Erlic Skrevet 12. juli 2020 #3821 Del Skrevet 12. juli 2020 Jeg drikker et glass Fruktøl sammen med et glass rødvin på en søndag... har ferie 🥰🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. juli 2020 #3822 Del Skrevet 12. juli 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Har man kjent på sånn uønsket oppmerksomhet selv så vet man hvor ubehagelig det er, selv om normal empati bør og gi en viss pekepinn på at slikt er ikke greit. Virker som om enkelte tror det er ok å være sånn dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 13. juli 2020 #3823 Del Skrevet 13. juli 2020 Jeg må innrømme at nå har mamma og pappa vært nordover lenge, og nå begynner jeg å savne pappa. Jeg er 33 år, regnes som en voksen mann. Men må få vera lov å savne faren sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 14. juli 2020 #3824 Del Skrevet 14. juli 2020 Jeg innrømmer at det er herlig å våkne opp her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 14. juli 2020 #3825 Del Skrevet 14. juli 2020 Innrømmer at varsomhet er lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juli 2020 #3826 Del Skrevet 14. juli 2020 1 time siden, Dr. Ops skrev: Innrømmer at varsomhet er lurt. Innrømmer at jeg er enig i det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #3827 Del Skrevet 14. juli 2020 På 12.7.2020 den 19.24, Daryl Dixon skrev: Hvis det skulle bli avslag på søknad kan jeg alltids brukes som kattesand. Det er nok ikke lov. Reglene er der og de er litt strenge på det. Vet ikke helt jeg om man kan si at man skal spres et godtatt sted...og så gjøre alldeles hva man vil uten at "øvrigheta" vet noe om det? Oppgi et "fjell" og kanskje legge ut et bilde av "Gaustatoppen"....men faktisk strøs rundt det gamle fine epletreet på hytta? Eller blir man zoomet inn fra satelitt-oven og alle vet nøyaktig hvor en er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juli 2020 #3828 Del Skrevet 14. juli 2020 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er nok ikke lov. Reglene er der og de er litt strenge på det. Vet ikke helt jeg om man kan si at man skal spres et godtatt sted...og så gjøre alldeles hva man vil uten at "øvrigheta" vet noe om det? Oppgi et "fjell" og kanskje legge ut et bilde av "Gaustatoppen"....men faktisk strøs rundt det gamle fine epletreet på hytta? Eller blir man zoomet inn fra satelitt-oven og alle vet nøyaktig hvor en er? Man blir nok ikke sjekket, de baserer systemet på tillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 14. juli 2020 #3829 Del Skrevet 14. juli 2020 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er nok ikke lov. Reglene er der og de er litt strenge på det. Vet ikke helt jeg om man kan si at man skal spres et godtatt sted...og så gjøre alldeles hva man vil uten at "øvrigheta" vet noe om det? Oppgi et "fjell" og kanskje legge ut et bilde av "Gaustatoppen"....men faktisk strøs rundt det gamle fine epletreet på hytta? Eller blir man zoomet inn fra satelitt-oven og alle vet nøyaktig hvor en er? Kattesanden var mest spøk og da. 😉🤫 Akkurat det du sier der er nok noe som skjer. At asken blir strødd der den ikke har lov å strøs. Personlig skjønner jeg det faktisk. Men men. Håper det går noen dager til før jeg kremeres da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 14. juli 2020 #3830 Del Skrevet 14. juli 2020 1 time siden, Rumle skrev: Innrømmer at jeg er enig i det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. juli 2020 #3831 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg burde ha lagt meg for lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 16. juli 2020 #3832 Del Skrevet 16. juli 2020 (endret) Jeg ser frem til å spise middag nå. Har laget ost med lasagne på/under denne gangen. 😊 Endret 16. juli 2020 av MarieLo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2020 Forfatter #3833 Del Skrevet 16. juli 2020 På 14.7.2020 den 23.39, Daryl Dixon skrev: Kattesanden var mest spøk og da. Akkurat det du sier der er nok noe som skjer. At asken blir strødd der den ikke har lov å strøs. Personlig skjønner jeg det faktisk. Men men. Håper det går noen dager til før jeg kremeres da. Regnet med at det var en lett spøk ja, men noen hadde kunnet mene det der på ramme på alvor. Jeg håper av hele mitt hjerte at Dobbel-D blir syvende far i huset, i et horn på forumveggen. På 14.7.2020 den 23.15, Rumle skrev: Man blir nok ikke sjekket, de baserer systemet på tillit. Ja, de gjør nok det. Jeg syns det er innafor å jukse litt om det virkelig ligger til rette for at det ikke plager noen. Litt skal en kunne få bestemme selv i den aller siste fasen av et liv. Syns jeg. Dagens innrømmelse kommer som en reaksjon på overskrifter i aviser. I verdenssituasjonens tilstand; alle vet om denne smittefaren, hvorfor kan ikke folk klare å holde seg hjemme når de har ferie? Hvorfor må de dagene/ukene tilbringes et annet sted, så de virkelig presser lokalbefolkning og legestand på disse plassene? Alle skal feriere i norge og tilgrisingen av folks etterlatenskaper høyt og lavt er ikke ok. Har ikke folk samvittighet og fornuft i 2020? Jeg blir irritert over egoismen hos folk som gjør dette. P.s. jeg praktiserer fremdeles hjemmeliv og med et minimum av kontakt med folk tettere enn en meter. Ehh...det finnes ikke faktisk. Ingen klem eller sånn "mellommenneskelig kroppstull av tredje grad" på denne jenta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 16. juli 2020 #3834 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg bryter nok 1metersregelen daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. juli 2020 #3835 Del Skrevet 16. juli 2020 Når jeg leser tråder er inne, om familieforhold -stebarn, steforeldre, stesøsken...mine,dine, våre barn, utroskap, løgner osv. Så innrømmer jeg at jeg er glad jeg er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. juli 2020 #3836 Del Skrevet 16. juli 2020 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Når jeg leser tråder er inne, om familieforhold -stebarn, steforeldre, stesøsken...mine,dine, våre barn, utroskap, løgner osv. Så innrømmer jeg at jeg er glad jeg er singel. Da joiner jeg i båten med deg med en flaske vin å spekemat😊 Det er ikke alltid jeg rekker å drikker opp morgen kaffen min pga de trådene som du nevner. Det er helt utrolig hva folk gjennomgår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. juli 2020 #3837 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg er også glad for at jeg er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. juli 2020 #3838 Del Skrevet 16. juli 2020 Da er vi fler. Fikk mer enn nok for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 16. juli 2020 #3839 Del Skrevet 16. juli 2020 14 timer siden, MarieLo skrev: Jeg ser frem til å spise middag nå. Har laget ost med lasagne på/under denne gangen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 16. juli 2020 #3840 Del Skrevet 16. juli 2020 Akkurat nå, Dr. Ops skrev: Åh, du er litt sen, men halvparten ligger i tupperware i kjøleskapet som du kan hive i mikroen. ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå