Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 time siden):

Kjenner fler som er borti slike løsninger. De jobber i butikk som stenger 20, mens fester starter 19 og sånn. 

Da syns jeg løsningen til Jysk er bedre for å inkludere alle - da er man i hvertfall ledig både før og når festen starter 

:nikke: Det synes jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (22 timer siden):

Hvis der er to lærerinner og bysser deg i søvn til kvelden også, så lurer jeg litt på hva slags "galei" du er ute på. :ninja: 
@Baktus2024 

Dee er nok mer og våkner meg opp slik at jeg ikke driter meg ut :) , 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo gått inn på Voss sykehus og fått hjelp..men der er de temmelig sur på meg , legene,.." du gidder ikke gjøre noe selv , da gidder ikke vi hjelpe deg heller " , En annen lege , " det å hjelpe deg er som å sjøsette en lekkende båt, når vi har fikset deg her så går du rett ut og påfører deg de samme skadene"...det er sjargongen...så ikke mye vits med de der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (4 timer siden):

...så ikke mye vits med de der...

Hmm...når du sier det slik, så er det kanskje akkurat det de er; en stor vits? :lur: @Baktus2024

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg har latt kroppen min forfalle, det er så sykt vanskelig å ta tak når man ikke vet hvor mange burde starte.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nettopp sett filmen " ælska mig Hela filmen " på youtube...trist film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg på julebord, fordi vi har ett utrolig fint arbeidsmiljø på jobb.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt dagen på å instille et nytt fujifilmkamera og det må man jo gå på skole for..et canon ,uansett pris , bruker man mindre enn 5 min…jævla tungrudde kamera, men for over 40 mp og en f 1.4 lens , så får jeg vel måtte lide litt… Det skal være med baktus gjennom vinteren , fra 1.desember på instagram…

ellers venter jeg på uværet på slår til på costa del sotra….satser på at minusgradene synker ned mot minus 20 i november , på Geilo, slik at jeg får testet ut vintersovepose og meg selv…at jeg er klar for vinteren….det er viktig å være forberedt..etter testen  blir det nordnorge..for vinteren..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen små ganger tenker jeg i det stille at det...kunne vært artig å finne en slik instakonto hvor noen lever
sitt villmarksliv gjennom vinteren...men jeg sier det ikke høyt.  :plystre:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor jeg skal feire jul, føler bare familien min har sine egne liv. Jeg står utenfor i år :sukk:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (36 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor jeg skal feire jul, føler bare familien min har sine egne liv. Jeg står utenfor i år :sukk:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at vi er mange som ikke er "innafor" når det kommer til julefeiring. Frivillig eller ikke. 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Tror at vi er mange som ikke er "innafor" når det kommer til julefeiring. Frivillig eller ikke. 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hodet mitt jobber overtid og plundrer med en oppgave som jeg ikke helt vet noe godt svar på. :sukk: = våken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hodet mitt jobber overtid og plundrer med en oppgave som jeg ikke helt vet noe godt svar på. :sukk: = våken...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kledd godt på meg og vært ute på verandaen for å redde det som reddes kunne.
Vinden er sterk og fra alle kanter, men merkelig mild. Glad for at ikke de amerikanske tornadoene finnes her. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...