Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julie har jo ingen hun kan stå trygt sammen med der inne, så hvorfor tror du de vil sende henne inn igjen bare for å bli sendt ut igjen i neste omgang?

Anonymkode: 36c15...776

Pga drama vel.

Anonymkode: fef75...2fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pga drama vel.

Anonymkode: fef75...2fd

Nja, jeg ser ikke helt den. Jeg tror de kan lage drama allikevel. Jeg tror Julie ryker på torsdag hvis ikke det skjer noe mer ift fangedramaet der og hvis hun ryker så tror jeg hun blir borte. 

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel inn en gutt i dag? Enten Ann-Mariell eller Karoline ryker nok i dag. Da er det en gutt for mye, da har plutselig Julie partner.

Etter hvordan Ann Mariell oppførte seg i går, håper jeg hun ryker på hue og ræva ut. Snakk om å kaste stein i glass hus!

Anonymkode: de91d...720

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel inn en gutt i dag? Enten Ann-Mariell eller Karoline ryker nok i dag. Da er det en gutt for mye, da har plutselig Julie partner.

Etter hvordan Ann Mariell oppførte seg i går, håper jeg hun ryker på hue og ræva ut. Snakk om å kaste stein i glass hus!

AM var jo full da, fort gjort å miste logisk tankegang og kun reagere etter følelser etter så mye drikke. Man ser henne løpe til baren for å fylle på vodka konstant. Julie sin reaksjon var jo minst like ille på torsdag, og hun hadde ikke drukket! Så hvis vi skal basere hvem som bør ryke ut ifra reaksjoner her så er Julie fortsatt øverst på listen. 

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AM var jo full da, fort gjort å miste logisk tankegang og kun reagere etter følelser etter så mye drikke. Man ser henne løpe til baren for å fylle på vodka konstant. Julie sin reaksjon var jo minst like ille på torsdag, og hun hadde ikke drukket! Så hvis vi skal basere hvem som bør ryke ut ifra reaksjoner her så er Julie fortsatt øverst på listen. 

Å skylle på fylla? 😂 sorry ass, når man er full blir man mer seg selv. Man slipper hemningene sine og er seg selv. 

Synes hun nye jenta var kjempe tøff! Ny jente, som går i mot mobbe-gjengen! Det er tøft gjort. Hun hadde nok drukket en del vodka hun og, men hun mistet ikke omsorgsevnene sine. Ann-Mariell er falsk.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å skylle på fylla? 😂 sorry ass, når man er full blir man mer seg selv. Man slipper hemningene sine og er seg selv. 

Synes hun nye jenta var kjempe tøff! Ny jente, som går i mot mobbe-gjengen! Det er tøft gjort. Hun hadde nok drukket en del vodka hun og, men hun mistet ikke omsorgsevnene sine. Ann-Mariell er falsk.

Det er jo ikke sant i det HELE tatt. Jeg har flere ganger grini over ting i fylla som jeg dagen etter har fullstendig latterkrampe over at jeg klarte å bry meg om dagen før. 

«Mobbe-gjengen» er ganske drøyt. Igjennom hele oppholdet er det jo garantert Julie som har oppført seg verst. Men ja, credz til den nye jenta! Hun virker alright. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud. Så du mener at man bare er en liten versjon av seg selv når man er edru. Men så fort man drikker kommer den man egentlig er frem? Hva med de som aldri drikker alkohol. Kan de aldri finne seg selv de da?

OMG Newa prøver så iherdig å spille dum og deilig. Dessverre for henne lykkes hun bare med dum delen :a034: Kan noen sende den jenta ut asap! Har dere sett instagrammen hennes? Hun har lagt ut masse "kriminelle" bilder der hun sitter å tøffer seg med å late som om hun røyker. #FLAUT

Anonymkode: 73b61...99f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sa hun nye jenta at hun var autist?

Jeg klarte ikke helt å høre alt hun sa da hun presenterte seg, men det hørtes ut sånn.

Anonymkode: edc46...a75

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ikke helt å høre alt hun sa da hun presenterte seg, men det hørtes ut sånn.

Hun sa artist. 

Anonymkode: 89435...50c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett dagens episode?

Anonymkode: 01af2...ad3

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett dagens episode?

Anonymkode: 01af2...ad3

Ja. Kommer inn en ny gutt. Newa syntes han er såååå kriminell og digg. Leo vinner en rappekonkurranse og får velge partner til han nye. Han velger Julie så Mathias skal slippe å stå med henne. Mathias og Leo flytter på rom sammen, og fniser og syntes det er teit med bildene sine ved siden av hverandre på nattbordet. Ser ut som om Leo og Mathias skal velge to ekstra utsatte fanger i morgen. Ser ut som om det er Ann Mariel og Julie. Dersom jeg ikke misforstod skal en av de sendes hjem (om det blir i morgen eller torsdag vet jeg ikke) 

Anonymkode: fee22...fb8

• Liker 1
Gjest -Willow
Skrevet

Hun sa artist. 

Anonymkode: 89435...50c

hahaha :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Kommer inn en ny gutt. Newa syntes han er såååå kriminell og digg. Leo vinner en rappekonkurranse og får velge partner til han nye. Han velger Julie så Mathias skal slippe å stå med henne. Mathias og Leo flytter på rom sammen, og fniser og syntes det er teit med bildene sine ved siden av hverandre på nattbordet. Ser ut som om Leo og Mathias skal velge to ekstra utsatte fanger i morgen. Ser ut som om det er Ann Mariel og Julie. Dersom jeg ikke misforstod skal en av de sendes hjem (om det blir i morgen eller torsdag vet jeg ikke) 

Velge mellom de to utsatte fangene; Ann Mariell og Karoline. 

AnonymBruker
Skrevet

AM gjør ikke en god figur der inne denne sesongen etter min mening.

Anonymkode: 6f81b...da4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man ser hva som skjer i morgen, sitter det 2 fanger på hver sin stol på høyre side, mens resten av deltagerne kommer inn. Brunetten ligner mer på Julie enn Karoline..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Et bilde på Jodel viser at Julie ryker i morgen. Blir tatt med av en politimann.

Anonymkode: e7f52...aeb

Skrevet

Newa har aldri vært kleinere enn hun er i dagens episode...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er Ann Mariell og Julie som er utsatt, så ryker Julie.

Anonymkode: 990ec...33c

Skrevet

Håper Julie kommer inn igjen.. Og eg er helt enig med det Julie sa i kveldens episode om at de kan godt spille og ønske at hun skal ryke men de kan være hyggelig på fester osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, kindagirl skrev:

Håper Julie kommer inn igjen.. Og eg er helt enig med det Julie sa i kveldens episode om at de kan godt spille og ønske at hun skal ryke men de kan være hyggelig på fester osv. 

Jeg er enig med det jeg også (syns forsovet det så ut som de var det jeg da men), men blir for dumt når det kommer fra henne etter oppførselen mot Anders, som til og med var helt ny stakkars. Og kanskje folk hadde vært litt mindre irriterte om hun klarte å gjøre ting uten å stå og le på en hånlig måte. Hadde blitt provosert selv. Alle andre der inne klarer ihvertfall å holde litt lav profil i det de gjør noe de vet vil skape sterke reaksjoner.

Håper virkelig ikke Julie kommer inn igjen, men vet jo egentlig at hun gjør det pga ryktene om at hun sitter i finalen (som jeg er ganske sikker på at stemmer).  Håper bare hun kommer rett før, orker ikke flere uker med henne nå...

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...