Gå til innhold

Er det normalt å sitte hjemme en hel dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer, for enkelte dager orker jeg ikke eller har ikke lyst til å gå ut i det hele tatt, noen ganger omtrent ikke forlate sengen eller sofaen, er dette egentlig normalt eller unormalt?

Med å sitte hjemme så mener jeg at man ikke forlater hjemmet, men er inne hele dagen :)

Anonymkode: d3acd...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt. Når jeg jobber full dag og pendler tre timer hver dag, tar jeg gjerne en hjemmedag eller to i helgene. Ser ingen problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er sunt hvis det skjer for ofte men en dag innimellom er nok helt greit. Det å holde seg aktiv og i hvertfall gå seg en liten tur ute i frisk luft og få dagslys på huden gjør godt for kroppen og hodet.

Anonymkode: f32b4...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, bare det ikke er hver dag...

Anonymkode: faedf...64e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er normalt :) Jeg har en sånn dag i dag. 

Det kan være godt i blant, men blir det for ofte så merker jeg at det ikke er bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. 

Nå har jo vi hus som krever sitt, så det hender at visse dager er vi bare hjemme og stuller.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise

Ja, det er utrolig godt innimellom :) Nå har jeg vært ute en tur for å trene litt, men ellers lå jeg i senga til kl 13 og så på dokumentarer. Det var helt nydelig og jeg har 0 dårlig samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeSuisLouise skrev:

Ja, det er utrolig godt innimellom :) Nå har jeg vært ute en tur for å trene litt, men ellers lå jeg i senga til kl 13 og så på dokumentarer. Det var helt nydelig og jeg har 0 dårlig samvittighet. 

Selvfølgelig ikke, du har jo vært ute å trent, ikke sittet inne i hele dag :)

Anonymkode: d3acd...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer, for enkelte dager orker jeg ikke eller har ikke lyst til å gå ut i det hele tatt, noen ganger omtrent ikke forlate sengen eller sofaen, er dette egentlig normalt eller unormalt?

Med å sitte hjemme så mener jeg at man ikke forlater hjemmet, men er inne hele dagen :)

Anonymkode: d3acd...5b2

Er du ikke på jobb/skole i løpet av dagen da? Da kommer du deg ut litt iallefall.

Jeg jobber, så når jeg har friperioder så kan jeg med glede og god samvittighet sitte inne flere dager på rad. Spesiellt nå på vinteren liker jeg å sitte hjemme foran peisen og kose meg med en bok, håndarbeid eller bare glo på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, EvaLena skrev:

Er du ikke på jobb/skole i løpet av dagen da? Da kommer du deg ut litt iallefall.

Jeg jobber, så når jeg har friperioder så kan jeg med glede og god samvittighet sitte inne flere dager på rad. Spesiellt nå på vinteren liker jeg å sitte hjemme foran peisen og kose meg med en bok, håndarbeid eller bare glo på TV.

Jo, jeg tenker på i helgen, eller ferie. På hverdager er jeg aktiv.

Anonymkode: d3acd...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke, du har jo vært ute å trent, ikke sittet inne i hele dag :)

Anonymkode: d3acd...5b2

Jo, men jeg kan ha sånne dager der jeg ikke er ute i det hele tatt også :) Var bare at jeg tvang meg ut litt i dag. Kan sitte en hel dag i bare pysjen og se på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg tenker på i helgen, eller ferie. På hverdager er jeg aktiv.

Anonymkode: d3acd...5b2

Da kan du slappe helt av og det trur jeg ikke du eller jeg er alene om å gjøre. Det er bare deilig å slappe av 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter inne hele helgen, jeg. Synes det er deilig å slippe å gå ut.

Anonymkode: 75c52...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig for meg. Har en diagnose som gjør at jeg må være mye hjemme og klarer ikke å komme meg ut. Litt kjipt til tider, men sånn er det

Anonymkode: cbdbf...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...