Gå til innhold

Hvilken mat synes du er oppskrytt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såkalt "sunne" desserter, laget på bønner, sukrin og avocado og allskens fandenskap fra iherb.. Nei, det smaker iKKE på noe som helst vis som helt vanlig sjokoladekake, nei.... Og sukrin/sukrinmelis er et helvete for magen. 

Anonymkode: 3b2de...314

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fårikål, pavlova, moltekrem er veødig oppskrytt. Og tyttebær. Og champagne. Reker og sjømat. 

 

 

Anonymkode: e80f5...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såkalt "sunne" desserter, laget på bønner, sukrin og avocado og allskens fandenskap fra iherb.. Nei, det smaker iKKE på noe som helst vis som helt vanlig sjokoladekake, nei.... Og sukrin/sukrinmelis er et helvete for magen. 

Anonymkode: 3b2de...314

Sukrin er ikke et helvete for min mage. 

Anonymkode: e80f5...b5b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg ble skikkelig skuffet over den kaken de kaller "verdens beste".....jeg syns ikke det stemmer. *pile i skjul* :ninja: 

Enig! Husker jeg ble så skuffa første gang jeg smakte den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sukrin er ikke et helvete for min mage. 

Anonymkode: e80f5...b5b

Fint for deg, men det er et velkjent faktum at sukkeralkoholer (som sukrin/sukrinmelis er) gir mageproblemer for veldig mange. Speislt i så store mengder som det brukes i disse "sunne" kakene/dessertene. Jeg har måttet gå hjem fra selskap etter å ha spist sånt, for magen klikker helt i vinkel. 

Anonymkode: 3b2de...314

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fårkål. Det smaker høgg! 

Syntes også taco var godt før, men nå synes jeg det er under middels godt. 

Bønnekjøtt og andre kjøtterstatninger. NEI, det smaker absolutt ikke det samme som kjøtt! 

Anonymkode: e2cec...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, Rosewood skrev:

Nutella! Herregud, Nugatti er mye bedre. Facebooken min blir nesten bombadert med tilbedelse til denne nutellaen, men det smaker jo ikke noe spesielt.

 

Jaaaa! Nugatti er så mye bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter også moltekrem. Har aldri skjønt hva som  er så flott og godt med det?!! 

Anonymkode: e2cec...799

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint for deg, men det er et velkjent faktum at sukkeralkoholer (som sukrin/sukrinmelis er) gir mageproblemer for veldig mange. Speislt i så store mengder som det brukes i disse "sunne" kakene/dessertene. Jeg har måttet gå hjem fra selskap etter å ha spist sånt, for magen klikker helt i vinkel. 

Anonymkode: 3b2de...314

Åja det var dumt for deg det da. Jeg har ikke brukt så mye sukrin i noe da. Bolledeig feks lages med vanlig sukker. Bruker over grøt og i bakst der det ikke skal så mye i. 

Anonymkode: e80f5...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrøtter

Nøtter. "For et sunt mellommåltid, spis noen nøtter!" NEI! Det smaker jævlig! Vik fra meg!

Tomatsuppe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østers både smaker fælt og har en skikkelig ekkel konsistens. Skjønner ikke at det går for å være en delikatesse!

Når det gjelder dessert/kaker så synes jeg sånne makroner er grusomt. Altfor søtt på en ekkel måte. Ikke godt.

Sånne sunne desserter/kaker har jeg heller ikke sansen for. Det smaker IKKE det samme som den usunne varianten! Vil heller spise ekte kake litt sjeldnere enn å spise sånne vonde kaker stadig vekk. De som sier det er like godt med kake laget av bønner og avokado er enten løgnere eller de har defekt smakssans. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sodd. Eller suppelapskaus servert i sine enkelte bestanddeler, som jeg kaller det. Og sånt serverer folk i brylluper og konfirmasjoner, når gjestene har brukt tusenvis av kroner på gaver, og gjerne antrekk, flybilletter og hotell i tillegg? 

Anonymkode: 3b2de...314

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens beste er bortimot Verdens verste kake for min del. Nøtter er heller ikke godt, kun noen ytterst få typer. 

Suksessterte er grøsselig, liker de fleste kaker, men disse to er bare heslige. 

Anonymkode: 36e4f...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrytt? For min del er det gåselever og ekte kaviar (med champagne). Jeg liker ikke smaken av gåselever og enda mindre liker jeg dyremishandlingen som ligger i bunn for "delikatessen". Kaviar er bare merkelig både på smak og konisistens, og champagne liker jeg bare ikke, til mine venners store forferdelse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Pavlova. Ingen over, ingen ved siden. Nei, det er ikke en frisk og lett kake, det er sukker og eggehvite som enten er tørr, klissete og søt, eller bare tørr og søt. Det friske kommer av frukt og bær på toppen, og det kan man spise helt uten marengs, evt på en kake som faktisk er god.

- Oreokjeks og alt som lages av dem. Meningsløse og uforståelig hypede greier.

Anonymkode: 75eaa...2d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummer må være verdens mest overprisede mat. Gi meg heller krabbe.

Anonymkode: 56cf6...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Gåselever, alt av kamskjell, alt som inneholder kyllingkjøtt, alt som har vært del av, er del av eller ligner på Nandos i England, alt som kommer fra, kunne kommet fra eller ligner på noe som kommer fra Toro, norsk spekemat (bortsett fra fenalår), norsk ost, svensk ost, dansk ost (og sikkert finsk ost), engelsk vin, engelsk øl (billig-øl) og alt som er i nærheten av å minne om såkalt fusjonsmat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil det sørgelige skvipet som selges i bokser merket «Kokosmelk light».

Anonymkode: c59ab...b02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...