Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (11 timer siden):

Jeg har handlet på temu :ninja:

Cid?!? :sjokk: Er det virkelig sant....og hva kjøpte du der? *hilsen ikke nysgjerrig* :jolie: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Det gjør de fleste. Jeg dømmer ikke☺️ Følger bare det som funker for meg😌

Skjønner det ♥️ måtte opp 0530 jeg og da jeg hadde 8 mils reisevei til jobb. Min daværende jobb flyttet, men jeg trivdes så godt, så fortsatte likevel helt til hele administrasjonen flyttet til utlandet.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Cid?!? :sjokk: Er det virkelig sant....og hva kjøpte du der? *hilsen ikke nysgjerrig* :jolie: 

Noen skjorter og støv kluter. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (11 timer siden):

Skjønner det ♥️ måtte opp 0530 jeg og da jeg hadde 8 mils reisevei til jobb. Min daværende jobb flyttet, men jeg trivdes så godt, så fortsatte likevel helt til hele administrasjonen flyttet til utlandet.

Jobber man liker er verdt litt umake😌🧡

Endret av Frøkenfryden
Skrevet
Cid skrev (9 timer siden):

Noen skjorter og støv kluter. 

Leste støvete kluter :klaske:

Temu er ganske ålreit :jepp:

Skrevet

Jeg er lei av at depresjonen smeller til når man minst venter det, og det er alltid så stygt i starten. 

Men selv om mesteparten av verden er ganske ræva, er det dukket opp en person som gir bittelitt sommerfugler også, så spennende å se om det skjer noe der 😊 

Men begynner jo å lure på hva det er med at jeg alltid må finne folk et stykke unna, og Innlandet er visst det nye stedet 😛 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg fant frem en gammel cd med "Narum"-bandet og minner strømmer på. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:strix::strix:

Skrevet
Titania skrev (2 timer siden):

Jeg er lei av at depresjonen smeller til når man minst venter det, og det er alltid så stygt i starten. 

Men selv om mesteparten av verden er ganske ræva, er det dukket opp en person som gir bittelitt sommerfugler også, så spennende å se om det skjer noe der 😊 

Men begynner jo å lure på hva det er med at jeg alltid må finne folk et stykke unna, og Innlandet er visst det nye stedet 😛 

:klem3::klem3:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Narum?

Skrevet
Cid skrev (32 minutter siden):

Narum?

@Cid får nok google litt her. ;)  / Bortsett fra det, så fristet @Sola de meg med kålstuing akkurat nå. :spise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

@Cid får nok google litt her. ;)  / Bortsett fra det, så fristet @Sola de meg med kålstuing akkurat nå. :spise: 

Går an å svare hva det er når folk spør da 😛 jeg svarer deg når du spør om ting. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:spise::spise:

Skrevet (endret)

Jeg kjenner akkurat nå at jeg er glad for at Dustin Hoffman fremdeles lever og har det bra. ❤️
...og en gang før året er omme skal jeg se "Rain man" for første gang. :rodmer: Tror den er bra. 

licensed-image?q=tbn:ANd9GcQxGa1DSJL0X8K 

Endret av Hoppetaujenta
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (11 timer siden):

Jeg feirer aldri Halloween. 

Ikke jeg heller. 

Skrevet

Ikke jeg heller. :lur: 

Skrevet

Cassidy Tvillingene feirer heller ikke Halloween.:risterpåhodet::risterpåhodet:

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker halloween 😄 Denne helgen skal jeg på 2 halloweenfester med barn og på tirsdag skal jeg på et halloween-party for voksne. Drar sjeldent ut så det gleder jeg meg til 🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...