Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i (og nei, er ikke Pierre. Men en ansatt). Hun skrev forresten selv til en fan at de skulle holde seg saklig og ikke skrive noe stygt om et annet menneske. 

Anonymkode: f31cb...636

Ansatt? 

Hvor i all verden har du fått det fra?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Poenget mitt var at ingen angrep Erik for å røpe det (og mye annet), men dere klikker på Isabel. Beviser jo bare at dere er ute etter å ta henne på absolutt alt. 

Og forresten: er ikke hun som godkjenner/ikke godkjenner kommentarer på bloggen sin. 

Haha, er du Isabell eller? Isabel spoilet på en utrolig usmakelig måte, med bitterhet og hånlighet mot Erik. I en instagrampost hun aktivt valgte å legge ut kun med det formålet, hadde det vært en forsnakkelse så hadde hun kunne slette den. Alle fansen fikk det trøkt nedover trynet. Erik forsnakket seg i en livefeed. Oi, ja, de to er den samme tingen :fnise:

Dessuten så gjør og sier Isabell så utrolig mye ufyselig, mens Erik bare er cocky men ikke fæl på andre måter. Stor forskjell. Trenger ikke like Erik eller hate Isabell for å se det.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er du Isabell eller? Isabel spoilet på en utrolig usmakelig måte, med bitterhet og hånlighet mot Erik. I en instagrampost hun aktivt valgte å legge ut kun med det formålet, hadde det vært en forsnakkelse så hadde hun kunne slette den. Alle fansen fikk det trøkt nedover trynet. Erik forsnakket seg i en livefeed. Oi, ja, de to er den samme tingen :fnise:

Dessuten så gjør og sier Isabell så utrolig mye ufyselig, mens Erik bare er cocky men ikke fæl på andre måter. Stor forskjell. Trenger ikke like Erik eller hate Isabell for å se det.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Så to personer kan oppføre seg helt likt, men han ene er kun cocky mens hun andre er ufyselig og fæl? Jeg verken elsker eller hater noen av dem, men syns ikke noe om denne konstante pirkingen på Isabel. Syns videoen hennes bare var gøy, spesielt etter all dritten Erik la ut, ser ikke hva som var så fryktelig fælt med den. Han er uansett mislikt av flere av årets deltagere nå på utsiden, og blitt holdt unna flere fester o.l - så han er nok ikke så fantastisk som mange her skal ha det til!

og nei, jeg er ikke Isabel nei. Er ikke spesielt fan av jenta, men syns hun får ufortjent mye hat for småting. Virker som veldig mange her er misunnelige på det hun får til, og gjør opp for det ved å blåse opp alt for å få henne til å virke som et mye verre menneske enn hun er. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

og nei, jeg er ikke Isabel nei. Er ikke spesielt fan av jenta, men syns hun får ufortjent mye hat for småting. Virker som veldig mange her er misunnelige på det hun får til, og gjør opp for det ved å blåse opp alt for å få henne til å virke som et mye verre menneske enn hun er. 

Der kom sjalusikorte ja 🙄 Det er liksom det beste argumentet tilhengerne av Isabel klarer å komme med.. Folk er bare misunnelig. Si meg, hva er det å være misunnelig på? :klo: Usikkerheten hennes? Mislykket operasjoner? At hun nesten ikke har venner? Er ufyselig? Dårlig selvtillit? Tomt liv? Er overfladisk? Mange misliker henne? Hva er det hun egentlig får til?. Do tell

Anonymkode: 01af2...ad3

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i (og nei, er ikke Pierre. Men en ansatt). Hun skrev forresten selv til en fan at de skulle holde seg saklig og ikke skrive noe stygt om et annet menneske. 

Hvordan vet du det? Selv om Isabel sier det er det ikke sikkert at det er sant. Forrige gang hun hadde en som modererte kommentarfeltet var det åpenbart Pierre. Hun har et ansvar for å holde slike kommentarer borte fra kommentarfeltet når de må godkjennes. Å si at de må holde seg saklig er bare noe hun gjør for å prøve å stille seg selv i et bedre lys. 

Anonymkode: 374f8...6b7

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så to personer kan oppføre seg helt likt, men han ene er kun cocky mens hun andre er ufyselig og fæl? Jeg verken elsker eller hater noen av dem, men syns ikke noe om denne konstante pirkingen på Isabel. Syns videoen hennes bare var gøy, spesielt etter all dritten Erik la ut, ser ikke hva som var så fryktelig fælt med den. Han er uansett mislikt av flere av årets deltagere nå på utsiden, og blitt holdt unna flere fester o.l - så han er nok ikke så fantastisk som mange her skal ha det til!

Jepp, eneste grunnen til at vi kritiserer Isabel er fordi vi er så misunnelige 

:ironi:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at Pierre ikke er flau over å være sammen med henne? Halve Norge har jo noe i mot dama hans.

Anonymkode: 70343...485

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at Pierre ikke er flau over å være sammen med henne? Halve Norge har jo noe i mot dama hans.

Hadde du gjort det slutt med dama di eller typen din om halve Norge var imot h*n? I sure don’t. Er vel ikke hele Norge som skal like kjæresten min. Er jeg som skal det. 

Anonymkode: 6f31b...ca1

• Liker 6
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel forsørger han (Han har jo ingen jobb) så tror nok han synes det er greit å være sammen med Isabel. Få være med på gratis ferier osv. Kan jo være han blir flau, men de har det vel greit sammen

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du gjort det slutt med dama di eller typen din om halve Norge var imot h*n? I sure don’t. Er vel ikke hele Norge som skal like kjæresten min. Er jeg som skal det. 

Anonymkode: 6f31b...ca1

Ab 485 sa ingenting om å dumpe henne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke halve Norge, men halve Norges befolkning som gidder å bry seg den ene eller andre veien. Og det er ganske stor forskjell. Mange i Norge aner ikke hvem Isabel Raad er engang. 

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet

At Erik er cocky er jo bare en gimmick. 

Anonymkode: 374f8...6b7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror dere sjekker inn denne uken?

Anonymkode: e7f52...aeb

AnonymBruker
Skrevet

Erik har røpet at han blonde kommer inn igjen (husker ikke navnet). Kanskje han? Så ikke nøye på promoen da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik har røpet at han blonde kommer inn igjen (husker ikke navnet). Kanskje han? Så ikke nøye på promoen da. 

Simon? Han var jo ganske kjedelig :P

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere sjekker inn denne uken?

Anonymkode: e7f52...aeb

Har hørt rykter om at det er Oscar Johansson, eller noe sånt.

Når røpet Erik det, og hvordan?

AnonymBruker
Skrevet

Hun Ina på bilde til Erik på insta kommer inn etterhvert, (vet ikke heeelt om det er denne uken) + at det sjekker inn en gutt imorgen :) 

Anonymkode: 4cda1...0f8

AnonymBruker
Skrevet

Venter enda på ab 636 skal fortelle hva vi er så misunnelig på og hva Isabel har fått til

• Liker 6
Skrevet

Burde ikke episoden vært ute på viaplay nå?

Skrevet

Det er Oskar Johansson som kommer inn i dag. Han blir partner med Julie. De er kjærester nå. 

Kristian må sjekke ut denne uken. Ann Marielle danner par med Mathias. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...