. Og media fanger det opp. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #20678 Skrevet 25. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Og media fanger det opp. Mhm. Jeg hadde aldri lagt bilde ut på min insta om jeg hadde hatt slike alvorlige ting i livet mitt. Rettelse: jeg hadde ikke lagt ut noe som helst. 1
Titania Skrevet 25. januar 2024 #20679 Skrevet 25. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Rett skal være rett, @Titania Ikke uenig 😊 Kollegaen HAR en bedre utdannelse enn meg, som gir grunn til at hun ikke skal ha dårlig lønn. Men selv om verden er urettferdig syns jeg den forskjellen er litt for stor. Baktus skrev (15 minutter siden): organiser deg..det der er en betydelig forskjell. Da jeg var ung så hadde de beste selgerne , som var provisjonslønnet , ikke utdanning i det hele tatt..det er en ting du aldri kan lære på en vanlig skole og det er å bli en god selger..du kan gjerne lære triksa, men selve salget er det personligheten og personen som får til... Jeg jobber heldigvis ikke som selger, men salgssjefen er god venn og kollega som kjenner meg godt, så lettere å snakke med han om ting for litt tips og råd 😊 For selv om jeg vet de har et STORT problem her om jeg slutter i morgen, så er jeg ikke så flink til å sette verdi på meg selv 😅 Cid skrev (13 minutter siden): Håper du får mer! Time Will show 😊 1
Baktus2024 Skrevet 25. januar 2024 #20680 Skrevet 25. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Mhm. Jeg hadde aldri lagt bilde ut på min insta om jeg hadde hatt slike alvorlige ting i livet mitt. Rettelse: jeg hadde ikke lagt ut noe som helst. Så ikke noe Iselin G. her altså.p 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå