Nietsoj Skrevet 1. mai 2019 #2021 Del Skrevet 1. mai 2019 Ja - det blir jeg med på, Hoppe..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 1. mai 2019 #2022 Del Skrevet 1. mai 2019 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. mai 2019 #2023 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg klarer ikke å ikke smake på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2019 #2024 Del Skrevet 1. mai 2019 Innrømmer at jeg har lyst på ei kald øl, men det er 1.mai og da får man ikke tak i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2019 #2025 Del Skrevet 1. mai 2019 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg er glad mai endelig er her, det betyr snart sommer Og mye bråk fra russen de neste ukene 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #2026 Del Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, visningsnamn skrev: Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 1 time siden, Nietsoj skrev: Jeg klarer ikke å ikke smake på denne Den er vidunderlig god.... ...en gammel venn av meg det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 1. mai 2019 #2027 Del Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, visningsnamn skrev: Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2019 #2028 Del Skrevet 1. mai 2019 18 minutter siden, Winza skrev: Og mye bråk fra russen de neste ukene 😟 Jo, men det varer heldigvis ikke i flere måneder, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2019 #2029 Del Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Jo, men det varer heldigvis ikke i flere måneder, Nei da hadde jeg flyktet Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2019 #2030 Del Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, Winza skrev: Nei da hadde jeg flyktet Norge Har egentlig aldri forstått meg på de russe greiene, er jo bare fyll og tull med dem. Var ikke russ selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2019 #2031 Del Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Har egentlig aldri forstått meg på de russe greiene, er jo bare fyll og tull med dem. Var ikke russ selv heller. Var ikke russ jeg heller men det var fordi jeg ikke drakk, festet eller hadde folk å henge med men fristet aldri heller. Husker jeg brukte å samle på russekort når jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 1. mai 2019 #2032 Del Skrevet 1. mai 2019 Ble så utrolig lettet for litt siden da noe bare fælt på plass ang et problem jeg måtte løse. Nå har det gnagd meg ganske lenge, og jeg begynte å bli smått desperat. Såpass at jeg ønsket jeg ville drømme løsningen 😆 da står en fast! Men så satt jeg meg ned foran stuevinduet og så ut mot trærne mens jeg småmumlet problemet for meg selv. Og plutselig kom løsningen. Ikke hele, men den viktigste biten! Jeg hadde satt fristen til i dag med at jeg måtte komme opp med noe! Og så gjorde det. Phu som jeg HATER stress og nerver!! Men nede i hvilepuls med senka skuldre nå 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 1. mai 2019 #2033 Del Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: 1 time siden, Nettvenn skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mai 2019 #2034 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg er ikke trøtt, men skulle ønske jeg var trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2019 #2035 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg synes dette er den beste tida på døgnet til å sitte å gjøre ingen ting og bare vente på at søvnen skal intreffe, selv om den siste tiden har jeg hatt vansker med å sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 2. mai 2019 #2036 Del Skrevet 2. mai 2019 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg er ikke trøtt, men skulle ønske jeg var trøtt. 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Jeg synes dette er den beste tida på døgnet til å sitte å gjøre ingen ting og bare vente på at søvnen skal intreffe, selv om den siste tiden har jeg hatt vansker med å sove. Spikeren på hodet. Begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2019 Forfatter #2037 Del Skrevet 3. mai 2019 Lurer på litt i dag. Hvor blir alt vi har knyttet oss til og faktisk er veldig glad i, når vi ikke er her lengre? Vil vår KG-konto leve evig i internettet? Kan vi fortsette å snakke sammen svevende der ute i rommet da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2019 #2038 Del Skrevet 3. mai 2019 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Lurer på litt i dag. Hvor blir alt vi har knyttet oss til og faktisk er veldig glad i, når vi ikke er her lengre? Vil vår KG-konto leve evig i internettet? Kan vi fortsette å snakke sammen svevende der ute i rommet da...? Mener du når vi er døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadameX Skrevet 3. mai 2019 #2039 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg stod opp for 2,5 timer siden og hadde nesten sovet 8 timer, men er fortsatt trøtt, så nå har lagt meg i senga igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2019 #2040 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg har vært på polet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå