Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #1741 Del Skrevet 8. april 2019 Innrømmer at jeg også liker humler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1742 Del Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Innrømmer at jeg også liker humler Tenk så artig hvis de kunne snakke? Ser for meg at det hadde blitt mye oi oi oi oi oi .. ai ai ai ai ai når de prøver å lande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #1743 Del Skrevet 8. april 2019 3 minutter siden, Rumle skrev: Tenk så artig hvis de kunne snakke? Ser for meg at det hadde blitt mye oi oi oi oi oi .. ai ai ai ai ai når de prøver å lande Ja Søte og klomsete 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 8. april 2019 #1744 Del Skrevet 8. april 2019 På 5.4.2019 den 21.14, Rumle skrev: Innrømmer at jeg har lyst på sjokolade (igjen) Innrømmer at jeg har kjøpt en allerede, og skal spise den nå 😁 21 minutter siden, Rumle skrev: Og lager små hengekøyer som de kan hvile i, i skyggen under favorittblomstene Fantastisk 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 8. april 2019 #1745 Del Skrevet 8. april 2019 Innrømmer at jeg savner en emoji med sjokoladebart rundt munnen 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1746 Del Skrevet 8. april 2019 I dag fant jeg en stor kasse...nei...en stor kasse og en stor sort sekk med senhøst og vintertøy som jeg ikke har brukt før. Det er lenge siden jeg strikket/heklet og kjøpte akkurat dette her, men nå skal de innerste gjemmer ut i lyset og jeg kjente på en god følelse som vokste seg frem og ville ut: Jeg Gleder Meg Til Skikkelig Høst igjen!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 8. april 2019 #1747 Del Skrevet 8. april 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: I dag fant jeg en stor kasse...nei...en stor kasse og en stor sort sekk med senhøst og vintertøy som jeg ikke har brukt før. Det er lenge siden jeg strikket/heklet og kjøpte akkurat dette her, men nå skal de innerste gjemmer ut i lyset og jeg kjente på en god følelse som vokste seg frem og ville ut: Jeg Gleder Meg Til Skikkelig Høst igjen!!! Herlig da blir som en gratis shoppingrunde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1748 Del Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: I dag fant jeg en stor kasse...nei...en stor kasse og en stor sort sekk med senhøst og vintertøy som jeg ikke har brukt før. Det er lenge siden jeg strikket/heklet og kjøpte akkurat dette her, men nå skal de innerste gjemmer ut i lyset og jeg kjente på en god følelse som vokste seg frem og ville ut: Jeg Gleder Meg Til Skikkelig Høst igjen!!! Først vår og sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #1749 Del Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Først vår og sommer! Nemlig vi kan ikke hoppe over de 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1750 Del Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Nemlig vi kan ikke hoppe over de 😄 Nope, men hoppen prøver seg alltid når hun begynner å ane sommertemperaturer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #1751 Del Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Nope, men hoppen prøver seg alltid når hun begynner å ane sommertemperaturer 😂 Hun får kjøpe seg ei stor vifte 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1752 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg har tenkt veldig på i fjor sommer, for det ble varmt i dag. Jeg kjente at jeg godt kunne ha hoppet over sommeren i år. Hadde vært kjempefint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1753 Del Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: 😂 Hun får kjøpe seg ei stor vifte 😁 En til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1754 Del Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg har tenkt veldig på i fjor sommer, for det ble varmt i dag. Jeg kjente at jeg godt kunne ha hoppet over sommeren i år. Hadde vært kjempefint. Er enig med at den varmen i fjor var ille, men hadde vært veldig ok med en vanlig norsk sommer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. april 2019 #1755 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg håper årets sommer blir litt kjøligere enn hva den var i fjor. Jeg liker sol og varme men i fjor var det for mye av det gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1756 Del Skrevet 8. april 2019 Vi får sikkert en sånn fryktelig varm sommer igjen. Det har jeg på følelsen i min giktiske lilletå. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. april 2019 #1757 Del Skrevet 8. april 2019 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi får sikkert en sånn fryktelig varm sommer igjen. Det har jeg på følelsen i min giktiske lilletå. Dessverre. Glad jeg har gulvviften min klar denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1758 Del Skrevet 8. april 2019 Bra! Jeg har begynt å bruke to av mine og vurderer å kjøpe en av de minste viftene for å plassere på et dødpunkt i kåken min. De store tar så mye plass, men jeg hadde ikke klart meg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. april 2019 #1759 Del Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Bra! Jeg har begynt å bruke to av mine og vurderer å kjøpe en av de minste viftene for å plassere på et dødpunkt i kåken min. De store tar så mye plass, men jeg hadde ikke klart meg uten. Finnes mini vifter som man kan koble til mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1760 Del Skrevet 8. april 2019 Må nok ha en som går på strøm og kan stå pent helt av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå