Anim92 Skrevet 30. september 2018 #261 Del Skrevet 30. september 2018 Innrømmer at jeg ikke har peiling på hva jeg driver med i livet nå🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2018 Forfatter #262 Del Skrevet 30. september 2018 Det heter å leve i nuet det og er ingenting å bekymre seg over. LEV og opplev! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 30. september 2018 #263 Del Skrevet 30. september 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: I dag har jeg slitt litt med bestillingsdjevelen. Jeg tenkte at jeg kunne bestille konfektesker (m.m.) på nett, så jeg hadde innen rekkevidde til to bursdager som kommer før jul...og jeg gjorde det nesten, men besinnet fingrene mine. Jeg er litt stolt nå altså. Jeg kan ikke bestille sjokolade for å gi bort, for det ender med at jeg smaker på litt for mye av det og så ender det med at jeg må kjøpe ny sjokolade til gavene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 30. september 2018 #264 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg kan rett og slett ikke ha sjokolade og lignende i huset fordi jeg blir så fristet så det får ligge pent på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. september 2018 #265 Del Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Jeg kan rett og slett ikke ha sjokolade og lignende i huset fordi jeg blir så fristet så det får ligge pent på butikken. Da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 30. september 2018 #266 Del Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, Zemira skrev: Da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. oktober 2018 #267 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg innrømmer at jeg ikke har peiling på dagens musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. oktober 2018 #268 Del Skrevet 1. oktober 2018 Da jeg var liten trodde jeg at verden var i svart hvit i gamle dager Fram til jeg var 13-14 trodde jeg at Sherlock Holmes var en ekte historisk person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter #269 Del Skrevet 1. oktober 2018 På 30.9.2018 den 18.33, An0nymBruker skrev: Jeg kan ikke bestille sjokolade for å gi bort, for det ender med at jeg smaker på litt for mye av det og så ender det med at jeg må kjøpe ny sjokolade til gavene De søte, små fabrikkene må jo også overleve stakkars og jeg tar jobben med å støtte dem på rammeste alvor. >>> På 30.9.2018 den 18.36, Zemira skrev: Da er vi to Tre. Minst. ( @Rumle hvor er du? ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2018 #270 Del Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: De søte, små fabrikkene må jo også overleve stakkars og jeg tar jobben med å støtte dem på rammeste alvor. >>> Tre. Minst. ( @Rumle hvor er du? ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 1. oktober 2018 #271 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har trodd siden jeg var barn at sangen "stayin alive" het "stenaline" så hver gang vi skulle på båten sang jeg "ah ah ah ah stenaline" fant ut at det var stayin alive i en alder av 21. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter #272 Del Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: 4 minutter siden, Cornflakes skrev: Jeg har trodd siden jeg var barn at sangen "stayin alive" het "stenaline" så hver gang vi skulle på båten sang jeg "ah ah ah ah stenaline" fant ut at det var stayin alive i en alder av 21. Det er helt i orden. Vi liker deg for det om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. oktober 2018 #273 Del Skrevet 1. oktober 2018 6 minutter siden, Cornflakes skrev: Jeg har trodd siden jeg var barn at sangen "stayin alive" het "stenaline" så hver gang vi skulle på båten sang jeg "ah ah ah ah stenaline" fant ut at det var stayin alive i en alder av 21. Men hadde ikke Stenaline en reklame der hvor de brukte den sangen og bytta ut teksten slik? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2018 #274 Del Skrevet 1. oktober 2018 7 minutter siden, Cornflakes skrev: Jeg har trodd siden jeg var barn at sangen "stayin alive" het "stenaline" så hver gang vi skulle på båten sang jeg "ah ah ah ah stenaline" fant ut at det var stayin alive i en alder av 21. 😅 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: --- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 1. oktober 2018 #275 Del Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, Forundret.. skrev: Men hadde ikke Stenaline en reklame der hvor de brukte den sangen og bytta ut teksten slik? Jo det kan godt hende! Mener å huske en stenaline reklame ja, kanskje det er der jeg har det ifra. Var veldig liten da, sikkert 5-6 år. Har jo hørt sangen 100 ganger på fester og slikt oppgjennom men alltid sunget stenaline, helt til noen sa: ehm... Det er stayin alive 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 1. oktober 2018 #276 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg kunne sangen Bobby Brown utenat da jeg var 7-8 år gammel, uten å kunne engelsk særlig godt... jeg trodde golden shower var en gulldusj... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter #277 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har stukket snuten min inn i kjøleskapet og testsmakt på en himmelsk "Sarah Bernard"-kake. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2018 #278 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har faktisk enda til gode å smake Sarah Bernard. Det får bli dagens innrømmelse under 'utrolig men sant' kategorien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 2. oktober 2018 #279 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) . Endret 24. november 2018 av elvital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2018 #280 Del Skrevet 2. oktober 2018 8 timer siden, elvital skrev: Jeg "lovte" bestevennen i går at jeg skulle avslutte forholdet med typen min da det ikke er et stunt forhold for tiden, og ikke den stabiliteten og tryggheten jeg trenger. Han kom i natt. Vi pratet en god del. Han sier han skal ta grep om livet sitt siden han ønsker det samme som meg egentlig. Jeg kommer til å gi han yet another chance... 😬 Oh, nooooo 🤪 Får vell bare ønske deg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå