Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

bergensbanen åpnet igjen..banenor har stått på i drittværet i helga og fått dét på skinner igjen..godt jobba..

Endret av Baktus2024
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette her er en alvorlig engelsk sideskill syns jeg. :sjokkblå:
82253760.webp?imageId=82253760&x=14.39&y

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Dette her er en alvorlig engelsk sideskill syns jeg. :sjokkblå:
82253760.webp?imageId=82253760&x=14.39&y

Hva mener du?

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Hva mener du?

At sideskillen er nesten nede på øra. Det er vanlig at den er lengre oppe på hodet. :) 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Vi har alle blitt nokså ugjenkjennelige på all tiden som har gått siden vi var ett år, så at vi også kommer til
å bli annerledes når vi er tyve-førti år eldre, det er forventet. Sykdommene står i kø og venter på oss.
Kanskje blir det et langt liv og en del elendighet, eller så slukkes lyset plutselig og borte er vi. :sukk: 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

for ei natt, var 8 kuldegrader da jeg kom hit i tre firetiden..toget var forsinket så ble litt forvirring med tiden..

• Hjerte 1
Skrevet

Såg på youtuberen og fotografen Thomas Heaton , og han skriver en liste over landskapsfotografers største issue.." getting out of bed "  :) janei det må jo bli første skrittet  :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Vi har alle blitt nokså ugjenkjennelige på all tiden som har gått siden vi var ett år, så at vi også kommer til
å bli annerledes når vi er tyve-førti år eldre, det er forventet. Sykdommene står i kø og venter på oss.
Kanskje blir det et langt liv og en del elendighet, eller så slukkes lyset plutselig og borte er vi. :sukk: 

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg syns det høres bedre ut å skulle ta det første steget, enn å ta det første skrittet. :sjokkblå: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg syns det høres bedre ut å skulle ta det første steget, enn å ta det første skrittet. :sjokkblå: 

Vi er helt enige med deg, det høres mye bedre ut.:nikke::nikke:

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på kokt egg, så kanskje jeg skal ta det første egget? :spise:  ...eller tre egg på skivene? 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Nå fikk jeg lyst på kokt egg, så kanskje jeg skal ta det første egget? :spise:  ...eller tre egg på skivene? 

Vi synes at det høres skikkelig digg ut nam nam.🍞🍞🍞🍞🥚🥚🥚🥚:spise::spise:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

🥚🥪

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

🥚🥪

:spise::spise:

Skrevet

:( Hoppe stirrer på C&C som ligger på bakken og ser rare ut i ansiktet, fordi de spiste Cids spesialsmørbrød
som det var altfor mye tabasco i...stakkars. :grine: :grine:  

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

:( Hoppe stirrer på C&C som ligger på bakken og ser rare ut i ansiktet, fordi de spiste Cids spesialsmørbrød
som det var altfor mye tabasco i...stakkars. :grine: :grine:  

Vi synes at det var gode smørbrød.:spise::spise:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Vi synes at det var gode smørbrød.:spise::spise:

Å? :sjokkert: Jeg hadde dødd på meg av sånne sterke ting - all ære til dere to som sikkert stammer fra et land som spiser mye sterk mat hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...