Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2024 #20841 Skrevet 14. februar 2024 Irak skrev (2 timer siden): Jeg innrømmer at jeg ikke har noe å innrømme 🤣🤣🤣🤣. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #20842 Skrevet 15. februar 2024 Det kommer til å bli rart en gang i fremtiden...når en i et glimt husker at en var på noe som het KG en gang. En minnes hyggelige brukere, tull og tøys, saklige samtaler, nyttige tips, irritasjoner og blokkeringer av folk som aldri ga seg på den negative måten. Forumvenner en traff hver dag og om natten også innimellom. En kjenner på et vemodig savn, for det var en veldig hyggelig tid den gang da. Nå er det over. Finnes ikke mer. Jeg gruer meg til den dagen er her og vi får en slik negativ nedstengingsbeskjed og jeg skal glede meg enda mer over at den tiden ikke er her ennå. Vi har et levende forum, et vennskap og det skal vi ta vare på. Ha en bra dag alle sammen. Jeg er ferdig med å innrømme nå. 3
Cid Skrevet 15. februar 2024 #20843 Skrevet 15. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det kommer til å bli rart en gang i fremtiden...når en i et glimt husker at en var på noe som het KG en gang. En minnes hyggelige brukere, tull og tøys, saklige samtaler, nyttige tips, irritasjoner og blokkeringer av folk som aldri ga seg på den negative måten. Forumvenner en traff hver dag og om natten også innimellom. En kjenner på et vemodig savn, for det var en veldig hyggelig tid den gang da. Nå er det over. Finnes ikke mer. Jeg gruer meg til den dagen er her og vi får en slik negativ nedstengingsbeskjed og jeg skal glede meg enda mer over at den tiden ikke er her ennå. Vi har et levende forum, et vennskap og det skal vi ta vare på. Ha en bra dag alle sammen. Jeg er ferdig med å innrømme nå. Kg går nok ingen plasser. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #20844 Skrevet 15. februar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Kg går nok ingen plasser. Det sa de nok om giganten som het "Nettby" også en gang i tiden og POFF, så var den historie. FB går også...men så kommer det nye ting. Vi vet ennå ikke helt hva det blir. 1
Cid Skrevet 15. februar 2024 #20845 Skrevet 15. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Det sa de nok om giganten som het "Nettby" også en gang i tiden og POFF, så var den historie. FB går også...men så kommer det nye ting. Vi vet ennå ikke helt hva det blir. Nettby varte bare i 4 år mens kg har vart i 25 år så det kan ikke på langt nært sammenlignes 😜 ingen norske forum er større enn kg og så lenge Egmont tjener på det så blir det værende her. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #20846 Skrevet 15. februar 2024 ...og jeg har vært en snill og trofast tjener i en god del av alle de årene. 1 1
Gjest Boetica Skrevet 15. februar 2024 #20847 Skrevet 15. februar 2024 Så lenge vi er skravlesjuke håper jeg kg bare ruller videre 🤓
KnekkeBørre Skrevet 15. februar 2024 #20848 Skrevet 15. februar 2024 KG er stedet jeg residerer når virkeligheten trenger en pause fra meg. ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2024 #20849 Skrevet 15. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Det kommer til å bli rart en gang i fremtiden...når en i et glimt husker at en var på noe som het KG en gang. En minnes hyggelige brukere, tull og tøys, saklige samtaler, nyttige tips, irritasjoner og blokkeringer av folk som aldri ga seg på den negative måten. Forumvenner en traff hver dag og om natten også innimellom. En kjenner på et vemodig savn, for det var en veldig hyggelig tid den gang da. Nå er det over. Finnes ikke mer. Jeg gruer meg til den dagen er her og vi får en slik negativ nedstengingsbeskjed og jeg skal glede meg enda mer over at den tiden ikke er her ennå. Vi har et levende forum, et vennskap og det skal vi ta vare på. Ha en bra dag alle sammen. Jeg er ferdig med å innrømme nå. KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): KG er stedet jeg residerer når virkeligheten trenger en pause fra meg. ❤️ 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #20850 Skrevet 15. februar 2024 Tenksom dag i kveld. 2
KnekkeBørre Skrevet 15. februar 2024 #20851 Skrevet 15. februar 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Tenksom dag i kveld. Nattmat til lunsj...igjen Endret 15. februar 2024 av KnekkeBørre 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2024 #20852 Skrevet 15. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Tenksom dag i kveld. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #20853 Skrevet 15. februar 2024 Jupp. Sånn deromkring. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2024 #20854 Skrevet 15. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jupp. Sånn deromkring. 1
KnekkeBørre Skrevet 15. februar 2024 #20855 Skrevet 15. februar 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Jupp. Sånn deromkring. Gandalf løy. It shall pass ❤️ Noen ganger tenker man, andre ganger ikke. Av og til kiler livet en i magen, og andre ganger gjør det bare vondt.. Hele livet er bare øyeblikk på øyeblikk på øyeblikk. Det eneste som vedvarer er jordens rotasjon, min promille og kjærlighet for sosiopraterne ❤️ Endret 15. februar 2024 av KnekkeBørre 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #20856 Skrevet 15. februar 2024 Det var meget vakkert sagt og jeg tar det som en mental redningsbøye med innlagt vibrasjon. 2
Gjest Boetica Skrevet 15. februar 2024 #20857 Skrevet 15. februar 2024 KnekkeBørre skrev (33 minutter siden): KG er stedet jeg residerer når virkeligheten trenger en pause fra meg. ❤️ Kg er det stedet jeg residerer når jeg trenger en pause fra virkeligheten. Ganske ofte m.a.o. 🤡
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2024 #20858 Skrevet 15. februar 2024 Boetica skrev (4 minutter siden): Kg er det stedet jeg residerer når jeg trenger en pause fra virkeligheten. Ganske ofte m.a.o. 🤡 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det var meget vakkert sagt og jeg tar det som en mental redningsbøye med innlagt vibrasjon. KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Gandalf løy. It shall pass ❤️ Noen ganger tenker man, andre ganger ikke. Av og til er kiler livet en i magen, og andre ganger gjør det bare vondt.. Hele livet er bare øyeblikk på øyeblikk på øyeblikk. Det eneste som vedvarer er jordens rotasjon, min promille og kjærlighet for sosiopraterne ❤️ 1
KnekkeBørre Skrevet 15. februar 2024 #20859 Skrevet 15. februar 2024 Boetica skrev (6 minutter siden): Kg er det stedet jeg residerer når jeg trenger en pause fra virkeligheten. Ganske ofte m.a.o. 🤡 Pauser er viktige ❤️ Men i mitt tilfelle så har jeg overmannet virkeligheten ved å være enda vanskeligere å ha med å gjøre enn hva den er. 😁 1
Titania Skrevet 15. februar 2024 #20860 Skrevet 15. februar 2024 Lyden av flere helikoptre over en lenger periode er ganske slitsom, må jeg innrømme. Tror de leter etter en mann et stykke unna, men føles som de surrer over huset her 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå