Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2019 Forfatter #1881 Del Skrevet 20. april 2019 Innrømmer at det har du fordundre meg rett i....men så lenge du har det ok, får det gå for denne påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. april 2019 #1882 Del Skrevet 20. april 2019 Innrømmer at jeg ble litt rørt når de folka i telenorreklamen fikk baby i luftambulansen. Innrømmer og at de burde ha gitt litt kred til luftambulansen i reklamen og... Telenor støtter luftambulansen eller noe slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 20. april 2019 #1883 Del Skrevet 20. april 2019 17 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Her hos meg er det alltid bensinstasjoner som også selger matvarer som har åpent, selv på de aller helligste dagene. Da pleier det å være mange folk i aksjon. Jeg innrømmer at jeg ofte har sagt "nei, det skal jeg ikke ha"...for jeg trenger det ikke... helt til det er søndag. DA trenger jeg det veldig. 7 timer siden, MarianneE skrev: Jeg skal innrømme at den ene sjokoladen "desverre " ikke fikk plass i påskeeggene til mann og barn, men gjør seg bra i veska mi på vei til jobb Hahaha.... Akkurat disse to tror jeg flere av oss kjenner oss igjen i 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 20. april 2019 #1884 Del Skrevet 20. april 2019 Jeg innrømmer at jeg klemte noen ekle små kviser for få min siden. Slapp av. Har vasket hendene 🤲 Rart hvordan huden har holdt seg bra i mange år, også begynner huden å oppføre seg dårlig igjen helt plutselig. 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2019 #1885 Del Skrevet 20. april 2019 Innrømmer at jeg har satt en bruker på ignorer, det er noe jeg egentlig ikke pleier å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2019 Forfatter #1886 Del Skrevet 20. april 2019 Jeg har ingen brukere på ignorer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. april 2019 #1887 Del Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har ingen brukere på ignorer. Jeg har 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2019 Forfatter #1888 Del Skrevet 20. april 2019 Furutre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2019 #1889 Del Skrevet 20. april 2019 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har ingen brukere på ignorer. Jeg innrømmer at du har betydelig mer tålmodighet enn meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 20. april 2019 #1890 Del Skrevet 20. april 2019 En gang hadde jeg mange brukere på ignorer. Nå har jeg ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. april 2019 #1891 Del Skrevet 20. april 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Furutre? Frusterte Furutrefruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2019 #1892 Del Skrevet 20. april 2019 Innrømmer at jeg syns @RoseFox sitt profilbildet er 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 20. april 2019 #1893 Del Skrevet 20. april 2019 40 minutter siden, Catalina Culès skrev: Innrømmer at jeg syns @RoseFox sitt profilbildet er 😍 Takk! Syntes selv det er veldig fint 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 20. april 2019 #1894 Del Skrevet 20. april 2019 Jeg har laget en av de mest legendariske trådene på KG, men da som AB, men jeg har sluttet helt å skrive som AB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. april 2019 #1895 Del Skrevet 20. april 2019 16 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Jeg har laget en av de mest legendariske trådene på KG, men da som AB, men jeg har sluttet helt å skrive som AB Godtesnop tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. april 2019 #1896 Del Skrevet 20. april 2019 Innrømmer at jeg egentlig er mest glad i diplom is sine småis, men av soft is vil jeg ha Hennig Olsen. Skuffende første soft is i dag... smakte bare melk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2019 Forfatter #1897 Del Skrevet 20. april 2019 3 timer siden, Rumle skrev: Jeg innrømmer at du har betydelig mer tålmodighet enn meg Veel...jeg har jo holdt ut med deg i alle denne tiden...så du har nok rett i det. 3 timer siden, Winza skrev: Frusterte Furutrefruer Frustrerte Furutrefurier! Jeg innrømmer at jeg logger av, ser litt nettfliks og legger meg. G`natt alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. april 2019 #1898 Del Skrevet 20. april 2019 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Veel...jeg har jo holdt ut med deg i alle denne tiden...så du har nok rett i det. Frustrerte Furutrefurier! Jeg innrømmer at jeg logger av, ser litt nettfliks og legger meg. G`natt alle. Så du på den serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2019 #1899 Del Skrevet 20. april 2019 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Veel...jeg har jo holdt ut med deg i alle denne tiden...så du har nok rett i det. Frustrerte Furutrefurier! Jeg innrømmer at jeg logger av, ser litt nettfliks og legger meg. G`natt alle. 😂 Godnatt 🐥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 22. april 2019 #1900 Del Skrevet 22. april 2019 Jeg innrømmer at jeg av og til skulle ønske tåneglene ikke vokste, når jeg kjenner dem i sokkene, og det er på tide å klippe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå