Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest No1*No1
Skrevet (endret)

Innrømmer også at jeg promper masse i dag. Forkjølet og må sutte på halspastiller som fører til proming. 

Endret av No1*No1
Typo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer veldig på fenomenet Joseph Robinette Biden jr., hans stadig stigende alder, hukommelsesproblemer og verbalrot; hvem kan få ham til å innse at tiden er inne for å gi slipp på jobben? I følge ham selv er det ikke noe galt med ham og alt fungerer som det alltid har gjort, men...slik er jo ikke virkeligheten sett utenfra. Hvor lenge skal omgivelsene hans la ham fortsette og så til sist sette en solid strek?  :klo: 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg lurer veldig på fenomenet Joseph Robinette Biden jr., hans stadig stigende alder, hukommelsesproblemer og verbalrot; hvem kan få ham til å innse at tiden er inne for å gi slipp på jobben? I følge ham selv er det ikke noe galt med ham og alt fungerer som det alltid har gjort, men...slik er jo ikke virkeligheten sett utenfra. Hvor lenge skal omgivelsene hans la ham fortsette og så til sist sette en solid strek?  :klo: 

Det lurer jeg også på. Han hadde nok gjort det bedre om han var en yngre versjon av seg selv.

• Liker 2
Skrevet
Sola de skrev (12 minutter siden):

Det lurer jeg også på. Han hadde nok gjort det bedre om han var en yngre versjon av seg selv.

Helt sikkert. Ting må ta slutt en gang og for en så viktig jobb som det der må omgivelsene ta affære for alles del, hans egen også, før han blamerer seg stort og får enda mer hån og folks vrede mot seg.

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Helt sikkert. Ting må ta slutt en gang og for en så viktig jobb som det der må omgivelsene ta affære for alles del, hans egen også, før han blamerer seg stort og får enda mer hån og folks vrede mot seg.

Så lenge Trump ikke vinner. 

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Så lenge Trump ikke vinner. 

Ja, han kan vi ikke ha i det hele tatt uansett alder. Forstår ikke at de ikke har bedre kandidater enn dem de har. :( 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Ja, han kan vi ikke ha i det hele tatt uansett alder. Forstår ikke at de ikke har bedre kandidater enn dem de har. :( 

De har men de taper. 

• Nyttig 1
Skrevet

Syns jeg leste "rykter" om at Obama ikke helt hadde fraskrevet seg muligheten for å stille til valg igjen en gang, 
men rykter skal man jo ikke høre så mye på. :sukk: Han hadde vært bedre enn de to som jeg ikke vil ha. 

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Så lenge demokratene ikke greier å hoste opp en annen realistisk kandidat, så fortsetter han til han stuper. 

Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Syns jeg leste "rykter" om at Obama ikke helt hadde fraskrevet seg muligheten for å stille til valg igjen en gang, 
men rykter skal man jo ikke høre så mye på. :sukk: Han hadde vært bedre enn de to som jeg ikke vil ha. 

De har vel bare lov til å sitte to perioder totalt? 

Skrevet
Boetica skrev (På 9.2.2024 den 10.41):

De har vel bare lov til å sitte to perioder totalt? 

Si det  til Trump... 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Si det  til Trump... 

Han har bare sittet i en.

• Nyttig 1
Gjest No1*No1
Skrevet
On 2/8/2024 at 6:49 PM, Freyja Valkyrie said:

Kan være et bilde av dovenlori og tekst

Jeg har lært meg å gjøre dette 😁 endelig halvveis i livet. 

Skrevet

Er så sinsykt lei av vinter. Kan ikke vente til Mars og første vår måned. HAAAAAAAAAAATER SNØ OG IS !!!!! 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Si det  til Trump... 

:klappe::klappe:

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå kunne jeg tenke meg 30 varmegrader ute. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det kunne så visst ikke jeg og min monotone dans for å holde på kulde litt til er et faktum... :hoppe: 

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg ser frem til at en ny og lang tid med mote skal skylle inn over verden..: måtehold og påkledd kropp. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Det kunne så visst ikke jeg og min monotone dans for å holde på kulde litt til er et faktum... :hoppe: 

Cassidy Tvillingene er ikke noe særlig glade i verken varme eller kulde, men hvis vi måtte velge mellom de så hadde vi valgt kulde. For når det er kalt så kan vi kle godt på oss.:nikke::nikke: Men når det er varmt er det ingenting som hjelper.:risterpåhodet::risterpåhodet:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...