Andrea89 Skrevet 10. april 2018 #481 Skrevet 10. april 2018 Et lite vinnerrykte som svirrer, legger det i spoiler. Ble plukket opp av noen som var på premierefesten og plukket opp noen vibes, så kan selvfølgelig være bullshit, som de fleste vinnerrykter har pleid å være tidligere. Men det passer godt overens med det Isabel sier også. Spoiler Leo og Julie, og Leo slipper kulen. Da er Leo den som ifølge Isabel fortjener å vinne, mens Julie ikke er det. 1
kindagirl Skrevet 10. april 2018 #482 Skrevet 10. april 2018 7 minutter siden, Andrea89 skrev: Som den PH-konpiratøren jeg er, så synes jeg å kunne kjenne igjen gangen til Ine. Tror og det er Ine men ikke sikker på om hun får sjekke inn. Noe sier meg at Marius kommer tilbake. Utifra reaksjonen til Erik. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #483 Skrevet 10. april 2018 1 minutt siden, Andrea89 skrev: Et lite vinnerrykte som svirrer, legger det i spoiler. Ble plukket opp av noen som var på premierefesten og plukket opp noen vibes, så kan selvfølgelig være bullshit, som de fleste vinnerrykter har pleid å være tidligere. Men det passer godt overens med det Isabel sier også. Vis skjult innhold Leo og Julie, og Leo slipper kulen. Da er Leo den som ifølge Isabel fortjener å vinne, mens Julie ikke er det. Det kan hende. Selv håper jeg på Karoline og Leo, noe som også passer godt overens med det Isabel sier. Anonymkode: 89435...50c 1
Andrea89 Skrevet 10. april 2018 #484 Skrevet 10. april 2018 5 minutter siden, kindagirl skrev: Tror og det er Ine men ikke sikker på om hun får sjekke inn. Noe sier meg at Marius kommer tilbake. Utifra reaksjonen til Erik. Ja, tror også at Marius får sjekke inn, med tanke på at han var så solbrun på premierefesten (kan såklart være spraytan ), og at han og Erik er close på utsiden. Rart å bli det når man bare har tilbrakt en liten uke sammen.
Skeivskank Skrevet 10. april 2018 #485 Skrevet 10. april 2018 53 minutter siden, Andrea89 skrev: Et lite vinnerrykte som svirrer, legger det i spoiler. Ble plukket opp av noen som var på premierefesten og plukket opp noen vibes, så kan selvfølgelig være bullshit, som de fleste vinnerrykter har pleid å være tidligere. Men det passer godt overens med det Isabel sier også. Skjul innhold Leo og Julie, og Leo slipper kulen. Da er Leo den som ifølge Isabel fortjener å vinne, mens Julie ikke er det. Tror dette stemmer. Stemmer i allefall overens med det bildet av Leo og Julie hvor Leo holder et skilt det står "kuleknuser" på.
tweet Skrevet 10. april 2018 #486 Skrevet 10. april 2018 Erik og Newa har visst hatt sex, i følge Erlend Elias, men det ble klippet bort av «muslimske grunner» 10
Andrea89 Skrevet 10. april 2018 #487 Skrevet 10. april 2018 9 minutter siden, tweet skrev: Erik og Newa har visst hatt sex, i følge Erlend Elias, men det ble klippet bort av «muslimske grunner» Hvor/når kommer dette frem? 🙈 Ante at det var noe, for Erik har sagt i livestream at det skjedde noe andre (?) kvelden, men «det ble klippet bort fordi... ja, jeg skal ikke snakke noe mer om det» (sånn ca. sitat)
Ardwinna Skrevet 10. april 2018 #488 Skrevet 10. april 2018 Hahaha, jeg ler av at Isabel spiller og manipulerer så hardt der inne at hun faktisk risikerer å spille seg selv ut! Det fjeset på både henne og AM når de innså at det hadde gått dem hus forbi at medaljen til Mathias var noe negativt! Med mindre der skjer noe voldsomt, kan det være at Newa ryker denne uka. Det ser i hvertfall ut som at Isabel er i full gang i morgen med å pinky-sverge Erik troskap og samarbeid. Den samme lillefingeren som hun lovte å hjelpe Newa med... Den er tydeligvis like ekte som flere av de andre kroppsdelene hennes Det er også komisk å se hvordan Kristian prøver å overtale Julie med det hardtslående argumentet "fordi det er det beste for alle!". For ikke å snakke om smarte AM som gjemmer dragene i den store blomsterkrukka. Hvorfor gjemte hun ikke dragene hver for seg? Det hadde jo gjort oppgaven mye vanskeligere. Eller så kunne hun ha sørget for å ha dem med seg overalt. Det der burde hun ha forutsett etter å ha vært med på PH før! Tror det blir en del action denne uka ja. Det er bra! Sånn skal det være! 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #489 Skrevet 10. april 2018 eg kan love dere at Isabel ryker i uke 4 (er det denne uken i paradise?) og blir sendt hjem av Julie. Så blir hun kalt for kynisk osv. 😂😂 blir en dramatisk exit. Anonymkode: 4cda1...0f8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #490 Skrevet 10. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: eg kan love dere at Isabel ryker i uke 4 (er det denne uken i paradise?) og blir sendt hjem av Julie. Så blir hun kalt for kynisk osv. 😂😂 blir en dramatisk exit. Anonymkode: 4cda1...0f8 Det er uke 5 nå. Anonymkode: 990ec...33c 13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #491 Skrevet 10. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: eg kan love dere at Isabel ryker i uke 4 (er det denne uken i paradise?) og blir sendt hjem av Julie. Så blir hun kalt for kynisk osv. 😂😂 blir en dramatisk exit. Anonymkode: 4cda1...0f8 Hvordan kan du love det? Vi er ferdig med uke 4 Anonymkode: bf19f...b09 6
Ardwinna Skrevet 10. april 2018 #492 Skrevet 10. april 2018 21 minutter siden, tweet skrev: Erik og Newa har visst hatt sex, i følge Erlend Elias, men det ble klippet bort av «muslimske grunner» Høres litt rart ut. Jeg tror ikke de klipper bort scener av religiøse grunner. Jeg tviler på at det er så enkelt å få klippet bort ting man angrer på eller ikke ønsker skal bli vist på TV. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #493 Skrevet 10. april 2018 Uke 5 da! Fordi eg vet om ein jente som sjekker inn og da har Isabel allerede røket. Anonymkode: 4cda1...0f8
Christy89 Skrevet 10. april 2018 #494 Skrevet 10. april 2018 Min teori er at Mathias ryker og Isabel stiller seg bak en av gutta. Kanskje Kristian og Julie får en fredning. Ryktene sier jo det er Julie som sender ho ut så.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #495 Skrevet 10. april 2018 15 minutter siden, Christy89 skrev: Min teori er at Mathias ryker og Isabel stiller seg bak en av gutta. Kanskje Kristian og Julie får en fredning. Ryktene sier jo det er Julie som sender ho ut så. Kanskje Kristian må velge mellom Julie og Isabel og så ryker Isabel. Og så var egentlig planen til Isabel at Julie skulle gå til Joakim og så lystret hun ikke og valgte å gå til Kristian som hun selv vil. (Hvis ikke Joakim blir borte i morgen etter den kidnappingen da) Kanskje Mathias kommer inn igjen og Isabel går til han, og så er Mathias fortsatt sur på Isabel så han får på en måte vippet Isabel ut? Kanskje Julie og Isabel går til Mathias og så blir Julie valgt? (Og at da står Kristian og AM sammen...) Anonymkode: 36c15...776
kindagirl Skrevet 10. april 2018 #496 Skrevet 10. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Kristian må velge mellom Julie og Isabel og så ryker Isabel. Og så var egentlig planen til Isabel at Julie skulle gå til Joakim og så lystret hun ikke og valgte å gå til Kristian som hun selv vil. (Hvis ikke Joakim blir borte i morgen etter den kidnappingen da) Kanskje Mathias kommer inn igjen og Isabel går til han, og så er Mathias fortsatt sur på Isabel så han får på en måte vippet Isabel ut? Kanskje Julie og Isabel går til Mathias og så blir Julie valgt? (Og at da står Kristian og AM sammen...) Anonymkode: 36c15...776 Som den sauen Kristian er så tror jeg faktisk han fint kunne funnet på å velge isabell foran Julie om begge de to sto bak han.. 8
Christy89 Skrevet 10. april 2018 #497 Skrevet 10. april 2018 15 minutter siden, kindagirl skrev: Som den sauen Kristian er så tror jeg faktisk han fint kunne funnet på å velge isabell foran Julie om begge de to sto bak han.. Samme tror jeg. Det er jo Julie som sender ho ut i følge ryktene. Så jeg tror Julie får en fredning. Kan være jeg tar feil. Jeg tror ikke Mathias går så langt med å sende ut Isabel, men tar heller litt avstand 1
tweet Skrevet 11. april 2018 #498 Skrevet 11. april 2018 7 timer siden, Andrea89 skrev: Hvor/når kommer dette frem? 🙈 Ante at det var noe, for Erik har sagt i livestream at det skjedde noe andre (?) kvelden, men «det ble klippet bort fordi... ja, jeg skal ikke snakke noe mer om det» (sånn ca. sitat) Det ble sagt da han var med på Tusvik og Tønnes livepodcast 😜 7 timer siden, Ardwinna skrev: Høres litt rart ut. Jeg tror ikke de klipper bort scener av religiøse grunner. Jeg tviler på at det er så enkelt å få klippet bort ting man angrer på eller ikke ønsker skal bli vist på TV. Kan hende han sa det bare på faen, ikke vet jeg 🤷🏻♀️ Han sa at Erik hadde mye sex der inne.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #499 Skrevet 11. april 2018 9 timer siden, tweet skrev: Erik og Newa har visst hatt sex, i følge Erlend Elias, men det ble klippet bort av «muslimske grunner» Hva i alle dager er «muslimske» grunner? Er det du eller EE som bruker det uttrykket? Anonymkode: 1f1da...3b9
tweet Skrevet 11. april 2018 #500 Skrevet 11. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er «muslimske» grunner? Er det du eller EE som bruker det uttrykket? Anonymkode: 1f1da...3b9 Erlend!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå