mia83 Skrevet 1. april 2019 #1661 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg må innrømme at jeg ble lurt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 2. april 2019 #1662 Del Skrevet 2. april 2019 Må innrømme at jeg ble skikkelig lurt i dag Han synes det er så morro med 1 aprilsnarr,at han mente det måtte være helt greit å lure folk en dag til! Han kan vente seg en overraskelse,hevnen er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. april 2019 #1663 Del Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, Nettvenn skrev: Må innrømme at jeg ble skikkelig lurt i dag Han synes det er så morro med 1 aprilsnarr,at han mente det måtte være helt greit å lure folk en dag til! Han kan vente seg en overraskelse,hevnen er søt Må klekke ut en skikkelig lur en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 2. april 2019 #1664 Del Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, Winza skrev: Må klekke ut en skikkelig lur en jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. april 2019 #1665 Del Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, Nettvenn skrev: jepp Kanskje lage til vafler og ha ketchup på istedenfor syltetøy. Og så den sterke ketchupen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 2. april 2019 #1666 Del Skrevet 2. april 2019 Må innrømme at jeg hater paradise hotell og programmer i samme gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. april 2019 #1667 Del Skrevet 2. april 2019 41 minutter siden, Kjevla skrev: Må innrømme at jeg hater paradise hotell og programmer i samme gate. Har sett en episode, det var nok. Min innrømmelse jeg spiser sjokolade nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 2. april 2019 #1668 Del Skrevet 2. april 2019 6 minutter siden, Catalina Culès skrev: Har sett en episode, det var nok. Min innrømmelse jeg spiser sjokolade nå Ja det er nok. Må innrømme at jeg gjorde det samme tidligere i dag, og den var god😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. april 2019 #1669 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg har aldri sett en episode av Paradie Hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 2. april 2019 #1670 Del Skrevet 2. april 2019 Må innrømme at jeg gjerne skulle blitt vegetarianer på fulltid. Nå er jeg det hjemme, men lager mat med kjøtt når jeg får besøk og er på besøk. Venner og familie er svææært skeptiske til vegetarianere så jeg høres stadig om det uten at de vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. april 2019 #1671 Del Skrevet 2. april 2019 19 minutter siden, Kjevla skrev: Ja det er nok. Må innrømme at jeg gjorde det samme tidligere i dag, og den var god😋 Samme her, men fulgte med på den amerikanske som gikk på TV for 15 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 2. april 2019 #1672 Del Skrevet 2. april 2019 18 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg har aldri sett en episode av Paradie Hotell Bra. Det er bortkastet tid Ser ikke TV engang lenger nå, men sett mye drittprogrammer for et par tiår siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 2. april 2019 #1673 Del Skrevet 2. april 2019 5 minutter siden, Winza skrev: Samme her, men fulgte med på den amerikanske som gikk på TV for 15 år siden Ja. Det er jeg også skyldig i. Kunne jeg skrudd tiden tilbake, hadde jeg gjort det ugjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. april 2019 #1674 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) 3 minutter siden, Kjevla skrev: Bra. Det er bortkastet tid Ser ikke TV engang lenger nå, men sett mye drittprogrammer for et par tiår siden. Jeg ser på TV. Men hovedsakelig på tv serier og filmer jeg har på DVD. Endret 2. april 2019 av Aragorn ll Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. april 2019 #1675 Del Skrevet 2. april 2019 10 minutter siden, Kjevla skrev: Ja. Det er jeg også skyldig i. Kunne jeg skrudd tiden tilbake, hadde jeg gjort det ugjort. Jeg var 13 år så jeg syntes bare det var kult å se på Eneste realityserien som interesserer meg nå er farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. april 2019 #1676 Del Skrevet 2. april 2019 Innrømmer at jeg er glad i Bassetts Allsorts og har spist en pose på styrten nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 2. april 2019 #1677 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Innrømmer at jeg bakker snakkvendt,det blir bare rot og jeg blir frustrert.Graver meg litt ned Endret 2. april 2019 av Nettvenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. april 2019 #1678 Del Skrevet 2. april 2019 Innrømmer at Telemark er favoritt fylket mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 2. april 2019 #1679 Del Skrevet 2. april 2019 4 timer siden, Winza skrev: Jeg var 13 år så jeg syntes bare det var kult å se på Eneste realityserien som interesserer meg nå er farmen Ung og dum. Burde ikke fått lov til å se det jeg heller. Men så var det ikke hjemme jeg så det da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. april 2019 #1680 Del Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, Kjevla skrev: Ung og dum. Burde ikke fått lov til å se det jeg heller. Men så var det ikke hjemme jeg så det da 😛 Hehe ja man føler man var dum når man yngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå