Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Putti skrev:

Glad jeg er nordlending og har sans for humor. Og ikke minst skjønner Eriks humor. 

Må være kjedelig å være så grinete som mange av dere her i tråden er. 

Dere skjønner jo heller ikke at tv3 legger opp til at hver og en får hver sin rolle der inne, og at vi kun får se 45 min av 24 timer.

 

Så det er humor å være stygge med andre? :klo: Men da vet jeg det. Hvis jeg er like stygg med noen som Erik var Karoline, så kan jeg bare skylde på jeg er nordlending og det er jo humor.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og DER var Leo inne igjen,og låst med Julie!

Nå skal ett par ut.

Anonymkode: 0efb8...795

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og DER var Leo inne igjen,og låst med Julie!

Nå skal ett par ut.

Anonymkode: 0efb8...795

Ryker noen idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, kindagirl skrev:

Ryker noen idag?

Ja, Newa.

Anonymkode: 374f8...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Erik komme inn igjen da!! Please!! Lei av å se på når KR er med altså. Han er bare kjedelig og kjerringstyrt.. 

Anonymkode: 3713a...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, kindagirl skrev:

Ryker noen idag?

Oscar sendte hjem Newa,som klikka helt.. 😂

Anonymkode: 0efb8...795

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da stemmer vel ryktene om at Leo og Julie vinner. 

Anonymkode: 3331a...ff4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er sutre newa ute! Hun er tidenes med bitre person. Håper aldri jeg må se det kvinnemennesket på TV eller noe annet sted igjen!!!

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig lite spennende om Julie og Leo står sammen. Da er det jo soleklart at de vinner... og hjelper ikke at det passer med hva Isabel sa :/ Mitt håp er Leo - Charlotte mot Oskar - Julie, og at Leo vinner og knuser kulen. 

Anonymkode: f31cb...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa er så barnslig at jeg har ikke ord 😂 Hun har jo gjort det soleklart at hun vil bytte ham ut med Erik eller MP. Og hvis hun virkelig så tegnet til Julie, så gå selv da?? Hun må jo forstå at han var usikker, og det var det beste han kunne gjort. Den jenta eier ikke selvinnsikt, kunne ønske vi slapp å se henne neste uke...

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at Newa er ute. Herrefred, så vanvittig umoden og sutrete hun er. :roll: Jøye meg. Komisk at hun røyk ut før Charlotte 

Men så stemmer nok ryktene at Leo og Julie vinner. Sikkert derfor Isabel er så bitter på Julie, eller var

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere lære dere at han heter Oskar og ikke Oscar? Tror annenhver person skriver det feil. 

Anonymkode: cf618...e69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere lære dere at han heter Oskar og ikke Oscar? Tror annenhver person skriver det feil. 

Anonymkode: cf618...e69

Har da virkelig fryktelig lite å si. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig i at Newa har en sykt barnslig oppførsel innimellom, og det var for dumt at hun ikke ville klemme Julie. At hun ble sur når hun røk er forståelig, men tror innerst inne hun ble mest sur på seg selv. Men hun er nok en person blir veldig umoden og barnslig når hun ikke får det som hun, har mye temperament som hun må lære seg å kontrollere. Hun sier for mye før hun tenker godt nok gjennom det, og mye av det fremstår veldig dumt. Jeg synest likevel ikke at hun er spesielt fæl med tanke på hva hun har sagt og gjort i forhold til andre, og hun angrer nok selv på mye av det hun sier in the heat of the moment. Så jo på sync etterpå at hun hadde roet seg og hun sa jo også at hun var ganske sur på seg selv fordi hun ikke tok frem foten selv.

På tross av det, er jeg en av de som liker Newa og som synest hun skapte underholdning og liv i Paradise. Jeg kjente at jeg mistet helt lysten til å se på først når Erik røk ut, men nå som hun røk ut også merker jeg at jeg ikke ser frem til de siste episodene. Eneste som er bra er at Leo kom inn igjen, men om det er rett som dere sier at han vinner med Julie, så synest jeg det er sykt skuffende. Da vinner en jeg liker, og en jeg virkelig ikke liker. 

Det som irriterer meg mest er hvordan Mr and Ms Paradise har fått så mye makt og at Julie som ble sendt på solo skulle få en så syk fordel av det. Det har blitt nevnte flere ganger at produksjonen hjelper Julie frem, og dette tror jeg faktisk er sant. Jeg tørr nesten å vedde på at om det hadde vært Ina som hadde havnet på solo så hadde hun ikke fått den samme fordelen.

Det blir faktisk ikke et fair spill lenger om produksjonen skal blande seg så sykt mye.

Anonymkode: cf618...e69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har da virkelig fryktelig lite å si. 

Anonymkode: f31cb...636

Jo selvfølgelig, det er jo ikke det samme navnet selv om det uttales likt. Det blir det samme som å skrive Carina i stedet for Karina. Eller Catrine i stedet for Katrine. Sånne feil er spesielt irriterende for den det gjelder. Å ikke gidde å lære seg andre sine navn skikkelig er skikkelig latskap.

Anonymkode: cf618...e69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Christy89 said:

Men så stemmer nok ryktene at Leo og Julie vinner. Sikkert derfor Isabel er så bitter på Julie, eller var

Men ryktet går vel også på at Leo knuser kula?

Synes det er ganske opplagt hvem som vinner nå, og håper kuleknuse-ryktet er sant. Gleder meg i så fall til å se reaksjonene, spesielt fra Julie, når den kula går i bakken.

Anonymkode: f1ca7...7e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo selvfølgelig, det er jo ikke det samme navnet selv om det uttales likt. Det blir det samme som å skrive Carina i stedet for Karina. Eller Catrine i stedet for Katrine. Sånne feil er spesielt irriterende for den det gjelder. Å ikke gidde å lære seg andre sine navn skikkelig er skikkelig latskap.

Anonymkode: cf618...e69

Ærlig talt. Jeg har et sånt navn selv. Bryr meg ikke så mye om folk skulle finne på å skrive feil. Hadde mamma eller samboer skrevet feil så OK, hadde blitt litt irritert om det skjedde ofte. Men om fremmede mennesker på Internett skulle gjort det, etter å kun ha hørt navnet mitt på TV, hadde jeg ikke orket bry meg!

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Andrea89 skrev:

Ser at på Jodel spekuleres det i om Erik skal være med på Farmen Kjendis i år, med tanke på Ingrids siste blogginnlegg. Innspillingen begynner visstnok denne eller neste uke. Hva tror dere? :briller:

Tenkte også noe sånt når jeg så det, men visste ikke at det var Farmen Kjendis nå. Men det lager jo veldig mye mening egentlig, særlig siden broren har vært med før og Ingrid skrev "på ubestemt tid". Det blir jo dessuten veldig gjennomskuelig fremover at det er det han deltar på når han ikke er aktiv på sosiale medier. Han er jo veldig på Instagram hele tiden, så det vil merkes fort når han er borte for en lenger periode. Da blir det også veldig gjennomskuelig hvor lenge han blir der. 

Jeg synest forøvrig det er litt dumt av Erik at han velger å gjøre dette i livet sitt nå, i stedet for å pleie det nye forholdet sitt. Ingrid skriver jo at hun har det veldig tøft i livet sitt nå, og at hun trenger han som mest nå. Altså det kan godt være at de har snakket godt igjennom det og hun har bedt han gjøre det, men klarer likevel ikke å la være å tenke på at han velger karrieren fremfor henne.

Anonymkode: cf618...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Dette var tydeligvis Julie sin skyld. "Du ga han tegn!" :hoho: Newa sin reaksjon var virkelig helt hysterisk. 

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ryktet går vel også på at Leo knuser kula?

Synes det er ganske opplagt hvem som vinner nå, og håper kuleknuse-ryktet er sant. Gleder meg i så fall til å se reaksjonene, spesielt fra Julie, når den kula går i bakken.

Anonymkode: f1ca7...7e7

Wow, det håper jeg nesten han gjør, selv om jeg ikke klarer å se for meg at han faktisk gjør det?!! Han virker som den mest uskyldige der inne, det virker mye mer sannsynlig at Julie gjør det. Men kanskje han gjør det da fordi han er sikker på at Julie kommer til å gjøre det uansett.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt. Jeg har et sånt navn selv. Bryr meg ikke så mye om folk skulle finne på å skrive feil. Hadde mamma eller samboer skrevet feil så OK, hadde blitt litt irritert om det skjedde ofte. Men om fremmede mennesker på Internett skulle gjort det, etter å kun ha hørt navnet mitt på TV, hadde jeg ikke orket bry meg!

Anonymkode: fee22...fb8

Altså, jeg påpekte nå hvordan det skal skrives, og spurte om folk kunne lære det seg. Det irriterer meg at folk skriver det feil hele tiden, så om det kun unngås så synest jeg folk kan ta seg bryet å skrive det riktig. Om de har gjort det i fortiden fordi de var uvitende, så ok, men dersom folk forsetter å skrive det feil bare på pur nå, så synest jeg det blir for teit. 

 

Anonymkode: cf618...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...