Sure sitronen Skrevet 6. april 2019 #441 Del Skrevet 6. april 2019 På 5.4.2019 den 18.53, Jordbærogfløte skrev: Det har han så til de grader.. Kveldsbad i opplyst basseng. Han har gladelig vist både leilighet, basseng og seg selv frem 😁. Selv om han viser seg frem så gir det folk rett til å slenge dritt? Man blander inn exen..man omtrent beskylder han for å få sponset mat der han pleier å spise. Det er overhodet ikke grunnlag for å kritisere han. Heller ikke at han viser frem bilder av seg selv og basseng,dette må jo bli opp til han selv og ikke meg eller noen andre.Han har også sagt at folk kan sende han en privat mld der man kunne spørre han om ting så gjør heller det da enn å sitte her å kritisere han for ting som er helt unødvendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 6. april 2019 #442 Del Skrevet 6. april 2019 7 minutter siden, Sure sitronen skrev: Selv om han viser seg frem så gir det folk rett til å slenge dritt? Man blander inn exen..man omtrent beskylder han for å få sponset mat der han pleier å spise. Det er overhodet ikke grunnlag for å kritisere han. Heller ikke at han viser frem bilder av seg selv og basseng,dette må jo bli opp til han selv og ikke meg eller noen andre.Han har også sagt at folk kan sende han en privat mld der man kunne spørre han om ting så gjør heller det da enn å sitte her å kritisere han for ting som er helt unødvendig. Kleiven og hans like har økonomisk interesse av at folk finner dem interessante og prater om dem. Hva er poenget ditt egentlig? Alt som diskuteres i denne tråden er såvidt meg bekjent ting han selv har delt av livet sitt på insta og blogg. Ellers hadde ingen her visst noe som helst om ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 6. april 2019 Forfatter #443 Del Skrevet 6. april 2019 19 minutter siden, Ninnn skrev: Kleiven og hans like har økonomisk interesse av at folk finner dem interessante og prater om dem. Hva er poenget ditt egentlig? Alt som diskuteres i denne tråden er såvidt meg bekjent ting han selv har delt av livet sitt på insta og blogg. Ellers hadde ingen her visst noe som helst om ham. 👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. april 2019 #444 Del Skrevet 6. april 2019 Kleven må jo spørre seg selv hvorfor han har utlevert seg og sine på IG, om det er verdt det. Hvorfor vet jeg mye om han? Leser ikke bloggen (var innom en eneste gang da jeg uttalte meg om han tidligere i tråden), har aldri sett et TV-program med han og har heller ikke lest om han i aviser. Hvem har da spredt detaljer om livet hans? Jo, han selv. Jeg vet hvem han har vært kjæreste med, hvem barnet hans er, hvor han liker å spise, hva han trener, hvordan han bor og mye annet som det tok meg under 10 min å finne ut av på IG. Å sutre i ettertid om at folk sladrer om han er virkelig patetisk. Slutt å eksponere privatlivet ditt, da! Hvor vanskelig kan det være? Ser han har gjort IG-en privat, nå har han cirka 30 000 nære venner der. Råd fra meg; hiv ut alle du ikke kjenner godt nok til å ta en kaffe med, så skal du se at ukjente folk slutter å skravle om deg. 🙄 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 6. april 2019 #445 Del Skrevet 6. april 2019 Vel, til hans forsvar så kommer det vel mye positivt ut av eksponering også. Utvidet nettverk, annonseinntekter, karrieremuligheter, nye venner og sikkert masse lovord og gladmeldinger (og sjekking i dm). Kvinneguiden og co. er bare den litt bittersøte svien etter den veldig søte kløen🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 7. april 2019 Forfatter #446 Del Skrevet 7. april 2019 Den instapausen varte ikke så altfor lenge.. I dag sender han ut kjærlighet fra brygga si ❤️. Bare å ta i mot, folkens! Dog kan det være smart å ta visse forholdsregler; stay safe (det kan nemlig være kaldt der ute) 😉. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 7. april 2019 #447 Del Skrevet 7. april 2019 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Den instapausen varte ikke så altfor lenge.. I dag sender han ut kjærlighet fra brygga si ❤️. Bare å ta i mot, folkens! Dog kan det være smart å ta visse forholdsregler; stay safe (det kan nemlig være kaldt der ute) 😉. Jeg dæver 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 7. april 2019 Forfatter #448 Del Skrevet 7. april 2019 22 minutter siden, Mariángel skrev: Jeg dæver 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 7. april 2019 #449 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg forsøkte å komme inn nå. Han har jo lukket Instagramen sin. En venninne som følger han fortsatt fortalte at hun ikke kunne se noen nye bilder der, men at han har opprettet en ny konto kun for folk han kjenner. Jeg fikk ikke følge han på den gamle. Ikke på den nye heller forresten. Lukker alt han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 7. april 2019 Forfatter #450 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Jeg ser at han har fjernet den nyeste posten på Instagram.. Han kom med et nytt innlegg på bloggen tidligere i dag; https://www.kleivenblogg.no/2019/04/07/en-bombe-bilen-min-gjor-nytten-om-du-mener-det/ Endret 7. april 2019 av Jordbærogfløte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 7. april 2019 #451 Del Skrevet 7. april 2019 2 timer siden, Pocahontas10000 skrev: Jeg forsøkte å komme inn nå. Han har jo lukket Instagramen sin. En venninne som følger han fortsatt fortalte at hun ikke kunne se noen nye bilder der, men at han har opprettet en ny konto kun for folk han kjenner. Jeg fikk ikke følge han på den gamle. Ikke på den nye heller forresten. Lukker alt han Alle kjendiser lukker Instagram for tiden. De vil ha 100% kontroll på hvem som følger dem og hvem som kritiserer. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 8. april 2019 #452 Del Skrevet 8. april 2019 Forstår dem egentlig godt. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det om noen skulle kommentere eller si noe på alt jeg gjorde her i verden. Samtidig så synes jeg det er trist da det er så hyggelig å følge de folkene som man liker. Det blir jo nesten som en daglig rutine å følge favorittbloggeren. Vi må bli flinkere til å bygge hverandre opp, så får vi beholde favorittene med åpne profiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 8. april 2019 #453 Del Skrevet 8. april 2019 På 6.4.2019 den 19.27, Sure sitronen skrev: Selv om han viser seg frem så gir det folk rett til å slenge dritt? Man blander inn exen..man omtrent beskylder han for å få sponset mat der han pleier å spise. Det er overhodet ikke grunnlag for å kritisere han. Heller ikke at han viser frem bilder av seg selv og basseng,dette må jo bli opp til han selv og ikke meg eller noen andre.Han har også sagt at folk kan sende han en privat mld der man kunne spørre han om ting så gjør heller det da enn å sitte her å kritisere han for ting som er helt unødvendig. Godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 8. april 2019 Forfatter #454 Del Skrevet 8. april 2019 Innerst inne tror jeg han elsker oppmerksomhet. Såklart at det ikke er greit med sladder og trusler.. Han har åpnet døra på gløtt ved flere anledninger, for så å ha slengt den igjen. Han byr på seg selv i små porsjoner, viser frem sin trente overkropp og kommer med personlige betrakninger. Hadde jeg vært i hans sko, hadde jeg skjermet mitt barn. Han har vært på TV, holder foredrag og viser frem sitt caféliv/reiseliv på Instagram. Han har delt raust av oppussingsprossessen i sin leilighet og svart på spørsmål fra leserne på sin instastory. Han har med andre ord «bydd opp til dans», og senere sett konsekvensene av det ved å skjerme og lukke enkelte deler av livet sitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 8. april 2019 #455 Del Skrevet 8. april 2019 4 timer siden, Pocahontas10000 skrev: Forstår dem egentlig godt. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det om noen skulle kommentere eller si noe på alt jeg gjorde her i verden. Samtidig så synes jeg det er trist da det er så hyggelig å følge de folkene som man liker. Det blir jo nesten som en daglig rutine å følge favorittbloggeren. Vi må bli flinkere til å bygge hverandre opp, så får vi beholde favorittene med åpne profiler Enig, man må være flinkere å bygge hverandre opp og heie på hverandre. At folk vil stikke seg frem er jo deres eget valg men man trenger ikke å kritisere bare for å kritisere..det er bare fryktelig stygt og sier mer om de enn kleiven. Kleiven har selv sagt,send han en privat mld om det er noe..hvorfor heller ikke bare ta det opp med han istedenfor å sitte på ett forum og kritisere? Jeg har selv sendt han mld og han er hyggelig. Så folk kan prøve det neste gang istedenfor å spy ut eder og galle. Ps!! Det er forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging. Konstruktiv kritikk må de tåle,men alt annet kan man spare seg for 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. april 2019 #456 Del Skrevet 8. april 2019 13 timer siden, Viking-girl skrev: Alle kjendiser lukker Instagram for tiden. De vil ha 100% kontroll på hvem som følger dem og hvem som kritiserer. 🙄 Er en sak om dette på dagbladet.no Sitat - Mindre influensere, bloggere og reality-deltakere tror en privat konto er oppskriften på flere følgere, basert på hva de største aktørene gjør. Dette uten å være klar over hvor mye deres utgangspunkt i form av antall følgere, innhold og aktualitet har å si. En privat konto er en velegnet strategi for de aller største, men personligheter som er relevante på lånt tid bør tenke annerledes https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-har-de-lukket-instagram-profil/70912079 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 8. april 2019 #457 Del Skrevet 8. april 2019 1 time siden, Sure sitronen skrev: Enig, man må være flinkere å bygge hverandre opp og heie på hverandre. At folk vil stikke seg frem er jo deres eget valg men man trenger ikke å kritisere bare for å kritisere..det er bare fryktelig stygt og sier mer om de enn kleiven. Kleiven har selv sagt,send han en privat mld om det er noe..hvorfor heller ikke bare ta det opp med han istedenfor å sitte på ett forum og kritisere? Jeg har selv sendt han mld og han er hyggelig. Så folk kan prøve det neste gang istedenfor å spy ut eder og galle. Ps!! Det er forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging. Konstruktiv kritikk må de tåle,men alt annet kan man spare seg for 😀 Mennesker vil alltid ha noe og pirke på. Synd, men slik er det blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 14. april 2019 Forfatter #458 Del Skrevet 14. april 2019 Nå er han inne i sin gode gamle stil på Instagram igjen.. 🤔 Klagde han ikke på omgivelsene for en liten stund siden? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #459 Del Skrevet 1. mai 2019 Han sa fra om hets, troll, hadde et opphold i sosiale medier, men fortsetter nå i samme stil.. Håper dog han ikke blir truet slik han sa at han ble for en tid tilbake.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #460 Del Skrevet 9. mai 2019 Overskriften på innlegget ga meg assosiasjoner til noe helt annet (😋), men jeg er glad for at han fortsetter å blogge 😁. Han må jo få lov til å «clickbaite» litt, han også.. https://www.kleivenblogg.no/2019/05/04/hard-som-betong-en-tidlig-lordag/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå