Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, det hadde vært mye kulere om Leo hadde valgt Ingrid! For det første for å ha Ingrid der istedet for Charlotte, for det andre fordi det hadde vært kult om han hadde gått i mot sin egen allianse, og for det tredje hadde han sikkert blitt tilgitt av Karoline etterhvert og kunne ha spilt med Erik om folkene i hans egen allianse ble for sure. Jeg er slett ikke så sikker på at Erik og Ingrid hadde vunnet så lett over Leo og Karoline, jeg tror det hadde blitt veldig tett. Hadde jeg vært Karoline og Leo hadde jeg heller tuppet ut Newa, både for fredens skyld men også fordi det kan lønne seg å ha Erik og Ingrid på godsiden.

Det blir spennende å se i neste uke hva som skjer. Håper Julie kommer inn, feier over Oscar (såpass at Newa blir litt snurt) og slår seg på lag med Erik! :fnise: Da er nok spillet virkelig i gang! :nigo:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstod ikke så mye av neste uke, annet at noen skal bli ofret, vil 3 da komme inn, og 2 av de som er der nå bli ofret? Hvem tror dere kommer inn isåfall? 

Håper Ingrid sitter i juryen, eller kommer inn igjen på ett eller annet vis, å står i finalen med Erik mot evt Karoline og Leo. 

Anonymkode: ba303...16f

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Ardwinna skrev:

Æsj, det hadde vært mye kulere om Leo hadde valgt Ingrid! For det første for å ha Ingrid der istedet for Charlotte, for det andre fordi det hadde vært kult om han hadde gått i mot sin egen allianse, og for det tredje hadde han sikkert blitt tilgitt av Karoline etterhvert og kunne ha spilt med Erik om folkene i hans egen allianse ble for sure. Jeg er slett ikke så sikker på at Erik og Ingrid hadde vunnet så lett over Leo og Karoline, jeg tror det hadde blitt veldig tett. Hadde jeg vært Karoline og Leo hadde jeg heller tuppet ut Newa, både for fredens skyld men også fordi det kan lønne seg å ha Erik og Ingrid på godsiden.

Det blir spennende å se i neste uke hva som skjer. Håper Julie kommer inn, feier over Oscar (såpass at Newa blir litt snurt) og slår seg på lag med Erik! :fnise: Da er nok spillet virkelig i gang! :nigo:

Håper Julie kommer inn jeg også, og at spillet virkelig er igang! 

AnonymBruker
Skrevet

Julie håper jeg ikke kommer inn ass.

Håper at Leo vinner og at han slipper kula også! Kommer ikke til å skje men hadde vært litt fett.

Anonymkode: e80c7...2cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Visste at Leo var skinnhellig. Han er typen til å være det. 

Anonymkode: 805bc...2a7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Visste at Leo var skinnhellig. Han er typen til å være det. 

Anonymkode: 805bc...2a7

På hvilken måte er han skinnhellig?? Han virker jo som en oppriktig god person, som kun vil det beste for alle. Var VELDIG tydlig i dag at han ikke var komfortabel med avgjørelsen, men det er et spill og han gjorde til slutt det han burde - støtte partneren sin. 

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 11
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstod ikke så mye av neste uke, annet at noen skal bli ofret, vil 3 da komme inn, og 2 av de som er der nå bli ofret? Hvem tror dere kommer inn isåfall? 

Håper Ingrid sitter i juryen, eller kommer inn igjen på ett eller annet vis, å står i finalen med Erik mot evt Karoline og Leo. 

Ingrid sitter nok ikke i juryen. Er vel de som røyker i semifinalen og i finaleuken som er jury.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke et veldig bra valg av Karoline, for nå fremstilte hun seg ikke bare som den største spilleren, men også den som er mest iskald i sine avgjørelser. Ja, hun var ukomfortabel med valget, men hun satte seg selv og Leo i fare og er nå veldig utsatt. På samme måte som da Isabell ble sendt ut.

Dessuten har ikke Karoline noen garanti for at Ingrid kommer inn igjen, eller at Ingrid kommer i juryen osv (noe hun garantert gjør) 

Anonymkode: 74d1a...cbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke et veldig bra valg av Karoline, for nå fremstilte hun seg ikke bare som den største spilleren, men også den som er mest iskald i sine avgjørelser. Ja, hun var ukomfortabel med valget, men hun satte seg selv og Leo i fare og er nå veldig utsatt. På samme måte som da Isabell ble sendt ut.

Dessuten har ikke Karoline noen garanti for at Ingrid kommer inn igjen, eller at Ingrid kommer i juryen osv (noe hun garantert gjør) 

Anonymkode: 74d1a...cbd

Hva skulle hun gjort da mener du?? Latt en av sine to venniner der inne blitt sendt ut for å ikke virke «iskald»? Hadde hun ikke gjort noe med den fredningen sin og gått bak Leo, er det nettopp det som hadde skjedd. Hadde hun sendt ut Newa kan man snu det nøyaktig slik om også, at hun er iskald som sender ut noen som ikke hadde en sjanse å redde seg selv. Newa er også så utspekulert at hun hyler og roper til alt og alle om hvor synd det er i henne og hvor slem andre er, og vi ser jo at hun kommer igjennom med denne «sutre-argumenteringen» hennes, så en hevngjerrig Newa som ble sendt ut av Karoline hadde vært farlig i en gjeng med jurymedlemmer. Så igjen, hva mener du at hun skulle gjort?

Ingrid har ikke gjort annet enn å flyte gjennom hele oppholdet hennes, og har vært på romantisk badeferie hele veien. Hun har ikke gjort en dritt for delta i spillet eller kjempe for å være der. Synes det er forkastelig at Karoline dømmes for å bruke en fredning som ble GITT til henne av noen andre. 

Anonymkode: e2659...bca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg er det helt forkastelig at Triana lar Erik sitte der på parsermonien og direkte brøle i sinne til en annen deltager. Jeg er mildt sagt sjokkert at dette blir sett på som greit! 

• Liker 12
Skrevet

Bare jeg som stusser på at Mathias og Julie henger sammen på utsiden. Med tanke på så mye stygt han pratet om henne + hun sendte Isabell ut, så jeg ikke for meg at de skulle bli så gode venner i ettertid. Ser ut via insta og youtube at de har blitt ganske så gode venner. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle hun gjort da mener du?? Latt en av sine to venniner der inne blitt sendt ut for å ikke virke «iskald»? Hadde hun ikke gjort noe med den fredningen sin og gått bak Leo, er det nettopp det som hadde skjedd. Hadde hun sendt ut Newa kan man snu det nøyaktig slik om også, at hun er iskald som sender ut noen som ikke hadde en sjanse å redde seg selv. Newa er også så utspekulert at hun hyler og roper til alt og alle om hvor synd det er i henne og hvor slem andre er, og vi ser jo at hun kommer igjennom med denne «sutre-argumenteringen» hennes, så en hevngjerrig Newa som ble sendt ut av Karoline hadde vært farlig i en gjeng med jurymedlemmer. Så igjen, hva mener du at hun skulle gjort?

Ingrid har ikke gjort annet enn å flyte gjennom hele oppholdet hennes, og har vært på romantisk badeferie hele veien. Hun har ikke gjort en dritt for delta i spillet eller kjempe for å være der. Synes det er forkastelig at Karoline dømmes for å bruke en fredning som ble GITT til henne av noen andre. 

Signerer. Lurer også på hva hun skulle ha gjort? Gått i mot sin egen allianse og sendt ut Charlotte?? Fordi Newa og co mener hun ikke fortjener å være der? I PH må man faktisk ta sjanser for å komme til finalen. Kan ikke gjøre som alle vil å bare sende ut de nye. Å gå etter de nye er feigt og de er ingen trussel. Ingrid har vel bare seilet igjenom med Erik 

Anonymkode: 01af2...ad3

• Liker 9
Skrevet

Håper Julie og Ingrid kommer inn igjen. Erik har jo avslørt at han og Ingrid kom tilbake samtidig til Norge, så enten ryker han snart eller så kommer Ingrid inn igjen (Tror jeg da). Julie er jeg ganske så sikker på kommer inn igjen i neste uke pga spoiler på instagram

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingrid var med på å sende ut Isabel. En del av spillet er også å bli godt likt av de andre deltakerne, og det har hun klart med glans. I tillegg har hun ligget lavt i terrenget sammenlignet med mange andre, noe som også kan være taktisk smart.

Anonymkode: 89435...50c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingrid var med på å sende ut Isabel. En del av spillet er også å bli godt likt av de andre deltakerne, og det har hun klart med glans. I tillegg har hun ligget lavt i terrenget sammenlignet med mange andre, noe som også kan være taktisk smart.

Hun var virkelig ikke med på det, hun jattet bare med. Hadde ikke Erik og Julie vært på hotellet så hadde aldri i livet Ingrid sendt hjem Isabel. Hun virker som en veldig herlig jente, men hun har faktisk flytet igjennom uke etter uke. Ikke gjort mye ut av seg så hun ble interessant for seerne heller... Syns det var helt greit hun dro. Og nå er vel egentlig alle der inne (med unntak av Charlotte kanskje) godt likt, så det alene er ikke nok. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forstår virkelig ikke at folk vil ha Ingrid inn igjen. For min del går hun rett inn på listen over minst minneverdige deltagere igjennom årene... Kommer hun inn igjen så vil bare hun og Erik gå tilbake til å ligge rundt og puse på hverandre, det er ikke mye spennende TV. Tror Erik kan bli mer interessant igjen nå som hun er borte. Julie kan jeg forstå folk vil ha inn igjen pga dramaet hun kan lage, men Ingrid? Ser den virkelig ikke. 

• Liker 11
Gjest thejohan
Skrevet
25 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Bare jeg som stusser på at Mathias og Julie henger sammen på utsiden. Med tanke på så mye stygt han pratet om henne + hun sendte Isabell ut, så jeg ikke for meg at de skulle bli så gode venner i ettertid. Ser ut via insta og youtube at de har blitt ganske så gode venner. 

Det var den der bobla da.. Alt der inne blir jo forsterket, så kanskje de to er de som faktisk klarer å se og forstå at man oppfører seg annerledes på utsiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om hvem som sjekker inn og hvem som sjekker ut neste uke?

Anonymkode: 5f263...da0

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Julie håper jeg ikke kommer inn ass.

Håper at Leo vinner og at han slipper kula også! Kommer ikke til å skje men hadde vært litt fett.

Anonymkode: e80c7...2cb

Vel, hun kommer inn igjen. 

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Håper Newa eller Karoline vinner av jentene. Karoline har skikkelig karakter og jeg liker henne godt. Newa er veldig søt, selvom jeg er enig i at hun ikke var spesielt snill med Charlotte når hun gikk til personangrep. Det var dårlig gjort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...