Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Jeg har kjøpt ny vinterjakke og har lyst på nye vintersko og. Driver og leter, men er så kresen på sko. Neste helg er det spådd -11 🥶 Det blir litt av en overgang når det har vært unormalt varmt helt til nå. Heldigvis ikke spådd noe snø enda. Innrømmer at jeg har vanskelig for å fatte at det snart er vinter igjen. Tiden går så fort! 

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Savner lyset, men ikke varmen. Er ikke noe sommermenneske, så vår og tidlig høst er mine favorittårstider. Det verste er senhøstes, spesielt når det er sånn som nå med evig mørke og tett tåke hver eneste dag. Jeg blir helt sprø av det. Når kulda kommer blir det klarvær også og det er bra 😊 Selv om jeg alltid fryser halvt i hjel i starten når kulda kommer.

Vi har våren som vår favorittårstid, og så er høsten vår favorittårstid nummer 2.😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Vi har våren som vår favorittårstid, og så er høsten vår favorittårstid nummer 2.😊😊

Samme her 😊 September og oktober er ofte veldig fine. Men november sliter jeg med pga mørket. I år har det vært så ekstremt med tåke også og det hater jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

Samme her 😊 September og oktober er ofte veldig fine. Men november sliter jeg med pga mørket. I år har det vært så ekstremt med tåke også og det hater jeg. 

Vi synes at november er den verste måneden i året, her i Bergen når det er tåke vind og regn. Da er november den verste måneden som finnes.🌫️🌫️🌬️🌬️🌧️🌧️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Vi synes at november er den verste måneden i året, her i Bergen når det er tåke vind og regn. Da er november den verste måneden som finnes.🌫️🌫️🌬️🌬️🌧️🌧️

Huff, ja. Og det at solen går ned tidligere og tidligere for hver dag. Den tåka er det aller verste, jeg blir helt gal av den 🌫️🌫️ Ikke noe kult med vind og regn heller da. Heldigvis ikke blåst så mye her i det siste og ikke regnet så kraftig, men har yret nesten hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Huff, ja. Og det at solen går ned tidligere og tidligere for hver dag. Den tåka er det aller verste, jeg blir helt gal av den 🌫️🌫️ Ikke noe kult med vind og regn heller da. Heldigvis ikke blåst så mye her i det siste og ikke regnet så kraftig, men har yret nesten hver dag. 

Vi har hatt tåke her i Bergen i hele dag, og da er det grått kjedelig og trist.🌫️🌫️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Vi har hatt tåke her i Bergen i hele dag, og da er det grått kjedelig og trist.🌫️🌫️

Ja, det er rett og slett trøstesløst. Her har det vært tåke hver dag i minst 2 uker. Idag brøt sola igjennom litt, men fortsatt tåkete. Sånn sett gleder jeg meg til kulda kommer, for da er det spådd klarvær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Ja, det er rett og slett trøstesløst. Her har det vært tåke hver dag i minst 2 uker. Idag brøt sola igjennom litt, men fortsatt tåkete. Sånn sett gleder jeg meg til kulda kommer, for da er det spådd klarvær. 

Vi hadde sol bak tåken her i Bergen i dag,:nikke::nikke: men på grunn av tåken og at det var vindstille i dag. Så kom ikke solen ordentlig frem.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 timer siden):

ja og veldig lang tid igjen til våren.., fra 1.nov er det 120 dager til 1.mars , høres ikke lenge ut , men det er 1/3 dels år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (1 time siden):

ja og veldig lang tid igjen til våren.., fra 1.nov er det 120 dager til 1.mars , høres ikke lenge ut , men det er 1/3 dels år..

...og jeg har trukket dypt inn i den mørke hulen og koser meg maksimalt med ordentlig stearinlys ved min side og det lukter stearin og har levende flamme and I love It, for jeg foretrekker dette her fremfor steikvarm og fryktelig lys sommertid hvor jeg søker ly hele tiden. Vinteren er en venn...hvis en ser bort fra glatt føre og det fryktelige hvite som kan komme i mengder og aldri bli ferdig. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

...og jeg har trukket dypt inn i den mørke hulen og koser meg maksimalt med ordentlig stearinlys ved min side og det lukter stearin og har levende flamme and I love It, for jeg foretrekker dette her fremfor steikvarm og fryktelig lys sommertid hvor jeg søker ly hele tiden. Vinteren er en venn...hvis en ser bort fra glatt føre og det fryktelige hvite som kan komme i mengder og aldri bli ferdig. :jolie: 

fryktelige hvite som kommer i store mengder ??? hmmm.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (1 minutt siden):

fryktelige hvite som kommer i store mengder ??? hmmm.. :) 

Ja, man kan kanskje lure litt innimellom, men i mitt tilfelle heter det SNØ. :nikke: 👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja, man kan kanskje lure litt innimellom, men i mitt tilfelle heter det SNØ. :nikke: 👎

aha…du vet, det er slike små detaljer som får den perverterte hjernen min rett inn i grisebingen .. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (6 minutter siden):

aha…du vet, det er slike små detaljer som får den perverterte hjernen min rett inn i grisebingen .. :) 

Da fikk vi deg ut av bingen og på mentaljoggetur i Gudenes frie natur. :nikke:  God tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Da fikk vi deg ut av bingen og på mentaljoggetur i Gudenes frie natur. :nikke:  God tur! 

:)  ja , jeg må ut å kjøle meg ned etter opphetingen her..kanskje en kald dusj først.. snakkas :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp. Husk mentale brodder. Kan være glatt der ute.  :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Yepp. Husk mentale brodder. Kan være glatt der ute.  :tommelopp2:

Jeg fant mine brodder i går :juhu: Da kan vinteren komme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to par med innebygde pigger...pluss en håndfull til å sette på ekstra. Tror jeg skal klare meg. :nikke: 

Det blir litt vanskelig med dem som er slik hele tiden, kontra det å skulle inn i butikker og busser. 
Vil jo ikke ødelegge omgivelsene heller, men har ikke annet valg...  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  har brukt brodder flere dager. Frossen tåke på bar asfalt.

Og jeg må gå å legge med.

Busse lalle.

;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå barker boksekampen mellom M.Tyson og J.paul sammens i Arlington Texas..begge er sikret over 20 mill dollar for kampen..starter 0500 norsk tid, altså , nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...