Gjest Winza Skrevet 8. april 2019 #1761 Del Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Må nok ha en som går på strøm og kan stå pent helt av seg selv. Den går på mobil strøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1762 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg bruker ikke mobilen sånn som de fleste andre skjønner du. Bare i nødfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. april 2019 #1763 Del Skrevet 8. april 2019 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg bruker ikke mobilen sånn som de fleste andre skjønner du. Bare i nødfall. Surfer ikke du på kg der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1764 Del Skrevet 8. april 2019 Nei. Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1765 Del Skrevet 8. april 2019 Innrømmer at jeg gir meg for i dag og glir til sengs som en annen galeas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #1766 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg bruker heller ikke mobilen til å surfe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2019 Forfatter #1767 Del Skrevet 9. april 2019 Innrømmer at jeg egentlig hadde det litt bedre som menneske før jeg fikk pc og mobil og netflix/opptaksmuligheter i hus. Det var et bedre innhold av "virkelige ting" i livet da. Å se film en eller to ganger i uka holder for meg, men lysta til å se mere vinner ofte. Må bare på nett hver dag fra morgen til kveld. Rune Malte Bertram-Nielsen here I come... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. april 2019 #1768 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Innrømmer at jeg egentlig hadde det litt bedre som menneske før jeg fikk pc og mobil og netflix/opptaksmuligheter i hus. Det var et bedre innhold av "virkelige ting" i livet da. Å se film en eller to ganger i uka holder for meg, men lysta til å se mere vinner ofte. Må bare på nett hver dag fra morgen til kveld. Rune Malte Bertram-Nielsen here I come... Har tenkt den tanken mange ganger de siste årene, jeg hadde i det minste en barndom fri for sosiale medier og data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #1769 Del Skrevet 9. april 2019 Innrømmer at jeg syns det snodig, når folk som ikke har fylt 30 engang, snakker om at alt var så bedre før i tiden og at de begynner å bli gamle 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. april 2019 #1770 Del Skrevet 9. april 2019 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Innrømmer at jeg syns det snodig, når folk som ikke har fylt 30 engang, snakker om at alt var så bedre før i tiden og at de begynner å bli gamle 😂 Er jo mye som har endret seg på 30 år så ikke så rart at mange på min alder synes ting var bedre før, jeg synes selv at ting var bedre for 15-20 år siden før sosiale medier var en ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #1771 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) . Endret 9. april 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1772 Del Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Rune Malte Bertram-Nielsen here I come... 👍 Rooo ned og slapp aaav. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2019 Forfatter #1773 Del Skrevet 9. april 2019 Innrømmer at det å ha et liv i en skog på en veldig stille og tilbake-til-naturen-måte...virker veldig tiltrekkende. I alle fall hatt den muligheten mere enn jeg har den. Jeg, Hoppen, er et buskmenneske innerst inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. april 2019 #1774 Del Skrevet 9. april 2019 Har sittet en halvtime og grudd meg til å sjekke kontoen. Tror jeg har brukt litt i overkant mye penger de siste to ukene.. uææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1775 Del Skrevet 9. april 2019 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Innrømmer at det å ha et liv i en skog på en veldig stille og tilbake-til-naturen-måte...virker veldig tiltrekkende. I alle fall hatt den muligheten mere enn jeg har den. Jeg, Hoppen, er et buskmenneske innerst inne. Forstår godt hva du mener. Sjøl har jeg mulighet...men ikke helsa til det lenger. Det er surt og sårt. Men det er godt på hytta likevel. ☺ Ser du forresten også smedvideoene til ovennevnte herremann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. april 2019 #1776 Del Skrevet 9. april 2019 23 timer siden, Kjevla skrev: Åja, så man tar ekstra godt vare på dem, og børster/greier de små kroppene deres med myke pensler da? Tørker ikke du støv/ skitt av bladene på dine planter? Trodde alle gjorde det jeg 13 timer siden, Rumle skrev: Nope, men hoppen prøver seg alltid når hun begynner å ane sommertemperaturer Hihihihi 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har tenkt veldig på i fjor sommer, for det ble varmt i dag. Jeg kjente at jeg godt kunne ha hoppet over sommeren i år. Hadde vært kjempefint. Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1777 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg innrømmer at jeg må ringe en flott dame for å få utført en deilig jobb..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #1778 Del Skrevet 9. april 2019 too much information.... S.T fra en annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #1779 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Innrømmer forresten at jeg har ekstremt dårlig humor i dag, dårligere enn ellers.. så beklager på forhånd. Endret 9. april 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. april 2019 #1780 Del Skrevet 9. april 2019 Innrømmer at jeg ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå