Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Må nok ha en som går på strøm og kan stå pent helt av seg selv. ;) 

Den går på mobil strøm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke mobilen sånn som de fleste andre skjønner du. Bare i nødfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg bruker ikke mobilen sånn som de fleste andre skjønner du. Bare i nødfall. 

Surfer ikke du på kg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg gir meg for i dag og glir til sengs som en annen galeas. :sove: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innrømmer at jeg egentlig hadde det litt bedre som menneske før jeg fikk pc og mobil
og netflix/opptaksmuligheter i hus. Det var et bedre innhold av "virkelige ting" i livet da.
Å se film en eller to ganger i uka holder for meg, men lysta til å se mere vinner ofte. 
Må bare på nett hver dag fra morgen til kveld.

Rune Malte Bertram-Nielsen here I come... :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Innrømmer at jeg egentlig hadde det litt bedre som menneske før jeg fikk pc og mobil
og netflix/opptaksmuligheter i hus. Det var et bedre innhold av "virkelige ting" i livet da.
Å se film en eller to ganger i uka holder for meg, men lysta til å se mere vinner ofte. 
Må bare på nett hver dag fra morgen til kveld.

Har tenkt den tanken mange ganger de siste årene, jeg hadde i det minste en barndom fri for sosiale medier og data :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Innrømmer at jeg syns det snodig, når folk  som ikke har fylt 30 engang, snakker om at alt var så bedre før i tiden og at de begynner å bli gamle 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg syns det snodig, når folk  som ikke har fylt 30 engang, snakker om at alt var så bedre før i tiden og at de begynner å bli gamle 😂

Er jo mye som har endret seg på 30 år så ikke så rart at mange på min alder synes ting var bedre før, jeg synes selv at ting var bedre for 15-20 år siden før sosiale medier var en ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

👍     Rooo ned og slapp aaav.   ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at det å ha et liv i en skog på en veldig stille og tilbake-til-naturen-måte...virker veldig tiltrekkende.
I alle fall hatt den muligheten mere enn jeg har den. Jeg, Hoppen, er et buskmenneske innerst inne. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sittet en halvtime og grudd meg til å sjekke kontoen. Tror jeg har brukt litt i overkant mye penger de siste to ukene.. uææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Innrømmer at det å ha et liv i en skog på en veldig stille og tilbake-til-naturen-måte...virker veldig tiltrekkende.
I alle fall hatt den muligheten mere enn jeg har den. Jeg, Hoppen, er et buskmenneske innerst inne. :) 

Forstår godt hva du mener. Sjøl har jeg mulighet...men ikke helsa til det lenger. Det er surt og sårt. Men det er godt på hytta likevel.   ☺

Ser du forresten også smedvideoene til ovennevnte herremann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Kjevla skrev:

Åja, så man tar ekstra godt vare på dem, og børster/greier de små kroppene deres med myke pensler da?

Tørker ikke du støv/ skitt av bladene på dine planter? Trodde alle gjorde det jeg :fnise:

13 timer siden, Rumle skrev:

Nope, men hoppen prøver seg alltid når hun begynner å ane sommertemperaturer :fnise:

Hihihihi :fnise:

13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:jepp:  Jeg har tenkt veldig på i fjor sommer, for det ble varmt i dag.
Jeg kjente at jeg godt kunne ha hoppet over sommeren i år. Hadde vært kjempefint.

Helt enig! :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg må ringe en flott dame for å få utført en deilig jobb.....    :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Innrømmer forresten at jeg har ekstremt dårlig humor i dag, dårligere enn ellers..

så beklager på forhånd.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...