Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg så på et opptak av farmen i dag. Jeg følger egentlig ikke med på det programmet der. :jolie: Bare av og til...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner min egne matvaner noe skikkelig. Er på besøk hos venninnen og skal være her til torsdag. Savner virkelig sunn mat og å trene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke sove og klokka var halv fem. Jeg sto opp og satte meg her; "for en liten halvtime med nyhetslesing
fremmer sikkert søvnen igjen"...men det gjorde ikke det gitt. :sukk: Jeg er trøtt...men våken...trøtt, men lys våken.
Så da har jeg vel offisiellt stått opp da. Og der var det to l`er i det ordet og det skulle ha vært èn, men jeg gidder
ikke å rette. Noen feil må selv jeg få gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får barneovernattingsbesøk i kveld som jeg gleder meg til. Samtidig hadde det vært jævlig digg å ha kvelden for meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken altfor tidlig i dag, så jeg har kjempet med sovelyst i nesten helt siden jeg sto opp.
Nå kjenner jeg at bakholdsangrepet er i gang. :Gjesp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg var på kino var i 2009. Da jeg så Avatar en film som var en stor skuffelse siden det var ikke så bra som så mange sa på den tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh....i dag er jeg i fenomenalt magedansehumør!   :lur:  *men jeg sier det ikke til noen* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...