Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, isbre skrev:

Akkurat disse! Jeg fant dem ute i hagen min i dag! Var kledd ut som "forvirret sydenturist" lørdagskveld, og hvordan disse forsvant ut i hagen når jeg rullet meg hjem husker jeg litt lite om. :fnise:

Kanskje de ville ut igjen i vannet fordi moren dems har sagt at svømming er sunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner glede når jeg ser at Willie Nelson fremdeles er den han alltid har vært og holder på i god stil.
Man trenger ikke gi opp og bli "gammel og ubrukelig", bare fordi alle andre gjør det. Lev livet til det er over. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kjenner glede når jeg ser at Willie Nelson fremdeles er den han alltid har vært og holder på i god stil.
Man trenger ikke gi opp og bli "gammel og ubrukelig", bare fordi alle andre gjør det. Lev livet til det er over. :) 

Han fylte 86 år i går.    😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

I know. :nigo: *se annet sted på forumet* 

:jepp:   Ja, så det etter jeg skrev her.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg syns at stemningen er god i trådene i disse dager. :)  Flotte folk jevnt over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Innrømmer at jeg føler press på meg til å ikke ødelegge den gode stemninga i trådene når jeg er i dårlig humør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
16 minutter siden, Titania skrev:

Jeg begynner å bli hodestups forelsket :sjenert: 

Velfortjent!!! :blomst:

3 minutter siden, visningsnamn skrev:

Innrømmer at jeg føler press på meg til å ikke ødelegge den gode stemninga i trådene når jeg er i dårlig humør. 

Føler det samme :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Velfortjent!!! :blomst:

Takk 😄 Neste utfordring er at jeg har samboer, og det er ikke han jeg er forelsket i 😕 Men det må bare ordne seg 😄 Deilig bare å ha følelsen :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, visningsnamn skrev:

Innrømmer at jeg føler press på meg til å ikke ødelegge den gode stemninga i trådene når jeg er i dårlig humør. 

Vet hvordan det føles, jeg føler meg ofte nedpå og negativ men jeg vil ikke bringe negativ stemning i tråder eller risikere å bli kalt for en som syter og søker etter sympati..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Titania skrev:

Takk 😄 Neste utfordring er at jeg har samboer, og det er ikke han jeg er forelsket i 😕 Men det må bare ordne seg 😄 Deilig bare å ha følelsen :blush:

Alt ordner seg for snille jenter! Og utfordringer kommer for oss alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg ikke husker hvordan det er å være forelsket, veldig mange år siden sist.

Jeg var sist forelsket når jeg var 14, men turte aldri å si fra 🙊 Husker ikke følelsen jeg heller faktisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger er det godt å høre på musikk jeg vanligvis ikke hører på. Som for eksempel slik som dette;
trenger ikke tenke, ikke kunne teksten eller tenke om det er noe viktig som skjer i budskapet. Bare vugge med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nådde jeg bunnen i denne her:

Bilderesultat for dream yoghurtis brownie og karamell

Må se hva mer som ligger i frysen....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

     Jeg innrømmer at jeg tenkte veldig positive tanker nå, Nietsoj.... :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...