Gå til innhold

Hvilken mat synes du er oppskrytt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Konfekt. Vanlig melkesjokolade er 1000 ganger bedre. Hvorfor ødelegge god sjokolade med å putte ingefærlikør i den??

Anonymkode: 3b2de...314

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falafel med hummus. Mange elsker jo falafel, og i teorien burde jeg også like det ettersom jeg digger ulike typer middelhavsmat, men jeg blir kvalm hver gang jeg spiser det. Når både falafelen og hummusen er laget av kikerter så blir det bare for mye kikert. Synes også det kan være litt smakløst, med mindre det er dynket i chilisaus.

Anonymkode: 9e61b...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makroner og pavlova. Begge deler var jo it-kaker en stund, flittig fotografert i sosiale medier, men personlig synes jeg dette er noe av det kjedeligste jeg kan få når det er snakk om kaker.

Anonymkode: 4f826...db2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

Biff

Lasagne 

Bacalao

Torsk

Alt dette er smakløst og kjedelig

Endret av Athleisure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt MAKRONER!!!!

ellers Nutella, crispy duck, pavlova, dominos pizza væærste pizzaen jeg noen gang har spist, vin, red velvet kake og regnbuekake, taco, enchiladas sier ifra hvis jeg kommer på noe mere 😂

Anonymkode: d1440...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi
Fårikål. Er generelt ikke glad i fårekjøtt.
Pinnekjøtt
Ribbe
Ostekake
Pavlova
Laks. Finnes ikke noe mer kjedelig. 
And

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoisinand, som servert de fleste steder, med litt strimlede grønnsaker (som regel paprika, purre og agurk, kaaanskje gulrot) og rispannekaker. Altså, det er alltid lite mat, og det smaker skikkelig kjedelig. And er godt, men ikke med det tilbehøret. 

Anonymkode: 3b2de...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makroner

Cupcakes (det er muffins, seriøst)

Ost generelt

Bacalao

Quinoa, couscous og alt "ris-aktig" som skal være så bra for deg

Pannacotta

McFlurry

Hummus

Anonymkode: 7fd9c...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløtkake. Skal man lage kake med masse krem, må det være marsipan på. 

Kaker med masse frukt og/eller bær. Ikke besudle kaken min med liksomsunnhet, takk!

Anonymkode: 3b2de...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff

Jeg prøver liksom å komme på noe, men greier det ikke. Jeg tror jeg er alt for glad i mat, og savner alt jeg ikke kan spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alt av kaker. Spesielt tørre kaker. Det er ikke vondt, men huff så kjedelig og ikke minst unødvendig. Kaker blir jo som oftest servert ikke lenge etter en middag, så man er ikke spesielt sulten heller. 

 

Endret av Påkrevd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco og Lasagne

NEI!!!, det er ikke noe ALLE elsker!!! :fnise: 

 

Ellers; ribbe, potetgull, Kvæfjordkake, bløtkake -ikke et ordentlig kakebord uten... (marsipankake er digg da), Champagne, raw-food og "sunt" godteri (nei, det smaker ikke som vanlig godteri og som "vanlig" mat), vegetarmat (nei, blir ikke like mett av bønner, må ha kjøtt), crispy duck, ost, kjøttdeig -alle bruker det hele tiden, brus, søtpotet (det er ikke spesielt sunnere enn potet, og smaker helt jævelig),  

Endret av Mippi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...