AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #61 Skrevet 2. februar 2018 For små problemer ellers, så hvorfor ikke bare skape noen ekstra issues. Anonymkode: 06390...80d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #62 Skrevet 3. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er super ellers. Han endret plutselig helt personlighet når det kom til bursdag. Men nå er han sitt gode jeg igjen. Utenom kommentarer om blusen da. Men jeg tror nok at han la litt tanke bak den, for snittet og fargen er helt perfekt. Og siden han ikke har kjøpt noen bursdagsgave til en kjæreste noen gang før så føler han nok litt på det. Så da er jeg mer positiv til gavene enn jeg normalt sett haddd vært. Så får vi se neste år, om den forbigås i stillhet eller om han kanskje synes det er om å feire bursdag. Han har dag om to måneder, og da skal jeg gjøre litt stas på ham. Ikke for mye, men litt, så får han se at masse kos og hygge ikke er farlig. Husker jeg bakte stor bløtkake til en jeg var sammen med for noen år siden. Han begynte nesten å grine. For ingen, foruten hans mamma, hadde noen gang bakt til ham. Og attpåtil fikk han gaver! Fra å være 35 år så ble han plutselig 5 år rett foran øynene mine, jeg fikk litt vondt av ham. Men han var så lykkelig. Han spiste kake flere ganger om dagen. Den fjerde dagen måtte jeg dra restene ut av hendene hans, for kaka begynte å bli sur. Anonymkode: 76251...aa2 Du virker i hvert fall som den rette dama til å få endret fyren. Hvis han ikke skjønner at du er en han må verdsette skikkelig, er det ikke håp for ham. Anonymkode: 69bf6...185 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå