Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag har jeg slitt litt med bestillingsdjevelen. Jeg tenkte at jeg kunne bestille konfektesker (m.m.) på nett,
så jeg hadde innen rekkevidde til to bursdager som kommer før jul...og jeg gjorde det nesten, men besinnet
fingrene mine. Jeg er litt stolt nå altså. :nigo: 

:blomst:  Jeg kan ikke bestille sjokolade for å gi bort, for det ender med at  jeg smaker på litt for mye av det og så ender det med at jeg må kjøpe ny sjokolade til gavene :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Jeg kan rett og slett ikke ha sjokolade og lignende i huset fordi jeg blir så fristet :laugh: så det får ligge pent på butikken.

Da er vi to :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var liten trodde jeg at verden var i svart hvit i gamle dager

Fram til jeg var 13-14 trodde jeg at Sherlock Holmes var en ekte historisk person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 18.33, An0nymBruker skrev:

Jeg kan ikke bestille sjokolade for å gi bort, for det ender med at  jeg smaker på litt for mye av det
og så ender det med at jeg må kjøpe ny sjokolade til gavene 

De søte, små fabrikkene må jo også overleve stakkars og jeg tar jobben med å støtte dem på rammeste alvor.  >>> :laugh: 

På 30.9.2018 den 18.36, Zemira skrev:

Da er vi to :fnise:

Tre. Minst.                                                                                            ( @Rumle hvor er du? :lur: ) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

De søte, små fabrikkene må jo også overleve stakkars og jeg tar jobben med å støtte dem på rammeste alvor.  >>> :laugh: 

Tre. Minst.                                                                                            ( @Rumle hvor er du? :lur: ) 

:ninja:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trodd siden jeg var barn at sangen "stayin alive" het "stenaline" så hver gang vi skulle på båten sang jeg "ah ah ah ah stenaline" fant ut at det var stayin alive i en alder av 21. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

:ninja:

:klem: 

4 minutter siden, Cornflakes skrev:

Jeg har trodd siden jeg var barn at sangen "stayin alive" het "stenaline" så hver gang vi skulle på båten sang jeg "ah ah ah ah stenaline" fant ut at det var stayin alive i en alder av 21. 

Det er helt i orden. :)  Vi liker deg for det om.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cornflakes skrev:

Men hadde ikke Stenaline en reklame der hvor de brukte den sangen og bytta ut teksten slik? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Cornflakes skrev:

😅

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:klem: 

---

:klem1:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Forundret.. skrev:

Men hadde ikke Stenaline en reklame der hvor de brukte den sangen og bytta ut teksten slik? 

Jo det kan godt hende! Mener å huske en stenaline reklame ja, kanskje det er der jeg har det ifra. Var veldig liten da, sikkert 5-6 år. Har jo hørt sangen 100 ganger på fester og slikt oppgjennom men alltid sunget stenaline, helt til noen sa: ehm... Det er stayin alive

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sangen Bobby Brown utenat da jeg var 7-8 år gammel, uten å kunne engelsk særlig godt... jeg trodde golden shower var en gulldusj...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stukket snuten min inn i kjøleskapet og testsmakt på en himmelsk "Sarah Bernard"-kake. :daane: 
IMG_5963-620x704.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wow: 

Jeg har faktisk enda til gode å smake Sarah Bernard. Det får bli dagens innrømmelse under 'utrolig men sant' kategorien :sleep:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, elvital skrev:

Jeg "lovte" bestevennen i går at jeg skulle avslutte forholdet med typen min da det ikke er et stunt forhold for tiden, og ikke den stabiliteten og tryggheten jeg trenger. Han kom i natt. Vi pratet en god del. Han sier han skal ta grep om livet sitt siden han ønsker det samme som meg egentlig. Jeg kommer til å gi han yet another chance... 😬  

Oh, nooooo 🤪

Får vell bare ønske deg lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...