Gå til innhold

Tear trough og øyebrynsløft - noen med erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har også «søkk» under øynene, men har aldri hørt om denne behandlingen før. 

Er det noen som kan anbefale et sted i Oslo-området som er dyktige på dette, samt vet ca. pris? 

Det kommer an på hvor dype søkkene er, jeg mener jeg kun brukte 0,5 ml, men det finnes nok de som trenger 1 ml også. 

0,5 ml skal koste max 2700 kr, mener jeg. 1 ml ligger på rundt 3500 kr. Det varer hvert fall i ett år, etter mine erfaringer, så det er verdt kronene. 

Kan varmt anbefale Christine på Aesthetic Clinic(ved Frognerparken) eller Akademikliniken på Ullevål. 

Anonymkode: c8249...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hvor dype søkkene er, jeg mener jeg kun brukte 0,5 ml, men det finnes nok de som trenger 1 ml også. 

0,5 ml skal koste max 2700 kr, mener jeg. 1 ml ligger på rundt 3500 kr. Det varer hvert fall i ett år, etter mine erfaringer, så det er verdt kronene. 

Kan varmt anbefale Christine på Aesthetic Clinic(ved Frognerparken) eller Akademikliniken på Ullevål. 

Anonymkode: c8249...35e

Tok du da 0,5 fordelt under begge øynene, eller 0,5 under hvert øye så til sammen  1 ml? Jeg har forstått det sånn at det er 1 ml fordelt på begge sidene som er vanlig, og at 0,5 altså 0,25 under hver øye ikke ville synes?


 

Anonymkode: 245e4...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt filler under øynene og er veldig fornøyd. Tok litt før jul, og litt mer etter tre uker. Følte jeg så veldig sliten og trøtt ut før jeg gjorde det, og nå føler jeg meg opplagt og blikket mitt trekkes ikke mot det området når jeg ser meg i speilet lenger. Kan så vidt kjenne det hvis jeg trykker på området med fingeren. Vil anbefale det! 

(PS. Tok min behandling i bergen) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, britz skrev:

Jeg har tatt filler under øynene og er veldig fornøyd. Tok litt før jul, og litt mer etter tre uker. Følte jeg så veldig sliten og trøtt ut før jeg gjorde det, og nå føler jeg meg opplagt og blikket mitt trekkes ikke mot det området når jeg ser meg i speilet lenger. Kan så vidt kjenne det hvis jeg trykker på området med fingeren. Vil anbefale det! 

(PS. Tok min behandling i bergen) 

Hvor mye betalte du - hvis du husker? Var det veldig vondt - og ble du fin med en gang dvs at du ikke ble hoven etc?

Anonymkode: 2a0e1...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betalte du - hvis du husker? Var det veldig vondt - og ble du fin med en gang dvs at du ikke ble hoven etc?

Anonymkode: 2a0e1...e6e

Jeg tror jeg betalte rundt 4000kr totalt, for jeg tok først litt og så fylte jeg på mer noen uker etterpå. Heldigvis ingen som har lagt merke til det :-) jeg ble litt hoven og øm den første gangen, og det var f.eks ubehagelig å bøye seg ned, men var helt fint etter 3-4 dager. Ville nok gjort det før en helg eller fridager. 

Det var ikke veldig vondt, men jeg har visst en hud som gror fort, så de måtte stikke en del for å lage hull. De lager først et hull, så bruker de en annen sprøyte før å legge inn filleren. Du får bedøvelse så det er helt overkommelig. Bare litt rød etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig nysgjerrig på denne behandlingen! Syntes ikke så bra om fillers og sånn, men akuratt dette er jo en behandling som ikke blir synlig i den grad lepper gjør. Bare fælt om det skal skje noe galt for øynene er jo et veldig sensitivt område! Er det noen som vet om noe risiko for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, letanglia skrev:

Jeg er også veldig nysgjerrig på denne behandlingen! Syntes ikke så bra om fillers og sånn, men akuratt dette er jo en behandling som ikke blir synlig i den grad lepper gjør. Bare fælt om det skal skje noe galt for øynene er jo et veldig sensitivt område! Er det noen som vet om noe risiko for noe?

Ingen risiko, annet enn at det kan fylles for mye. Da fjerner du det bare med hyalase.

Anonymkode: c8249...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 17.19, britz skrev:

Jeg tror jeg betalte rundt 4000kr totalt, for jeg tok først litt og så fylte jeg på mer noen uker etterpå. Heldigvis ingen som har lagt merke til det :-) 

Du undervurderer folks evne til å se. De aller fleste ser at noe er annerledes, men de sier så klart ikke noe fordi de ikke vil gjøre en forlegen. Man ser at folk fyller i noe, selv om det «bare er lite». 

Anonymkode: cca37...c17

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du undervurderer folks evne til å se. De aller fleste ser at noe er annerledes, men de sier så klart ikke noe fordi de ikke vil gjøre en forlegen. Man ser at folk fyller i noe, selv om det «bare er lite». 

Anonymkode: cca37...c17

Også?

Kranglefant.

Anonymkode: c8249...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Du undervurderer folks evne til å se. De aller fleste ser at noe er annerledes, men de sier så klart ikke noe fordi de ikke vil gjøre en forlegen. Man ser at folk fyller i noe, selv om det «bare er lite». 

Anonymkode: cca37...c17

Ja men det bryr jeg meg heller ikke om. Jeg vet at moren min hadde sagt noe om det var synlig, så jeg er rimelig sikker på at det ikke er det. Men takk for opplysningen :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Noen som har prøvd dette med eget fett?

Noen som kan anbefale noen i Trondheim til dette (filler eller fett)?

Anonymkode: 9dfea...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 21.05):

Noen som har prøvd dette med eget fett?

Noen som kan anbefale noen i Trondheim til dette (filler eller fett)?

Anonymkode: 9dfea...700

Self care clinic for fillers. Bare dra på en konsultasjon så skjønner du hvorfor. Hun er kirurg og jobber til daglig på St Olav I tillegg til at hun holder kurs for andre på flere av behandlingene de tilbyr. Jeg synes det er trygt å vite at hun har mer faglig tyngde enn at hun bare har tatt et kurs, men at hun virkelig kan kropp og anatomi.

 

Føler meg veldig trygg der.

Anonymkode: 61682...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...