Jordbærogfløte Skrevet 8. juli 2019 Forfatter #501 Del Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, Mariángel skrev: Jeg skjønner ikke. Ble det ikke nylig slutt med hun asiatiske? Og nå har han ei ny som han allerede har introdusert sønnen sin for? Que? Tror det var samme person 🤔. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 11. juli 2019 #502 Del Skrevet 11. juli 2019 Vakker hun nye dama hans. Flotteste han har vært med så langt. Verdt å følge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #503 Del Skrevet 11. juli 2019 Han legger ikke lokk på begeistringen der han legger ut navnet hennes i annenhver instastory. ❤️ Håper det vil vare denne gangen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 11. juli 2019 #504 Del Skrevet 11. juli 2019 37 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Han legger ikke lokk på begeistringen der han legger ut navnet hennes i annenhver instastory. ❤️ Håper det vil vare denne gangen! Hun er omtrent prikk lik hun som er moren til barnet hans. Feiende flotte damer å se på. Hva de har innabords vites ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. juli 2019 #505 Del Skrevet 11. juli 2019 2 timer siden, Pocahontas10000 skrev: Vakker hun nye dama hans. Flotteste han har vært med så langt. Verdt å følge. Var det hun som var med han i Ny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #506 Del Skrevet 11. juli 2019 6 minutter siden, smalls skrev: Var det hun som var med han i Ny? Ja, for hun har det samme bildet på sin insta. 👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 11. juli 2019 #507 Del Skrevet 11. juli 2019 5 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, for hun har det samme bildet på sin insta. 👍🏻 Er hun norsk/iransk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 19. juli 2019 #508 Del Skrevet 19. juli 2019 Synes hun ser litt ukomfortabel til all filmingen hans 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 19. juli 2019 Forfatter #509 Del Skrevet 19. juli 2019 32 minutter siden, Nobile skrev: Synes hun ser litt ukomfortabel til all filmingen hans Ja, og han byr på svært mye av livet sitt. Spising, fysisk aktivitet, reising, kjæresten mm. Venter bare på blogginnnlegget der han klager over at folk lurer på for mye om livet hans. Det er han som byr opp til det selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 19. juli 2019 #510 Del Skrevet 19. juli 2019 Syns han virker skikkelig real og grei.. han fortjener ei bra dame 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 24. juli 2019 #511 Del Skrevet 24. juli 2019 Tror han gir folk det de vil ha. Folk vil ha livet hans....ser jo bare hva folk skriver om...hvem han dater etc...om folk ville ha naturbilder fra fjellet hadde han sikkert gitt dem det også. Enkelt for han å hente ut tall på hvilke bilder folk vil ha....de vil neppe ha busker og trær....de vil ha bar overkropp og ukens kvinne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 25. juli 2019 Forfatter #512 Del Skrevet 25. juli 2019 Jeg tror han er en type person som får frem det beste i seg selv når han er i fysisk aktivitet og på reise. Når han i tillegg får dele lidenskapen for det med andre mennesker er han nok veldig positiv og energisk å ha rundt seg. Jeg har sett Svindeljegerne på TV og synes han gjør jobben sin bra, men han virker nok litt utilpass og stiv i stram dress fremfor komfortable klær. Jeg håper han koser seg og lader opp batteriene på tur slik at han kan komme uthvilt hjem til jobb og hverdagsliv. Jeg ser frem til å få se hva «Naive Norge», som han har skrevet så mye om på bloggen, går ut på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 25. juli 2019 #513 Del Skrevet 25. juli 2019 Jeg syntes den nye dama hans ser ut som hun «mamma som 16» bloggeren i ansiktet altså. Kroppslig veldig ulike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 25. juli 2019 #514 Del Skrevet 25. juli 2019 Ja hun var insta-vennlig hun. Får se hvor lenge det varer denne gangen da. Ønsker dem lykke til! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 30. juli 2019 #515 Del Skrevet 30. juli 2019 «Booya!» 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 30. juli 2019 #516 Del Skrevet 30. juli 2019 Har han sluttet å blogge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 30. juli 2019 Forfatter #517 Del Skrevet 30. juli 2019 13 minutter siden, Pocahontas10000 skrev: Har han sluttet å blogge? Han har nok bare tatt seg en velfortjent laaangferie fra bloggen. Blir nok masse blogginnlegg når han er tilbake i hjemlandet, og når han har noe aktuelt å skrive om 🤔. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 30. juli 2019 #518 Del Skrevet 30. juli 2019 Herregud jeg gikk nettopp inn på instaen hans en tur. For noen ekstremt flaue ig-stories?! 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 1. august 2019 #519 Del Skrevet 1. august 2019 hva er flaut med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 1. august 2019 #520 Del Skrevet 1. august 2019 Jeg tenker at når noen viser så mye av et forholdt på some så er det noe som ikke stemmer. Prøver å bevise noe eller gjøre noen sjalu .. har ikke følgt med lenge, så vet ikke om han gjør dette med alle forhold 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå