VKM Skrevet 8. desember 2018 #721 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Istedenfor å øve til eksamen gjør jeg alt annet - har ingen motivasjon eller lyst til å gjøre det bra lenger. Endret 8. desember 2018 av VKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #722 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg har spist min laksemiddag og det var veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2018 #723 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg skal ha enda en test-julemiddag i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. desember 2018 #724 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg skal snart bestille pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. desember 2018 #725 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg har 10 klassiske ballett stykker på DVD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 8. desember 2018 #726 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg innrømmer at jeg vurderer å kvitte meg med en finkjole jeg egentlig liker, fordi jeg plutselig kom på at da jeg brukte den for tjaaa minst ti år siden fikk jeg et (sveipe)blikk fra en arbeidskollega som fikk meg til å føle at jeg så tjukk ut i den. At magen var så fremtredende at jeg så gravid ut. Teit tanke, kjolen sitter uansett bedre nå enn da, det hele er jo kun i hodet mitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2018 #727 Del Skrevet 9. desember 2018 Innrømmer at jeg er møkkforbanna! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. desember 2018 #728 Del Skrevet 9. desember 2018 Jeg kan ikke fordra mennesker som omtaler seg selv om mamma eller pappa for kjæledyrene sine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 9. desember 2018 #729 Del Skrevet 9. desember 2018 Jeg kaller meg for mamma for min katt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. desember 2018 #730 Del Skrevet 9. desember 2018 22 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Jeg kan ikke fordra mennesker som omtaler seg selv om mamma eller pappa for kjæledyrene sine. Jeg syns og det høres helt idiotisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2018 Forfatter #731 Del Skrevet 10. desember 2018 ...spesielt om de snakker til en slange som jo ikke bryr seg, men alle får gjøre som de vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 10. desember 2018 #732 Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan folk snakker til kjæledyra sine, men hvis de behandler et dyr som et menneske derimot, hvorpå den blir oppdratt som et menneske og kan ende opp ufordragelig, antakelig av forvirring - da reagerer jeg. Dog går nok dette litt under samme kategori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2018 Forfatter #733 Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg syns det er så snålt når folk snakker massevis til sine kjæledyr og så avslutter med et "hæ?"...som om de venter på svar. Hele tiden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. desember 2018 #734 Del Skrevet 10. desember 2018 Min gave til pakkekalenderen på jobb er en fin musserende vin. Alkoholfri. Lurer veldig på hvordan den blir mottatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 10. desember 2018 #735 Del Skrevet 10. desember 2018 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg syns det er så snålt når folk snakker massevis til sine kjæledyr og så avslutter med et "hæ?"...som om de venter på svar. Hele tiden... Den ene katten min kan en føre en samtale med, noen ganger, den svarer......ulempen er jo at jeg ikke skjønner hva den sier.....😂😂😂😂 muligens den sier; "men hold kjeft!!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 10. desember 2018 #736 Del Skrevet 10. desember 2018 7 minutter siden, Thildamor skrev: Den ene katten min kan en føre en samtale med, noen ganger, den svarer......ulempen er jo at jeg ikke skjønner hva den sier.....😂😂😂😂 muligens den sier; "men hold kjeft!!" Snakker endel med min òg, er heldig med at det er en typisk snakke-katt. Vanligvis forstår jeg ikke hva han sier, men her om dagen var han dritsur og gikk ut med halen til værs mens han sa noe om "hersens bråkunger 💣💥☠️" (ungene hadde venner på besøk, og inne-stemmen hadde noe forsvunnet med tidenes Star-Wars krig...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 10. desember 2018 #737 Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg innrømmer at folk som elsker dyr er de menneskene jeg liker best. Men jeg liker alle dyr, ofte liker jeg hunden bedre enn eieren. Jeg innrømmer og at jeg er en slik person som hilser og sier hei om jeg treffer et dyr, og jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2018 Forfatter #738 Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg er også en slik en... Så trivelig å få positiv respons fra et vennlig dyr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melancholy Skrevet 10. desember 2018 #739 Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg har ikke stått opp enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. desember 2018 #740 Del Skrevet 10. desember 2018 Hører på radio på kontoret som spiller; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå