Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, thejohan skrev:

Jeg syns den ene ligna på Carl Aksel. Måten personen gikk på og bevegde seg på. 

Gud nei, da klikker jeg! :bond:

Anonymkode: bf19f...b09

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dagens episode var skikkelig kjedelig!

Anonymkode: fee22...fb8

• Liker 3
Skrevet

Sett litt av dagens episode. ENDELIG begynner Julie og Ingrid å innse at de kun er brikker i Isabell sitt spill og har lyst å ha henne ut... Var påtide!

• Liker 12
Skrevet

Gleder meg til morgendagens episode. 

Skrevet

Da stemmer nok ryktene om at Julie sender ut Isabel. Jeg gleder meg som en unge til å se reaksjonen hennes. Hun kommer vel til å bli drit forbannet :hoho:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, kindagirl skrev:

Sett litt av dagens episode. ENDELIG begynner Julie og Ingrid å innse at de kun er brikker i Isabell sitt spill og har lyst å ha henne ut... Var påtide!

Jeg har også sett litt av den. Jeg synes også det er fint at Julie og Ingrid begynner å reagere på at de bare blir brukt som brikker og tar sjanser for Isabel. Isabel vil spille sterkt, men hun vil jo ikke ta disse sjansene selv. 

Å gjøre noe for "alles beste" er et så tullete argument! Kristian bruker det hele tiden. 

Håper Erik tar sjansen. Da har Newa plutselig ingen steder å være, og da blir det litt panikk i leiren. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dagens episode var endelig verdt å se på,nå viset flere av de spiller-siden sin!

Heia Leo&Karoline!

Anonymkode: 0efb8...795

• Liker 3
Skrevet

Isabel har nok gått litt for hardt ut. Det kan ofte slå tilbake. Isabel bruker jo alle som en brikke og lar de gjøre dritjobben. Bra at de endelig får opp øynene.

Hadde vært fint om AM ble partner med Erik og Newa røyk ut. Ingen vil stå med Newa. Så hun er fucked.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de ikke fikk Mathias til å bli kvitt den amuletten. Hvis det er noe negativt, slik det sannsynligvis er, kan jo han ryke. Da har Isabel som hun selv sier ingen å stille seg bak. 

Håper Isabel blir spilt ut av sitt eget spill. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens episode var skikkelig kjedelig!

Anonymkode: fee22...fb8

Trodde du siktet til episoden i dag. Enig med deg om gårsdagens episode, men i dag var den bra synes jeg. Mye spill. 

Håper de klarer å stjele dragene. Jeg heier på det laget! Men dumt at Erik sa at de måtte passes på da... Håper det ikke blir slik som sist at Julie for eksempel velger å ikke drikke og sitte der som en hauk og følge med. 

Jeg kommenterer mens jeg ser på episoden, som de fleste sikkert skjønner. 

Skrevet

Klarte og stjele eggene. Blir spennende å se hvem de velger i morgen :closedeyes:

Gjest Caroline91
Skrevet

Var det noen som valgte å "gifte seg" med Ann Marielle?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har Power-laget skrevet "sheeps"? Er det meningen at det skal være feil? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser ut som en mannlig figur og en kvinnelig figur. Det som ser ut som en kvinne tok Joachim nedover (styrker vel teorien om Ine?). 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Caroline91 skrev:

Var det noen som valgte å "gifte seg" med Ann Marielle?

Nei.

Hun står med Kristian men er ikke låst.

Anonymkode: 0efb8...795

AnonymBruker
Skrevet

Bra at folk endelig begynner å gjennomskue Isabel. Wohoo :yvonne: Hun er farlig i ha der. Blir helt GAL av hvor arrogant og ufyselig hun blir når ting går hennes vei. Urk 🙄

Anonymkode: fef75...2fd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor får jeg sett dagens episode før den kommer på TV? Får den ikke opp på viafree hos meg...

Anonymkode: e64d2...6cb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får jeg sett dagens episode før den kommer på TV? Får den ikke opp på viafree hos meg...

Anonymkode: e64d2...6cb

Du får ikke sett dagens episode tidligere hvis du ikke har viaplay.

Anonymkode: d106d...3f0

Skrevet

Tror faktisk det er en sjanse for at Isabell ryker på Torsdag eg. Tror at Mathias ryker imorgen.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det ser ut som en mannlig figur og en kvinnelig figur. Det som ser ut som en kvinne tok Joachim nedover (styrker vel teorien om Ine?). 

Som den PH-konpiratøren jeg er, så synes jeg å kunne kjenne igjen gangen til Ine.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...