Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. juli 2020 #3761 Del Skrevet 4. juli 2020 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Arm i arm går greit. Hånd-i-hånd og ruskomsnusk er forbeholdt min kjære. Har du fått deg kjæreste,tante Hoppis? -ordet 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #3762 Del Skrevet 4. juli 2020 Det vet du da at jeg har hatt lenge, lille tøyseordet mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. juli 2020 #3763 Del Skrevet 4. juli 2020 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det vet du da at jeg har hatt lenge, lille tøyseordet mitt. Endelig innrømmer Hoppe at hun har kjæreste 😀-ordet Oj, jeg er vist i feil tråd, -ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #3764 Del Skrevet 4. juli 2020 Men...det vet dere da alle sammen?!? Har du begynt "å gå i tusten", CC? Dere vet til og med hvem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. juli 2020 #3765 Del Skrevet 4. juli 2020 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Men...det vet dere da alle sammen?!? Har du begynt "å gå i tusten", CC? Dere vet til og med hvem. Å, ja. Mr. Osten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #3766 Del Skrevet 4. juli 2020 Helt klinkende klart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #3767 Del Skrevet 4. juli 2020 NÅ skal jeg logge av her og se på flix`en min. Ha en god kveld alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2020 Forfatter #3768 Del Skrevet 5. juli 2020 Jeg har visst stående litt "samlegreier til servering" som faktisk er verd en del på finn.no Yii-ha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 6. juli 2020 #3769 Del Skrevet 6. juli 2020 Jeg glemmer ofte å logge meg ut av kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. juli 2020 #3770 Del Skrevet 6. juli 2020 Jeg innrømmer glatt at jeg likte TVserien De Syv Søstre, og fulgte den i sin tid. OG at jeg var litt svak for Tina Hartvig (Silje) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juli 2020 #3771 Del Skrevet 6. juli 2020 19 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg innrømmer glatt at jeg likte TVserien De Syv Søstre, og fulgte den i sin tid. OG at jeg var litt svak for Tina Hartvig (Silje) Den likte jeg også. Vil se den igjen jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. juli 2020 #3772 Del Skrevet 6. juli 2020 Min historie kunnskap er ganske overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juli 2020 #3773 Del Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, Jerry Lee skrev: Jeg innrømmer glatt at jeg likte TVserien De Syv Søstre, og fulgte den i sin tid. OG at jeg var litt svak for Tina Hartvig (Silje) Jeg likte også den serien og jeg likte Venner og Fiender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #3774 Del Skrevet 6. juli 2020 Jeg har kastet mye papir i dag og holder på med enda litt rydding i rotet. Ehh...jeg innrømmer altså at jeg har hatt bittelitt rot. Har hatt altså. Før. ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2020 Forfatter #3775 Del Skrevet 7. juli 2020 Dette visste jeg faktisk ikke og har gjort det feil jeg også. https://www.dagbladet.no/video/har-du-gjort-feil-hele-livet/FrnFdL9Z Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juli 2020 #3776 Del Skrevet 7. juli 2020 Noe som er litt komisk, er folk som beskylder andre for å være hårsåre, så viser det seg at de er enda mer hårsåre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. juli 2020 #3777 Del Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, Catalina Culès skrev: Noe som er litt komisk, er folk som beskylder andre for å være hårsåre, så viser det seg at de er enda mer hårsåre selv Det er ofte folk prosjiserer (vet ikke hvordan det skrives) egne egenskaper på andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #3778 Del Skrevet 8. juli 2020 Humm... Har ofte lurt på dette med oppvask for hånd; hvor rent blir det mellom tennene på gaflene da? Jeg forsøker, men har jo ikke spesialoppvaskbørste for mellom der. Hygiene er viktig innrømmer jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 8. juli 2020 #3779 Del Skrevet 8. juli 2020 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Humm... Har ofte lurt på dette med oppvask for hånd; hvor rent blir det mellom tennene på gaflene da? Jeg forsøker, men har jo ikke spesialoppvaskbørste for mellom der. Hygiene er viktig innrømmer jeg. Såpe kombinert med varmt vann gjør ganske mye, så hvis du er bekymret kan du la det stå i 5-10 min eller mer i et glass eller beholder før du så vasker og skyller dem rene igjen. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #3780 Del Skrevet 8. juli 2020 Ja, det kan jeg jo. Jeg har jo klart meg i alle disse årene og det har gått bra, så det vil trolig fortsette med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå