Ciaran og Ciara Skrevet 20. april #21361 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Sterk som en Bjønn du d! Ta`rei en bolle! Ja, noen gjør det her i verden. Tenker på operasjoner og personale som beordrer blodsug i menneskekroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april Forfatter #21362 Del Skrevet 20. april Hei og god lørdag til C&C. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. april #21363 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hei og god lørdag til C&C. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en finlørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april Forfatter #21364 Del Skrevet 20. april Jeg skal snart ha rekesmørbrød, så jeg gleder meg til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. april #21365 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg skal snart ha rekesmørbrød, så jeg gleder meg til det. Nam Nam, Cassidy Tvillingene elsker rekesmørbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april Forfatter #21366 Del Skrevet 20. april Jeg oppdaget at hun Koss-damen visstnok skal gifte seg i dag. Er det en virkelig person, eller blir det bare tull som vanlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. april #21367 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg oppdaget at hun Koss-damen visstnok skal gifte seg i dag. Er det en virkelig person, eller blir det bare tull som vanlig? Else skal gifte seg på ordentlig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #21368 Del Skrevet 20. april Titania skrev (1 minutt siden): Else skal gifte seg på ordentlig 😊 Litt spennende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #21369 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Åhh...seks år siden Avicii døde i dag... Så fort alt går. Broren hans som i all hast tok fly ned ditt fordi han ble bekymret og så kom han for seint 💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #21370 Del Skrevet 20. april Titania skrev (9 minutter siden): Else skal gifte seg på ordentlig 😊 Ser ut til at det ikke blir noe av da siden hun ikke har valgt noen 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. april #21371 Del Skrevet 20. april Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Litt spennende Ja 🥰 Hun virker som en vanvittig bra person, og av de siste intervjuene jeg har fått med meg har hun jo sagt hun er forelsket - så håper den utkårede er det samme 🥰 Cid skrev (24 minutter siden): Ser ut til at det ikke blir noe av da siden hun ikke har valgt noen 😛 Hun er jo forelsket i en, så da regner jeg med det er en person hun har spurt 😊 Svaret får man uansett i løpet av kvelden 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #21372 Del Skrevet 20. april Titania skrev (6 minutter siden): Ja 🥰 Hun virker som en vanvittig bra person, og av de siste intervjuene jeg har fått med meg har hun jo sagt hun er forelsket - så håper den utkårede er det samme 🥰 Hun er jo forelsket i en, så da regner jeg med det er en person hun har spurt 😊 Svaret får man uansett i løpet av kvelden 😊 I kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. april #21373 Del Skrevet 20. april Cid skrev (Akkurat nå): I kveld? Det er idag hun gifter seg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. april #21374 Del Skrevet 20. april Cid skrev (3 minutter siden): I kveld? https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/pa-lordag-gifter-hun-seg-her-er-det-alle-lurer-pa/16624586/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. april #21375 Del Skrevet 20. april Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Åhh...seks år siden Avicii døde i dag... Så fort alt går. Tiden går ekstremt fort, ja. Fine Avicii 💔 Så talentfull, men likevel så ulykkelig Fryktelig trist at det gikk som det gjorde med ham 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. april #21376 Del Skrevet 20. april jukkapalme skrev (30 minutter siden): Tiden går ekstremt fort, ja. Fine Avicii 💔 Så talentfull, men likevel så ulykkelig Fryktelig trist at det gikk som det gjorde med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april Forfatter #21377 Del Skrevet 21. april I natt har jeg lagt massivt puteskjevt, for nakken min kjennes som et byggesett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april #21378 Del Skrevet 21. april Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): I natt har jeg lagt massivt puteskjevt, for nakken min kjennes som et byggesett. Hva vil det si? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april Forfatter #21379 Del Skrevet 21. april Cid skrev (1 time siden): Hva vil det si? Jeg har fått stiv nakke av å ha lagt skjevt på puter i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april Forfatter #21380 Del Skrevet 21. april Forumet går tidvis og i enkelte kategorier tregt nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå