Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karoline røk. NEI. :(

Anonymkode: 801ae...642

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 01af2...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 01af2...ad3

Jeg er synsk. 

 

 

Nei, jeg så det jo i episoden da. :laugh:

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har de enda ikke lagt ut episoden? Kjedelig å sitte å vente. Tvn min funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger ute på Viafree, ble lagt ut kl 22:33

Anonymkode: 3331a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var egentlig greia med Broen-introen?

Anonymkode: 801ae...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor valgte ikke de å omrokkere for å redde Karoline? Hadde Karoline stilt seg bak Mathias, og AM bak Marius hadde Ina kanskje ryket i kveld. Ser for meg at Marius hadde valgte AM ovenfor Ina.

Anonymkode: 3331a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor valgte ikke de å omrokkere for å redde Karoline? Hadde Karoline stilt seg bak Mathias, og AM bak Marius hadde Ina kanskje ryket i kveld. Ser for meg at Marius hadde valgte AM ovenfor Ina.

Anonymkode: 3331a...ff4

AM turte sikkert ikke. Ergrer meg skikkelig. 

Anonymkode: 801ae...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peak skrev:

Karoline burde ha stilt seg bak Kristian Rene. Han hadde nok valgt henne framfor Charlotte. 

Ja. Ganske enig med Erik på slutten der faktisk. Erik ga jo et velmenende råd og tenkte jo faktisk på Karoline. Charlotte er jo ikke en stor trussel, så det har jo ikke noe for seg for Erik å ha Karoline der over Charlotte. Karoline tok jo også beslutningen om å få ut Ingrid. 

Jeg må også le av Erik sin beskrivelse av relasjonen mellom Karoline og Julie. :laugh: Det var virkelig på kornet. 

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AM viser nok en gang sitt sanne jeg.. Snakker om å hjelpe sine nærmeste og blir så fornærmet når andre ikke vil hjelpe henne.. Men å ta en sjanse for å redde Karoline går ikke ann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen som skylder AM noe der inne for å si det sånn. Hun har ikke gjort mye for andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Ganske enig med Erik på slutten der faktisk. Erik ga jo et velmenende råd og tenkte jo faktisk på Karoline. Charlotte er jo ikke en stor trussel, så det har jo ikke noe for seg for Erik å ha Karoline der over Charlotte. Karoline tok jo også beslutningen om å få ut Ingrid. 

Jeg må også le av Erik sin beskrivelse av relasjonen mellom Karoline og Julie. :laugh: Det var virkelig på kornet. 

Anonymkode: 801ae...642

Helt enig i alt! Latterlig av Karoline!

Anonymkode: c434c...686

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ligger ute på Viafree, ble lagt ut kl 22:33

Anonymkode: 3331a...ff4

Irriterer meg at episodene blir lagt ut tidligere på Viafree enn på Viaplay for oss som faktisk betaler... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, A4. skrev:

Irriterer meg at episodene blir lagt ut tidligere på Viafree enn på Viaplay for oss som faktisk betaler... 

Dere betaler primært for å slippe reklame, ikke at de skal komme tidligere (på torsdager). 

Anonymkode: 805bc...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere betaler primært for å slippe reklame, ikke at de skal komme tidligere (på torsdager). 

Anonymkode: 805bc...2a7

Det er ikke det jeg sier - men enten burde episodene bli lagt ut likt på Viafree og Viaplay, eller i hvertfall 2 min før på Viaplay - men det er stikk motsatt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på Viafree hele tiden og har stadig opplevd at det tar opptil 10 minutter etter 22:30 før episodene er klare.

I kveld var siste episoden jeg skal se, når Karoline røk. Jeg har sett bare pga henne, men nå er det ikke noe vits å se noe lengre, for nå er det samme for meg.

Det irriterer meg at Karoline har tatt to store og dumme valg. Det var dumt å gjøre som AM sa da de fikk ut Ingrid og det var veldig dumt å ikke høre på Erik i kveld. NÅ skulle hun ta sine egne valg, ja. Det var dumt, dumt, dumt. Vennskapet til Charlotte var viktigere enn 500 000 som Erik sa. 

Enten tenker de med underlivet eller så er det venninnefølelser som kommer i veien. Det er ikke spill. Straks det er følelser med i spillet så ser de ikke annet. Dumt. 

Nå er både Leo og Karoline ute og da er ikke PH noe morsomt lengre. 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett på Viafree hele tiden og har stadig opplevd at det tar opptil 10 minutter etter 22:30 før episodene er klare.

I kveld var siste episoden jeg skal se, når Karoline røk. Jeg har sett bare pga henne, men nå er det ikke noe vits å se noe lengre, for nå er det samme for meg.

Det irriterer meg at Karoline har tatt to store og dumme valg. Det var dumt å gjøre som AM sa da de fikk ut Ingrid og det var veldig dumt å ikke høre på Erik i kveld. NÅ skulle hun ta sine egne valg, ja. Det var dumt, dumt, dumt. Vennskapet til Charlotte var viktigere enn 500 000 som Erik sa. 

Enten tenker de med underlivet eller så er det venninnefølelser som kommer i veien. Det er ikke spill. Straks det er følelser med i spillet så ser de ikke annet. Dumt. 

Nå er både Leo og Karoline ute og da er ikke PH noe morsomt lengre. 

Anonymkode: 36c15...776

Synes de var nokså kjedelige. Spesielt Karoline. Men ikke kjedeligere enn AM og Mathias...

Anonymkode: 89435...50c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor valgte ikke de å omrokkere for å redde Karoline? Hadde Karoline stilt seg bak Mathias, og AM bak Marius hadde Ina kanskje ryket i kveld. Ser for meg at Marius hadde valgte AM ovenfor Ina.

Anonymkode: 3331a...ff4

 

46 minutter siden, kindagirl skrev:

AM viser nok en gang sitt sanne jeg.. Snakker om å hjelpe sine nærmeste og blir så fornærmet når andre ikke vil hjelpe henne.. Men å ta en sjanse for å redde Karoline går ikke ann.

Dere mener AM skulle gått bak Marius og røket ut selv, for å redde Karoline? Dere fikk med dere at Marius hadde sagt han kom til å velge Ina fremfor AM? Hva skulle AM ha gjort da?

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Dere mener AM skulle gått bak Marius og røket ut selv, for å redde Karoline? Dere fikk med dere at Marius hadde sagt han kom til å velge Ina fremfor AM? Hva skulle AM ha gjort da?

Anonymkode: 01af2...ad3

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hun AM røk. Hun kunne godt ofret seg selv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes de var nokså kjedelige. Spesielt Karoline. Men ikke kjedeligere enn AM og Mathias...

Anonymkode: 89435...50c

Da blir PH bedre for deg når de er borte. :) 

Jeg heiet på Karoline fordi jeg kjenner henne og egentlig er altfor gammel til å se på PH i det hele tatt. 

Anonymkode: 36c15...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...