Gjest Boetica Skrevet 25. januar 2024 #20681 Skrevet 25. januar 2024 Titania skrev (33 minutter siden): Ikke uenig 😊 Kollegaen HAR en bedre utdannelse enn meg, som gir grunn til at hun ikke skal ha dårlig lønn. Men selv om verden er urettferdig syns jeg den forskjellen er litt for stor. Jeg jobber heldigvis ikke som selger, men salgssjefen er god venn og kollega som kjenner meg godt, så lettere å snakke med han om ting for litt tips og råd 😊 For selv om jeg vet de har et STORT problem her om jeg slutter i morgen, så er jeg ikke så flink til å sette verdi på meg selv 😅 Time Will show 😊 Her må du bare sette deg ned og skrive. Legg vekt på hvor lang erfaring du har og hvilke oppgaver som er lagt til deg. Vær helt konkret, rams opp. Om du er en som alle spør, en som lærer opp nye, så trekk frem at du driver kollegaveiledning. Er du god i å sette deg inn i nye systemer og rutiner, så nevn det. Jobber du raskt og systematisk og overholder alle frister, skriv det. Om du har konkrete eksempler på momentene ovenfor, så trekk det frem. Lykke til 💪
Titania Skrevet 25. januar 2024 #20682 Skrevet 25. januar 2024 Boetica skrev (5 minutter siden): Her må du bare sette deg ned og skrive. Legg vekt på hvor lang erfaring du har og hvilke oppgaver som er lagt til deg. Vær helt konkret, rams opp. Om du er en som alle spør, en som lærer opp nye, så trekk frem at du driver kollegaveiledning. Er du god i å sette deg inn i nye systemer og rutiner, så nevn det. Jobber du raskt og systematisk og overholder alle frister, skriv det. Om du har konkrete eksempler på momentene ovenfor, så trekk det frem. Lykke til 💪 Vi er såpass små at man ber om et sofamøte med sjefene for sånne ting 🙈😅 Også er det ting jeg burde vært mye flinkere på, vært mer effektiv og sånn, pluss noen oppgaver jeg sliter litt med å få rutiner på, som gjør at jeg syns det er litt vanskelig å kreve noe 😅 Men salgssjefen ser mye av det jeg gjør fordi jeg er ganske mye slave for han 🙈😂 1
Gjest Boetica Skrevet 25. januar 2024 #20683 Skrevet 25. januar 2024 Titania skrev (1 minutt siden): Vi er såpass små at man ber om et sofamøte med sjefene for sånne ting 🙈😅 Også er det ting jeg burde vært mye flinkere på, vært mer effektiv og sånn, pluss noen oppgaver jeg sliter litt med å få rutiner på, som gjør at jeg syns det er litt vanskelig å kreve noe 😅 Men salgssjefen ser mye av det jeg gjør fordi jeg er ganske mye slave for han 🙈😂 De punktene hvor du har forbedringspotensiale på, hopper du bare bukk over 😂
Titania Skrevet 25. januar 2024 #20684 Skrevet 25. januar 2024 Boetica skrev (12 minutter siden): De punktene hvor du har forbedringspotensiale på, hopper du bare bukk over 😂 Jepp 😅 Og de er det noen av 🙈 Jeg får ofte til ting, men det tar noen ganger litt lenger tid enn det burde og sånn, men det er det jobber med å finne ut av om kan være adhd 😅 1
Gjest Boetica Skrevet 25. januar 2024 #20685 Skrevet 25. januar 2024 Titania skrev (2 minutter siden): Jepp 😅 Og de er det noen av 🙈 Jeg får ofte til ting, men det tar noen ganger litt lenger tid enn det burde og sånn, men det er det jobber med å finne ut av om kan være adhd 😅 Alt kan snus til noe positivt: Du kommer alltid i mål! 😊
Titania Skrevet 25. januar 2024 #20686 Skrevet 25. januar 2024 Boetica skrev (1 time siden): Alt kan snus til noe positivt: Du kommer alltid i mål! 😊 Jepp 😊 Men siden jeg ofte kløner når jeg prater og sånn i tillegg fordi munn og tanker ikke går i samme fart, så føler jeg selv det er best å snakke med noen som kjenner til både meg og jobb, og jobben jeg gjør, for litt «veiledning» først 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2024 #20687 Skrevet 25. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg forstår ikke at folk står frem i se&hør og viser bilder av seg selv i sårbare situasjoner, som om de bare skulle inn på bensinstasjonen og kjøpe boller og fylle drivstoff. At deres lille baby er død, det er en veldig privat ting syns jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar 2024 Forfatter #20688 Skrevet 25. januar 2024 Baktus skrev (8 timer siden): Så ikke noe Iselin G. her altså.p Aldri. Dessuten har jeg lagt meg og sover. Natta. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2024 #20689 Skrevet 25. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Aldri. Dessuten har jeg lagt meg og sover. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #20690 Skrevet 26. januar 2024 Takk. Sov ok innimellom i natt. Åpnet vinduet på gløtt...og regnet var så intenst dryppende at jeg ble forstyrret og ikke beroliget i søvn. Det er som sen høst i været nå. Underlig. 1
Cid Skrevet 26. januar 2024 #20691 Skrevet 26. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Takk. Sov ok innimellom i natt. Åpnet vinduet på gløtt...og regnet var så intenst dryppende at jeg ble forstyrret og ikke beroliget i søvn. Det er som sen høst i været nå. Underlig. Deilig med lyden av regn når man skal sove 😃 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #20692 Skrevet 26. januar 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Deilig med lyden av regn når man skal sove 😃 Ja, jeg liker litt forsiktig drypperegn på teltduken om sommeren. Det slapper jeg godt av til og kan sovne, men ikke høststormregnplaskelyder som river ned huset jeg bor i. Det fører til stress hos meg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2024 #20693 Skrevet 26. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, jeg liker litt forsiktig drypperegn på teltduken om sommeren. Det slapper jeg godt av til og kan sovne, men ikke høststormregnplaskelyder som river ned huset jeg bor i. Det fører til stress hos meg. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk. Sov ok innimellom i natt. Åpnet vinduet på gløtt...og regnet var så intenst dryppende at jeg ble forstyrret og ikke beroliget i søvn. Det er som sen høst i været nå. Underlig.
Baktus2024 Skrevet 26. januar 2024 #20694 Skrevet 26. januar 2024 sort skinnbukse , sort skinnjakke , hvit levis skjorte og sort skinnslips.... videre til poco loco treningssweat moteklær og inn i 90-tallet med toxido med 5-6 forskjellige farger på magebelte og snipper... noe du assosierer med meg ? hvit bukse turkis skjorte gult skinnslips og oransje tøyjakke... ingen assosiasjoner...flott.. da slipper jeg å legge bilder fra 80-tallet ut på instagram hadde forøvrig IKKE hockey-sveis 1
Frøkenfryden Skrevet 26. januar 2024 #20695 Skrevet 26. januar 2024 Jeg er for sliten til å være super-helsearbeider i dag. Men drikker kaffe og står på, ok pluss er nok innimellom..😌 2
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #20696 Skrevet 26. januar 2024 Baktus skrev (15 minutter siden): sort skinnbukse , sort skinnjakke , hvit levis skjorte og sort skinnslips.... videre til poco loco treningssweat moteklær og inn i 90-tallet med toxido med 5-6 forskjellige farger på magebelte og snipper... noe du assosierer med meg ? hvit bukse turkis skjorte gult skinnslips og oransje tøyjakke... Jeg kan se det meget levende for mitt indre minne. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ...men det jeg egentlig er litt irritert over er alle håndarbeidene som folk legger ut på nett, de som skal se ut som restegarnsprosjekter, de er laget med nytt garn fra A til Å og det blir ikke billig på noe vis om en skal få den rette looken. Juks og fanteri! 1
Ane Rikke Skrevet 26. januar 2024 #20697 Skrevet 26. januar 2024 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Jeg er for sliten til å være super-helsearbeider i dag. Men drikker kaffe og står på, ok pluss er nok innimellom..😌 Til og med ok minus og laber er nok innimellom:) 2
Titania Skrevet 26. januar 2024 #20698 Skrevet 26. januar 2024 Akkurat nå vil jeg bo på jobb til føret ute blir bedre… 2
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2024 #20699 Skrevet 26. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg kan se det meget levende for mitt indre minne. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ...men det jeg egentlig er litt irritert over er alle håndarbeidene som folk legger ut på nett, de som skal se ut som restegarnsprosjekter, de er laget med nytt garn fra A til Å og det blir ikke billig på noe vis om en skal få den rette looken. Juks og fanteri!
Gjest No1*No1 Skrevet 26. januar 2024 #20700 Skrevet 26. januar 2024 Jeg innrømmer at jeg er en morsom tullebukk, men også en virus og pest og plage for noen som ikke liker min humor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå