Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes at der burde være en sesong av Forræder i året hvor helt ordinære folk som ikke er kjendiser er med fremfor å ha to sesonger med kjendiser i året, da hadde jeg faktisk vurdert å se på. Jeg begynner å lei av kjendis programmer, alt for ofte at flere har dukket opp i en ørten andre programmer før.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ane Rikke skrev (4 minutter siden):

Jeg skal til syden snart. Er så sjukt fornøyd med tidspunktet, og tanken på å glo på palmer mens jeg dovent klør meg på en solbrent skulder, og vet hvordan det er her hjemme i snøhullet 😅 Aaaahhhh…..! 

Cassidy Tvillingene ønsker deg god tur og en fin ferie i Syden vi.🥰🥰

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg god tur og en fin ferie i Syden vi.🥰🥰

Tusen takk 💜

• Hjerte 1
Skrevet
Ane Rikke skrev (4 minutter siden):

Tusen takk 💜

🥰🥰

Skrevet (endret)
Cid skrev (10 timer siden):

Jeg begynner å lei av kjendis programmer, alt for ofte at flere har dukket opp i en ørten andre programmer før.

Jeg er kjempelei alt sammen og jeg kaller dem bare for "trynene" som må bli med i alt som er mulig å bli med på, så lenge de kommer på TV og får oppmerksomhet som gir dem innpass til nok en programserie på skjermen.

JEG ER LEI! :kjefte: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden):

Jeg er kjempelei alt sammen og jeg kaller dem bare for "trynene" som må bli med i alt som er mulig å bli med på, så lenge de kommer på TV og får oppmerksomhet som gir dem innpass til nok en programserie på skjermen.

JEG ER LEI! :kjefte: 

:klappe::klappe:

• Liker 1
Skrevet

Micropopcorn var himla godt nå.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg må på nille og få meg lesebriller. Alternativt ny lang arm eller større mobil👀

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har aldri engasjert meg i politikk.

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Cid said:

Tror du lever lenger ved å ikke gjøre det. I hvertfall i dag. Er jo til å grine av uansett hvilken side man befinner seg på.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Fant80 skrev (10 minutter siden):

Tror du lever lenger ved å ikke gjøre det. I hvertfall i dag. Er jo til å grine av uansett hvilken side man befinner seg på.

Virker som at der er mange Pinocchioer blant politikerne, slik de fremstilles på nyhetene :P Virker slitsomt å være politisk engasjert og skulle debattere politikk med andre :haar:

Endret av Cid
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (12 minutter siden):

Ikke Cassidy Tvillingene heller.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Skrevet

Jeg burde ha flyttet til ei hyggelig "stue" på landet. Selv om snø laver ned; stillheten trengs. :sukk: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jeg burde ha flyttet til ei hyggelig "stue" på landet. Selv om snø laver ned; stillheten trengs. :sukk: 

:hjerte:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden):

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg innrømmer at selv om mye kunne vært annerledes og sånn, og at ting på ingen måte føles bra - så er de kanskje litt mer ok enn på en ganske god stund 😊

• Hjerte 3
Skrevet

Enda jeg har "tippet" i pengespill i mange, mange år...så vinner jeg ikke noen gevinst som monner. 
Håper at dette året blir mitt og at jeg får en Diger zum, som jeg fortjener etter alle disse årene. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Enda jeg har "tippet" i pengespill i mange, mange år...så vinner jeg ikke noen gevinst som monner. 
Håper at dette året blir mitt og at jeg får en Diger zum, som jeg fortjener etter alle disse årene. :) 

Spiller du på postkodelotteriet?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (12 minutter siden):

Spiller du på postkodelotteriet?

Aldri forsøkt. Har du? 

Innrømmelse; jeg skal nå lage potetmos og kutte opp ei pølse og løk, så blir det varm middag i dag også. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Aldri forsøkt. Har du? 

Innrømmelse; jeg skal nå lage potetmos og kutte opp ei pølse og løk, så blir det varm middag i dag også. 

Aldri prøvd noe Lotto før. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...