Avalon Skrevet 24. april 2019 Forfatter #441 Del Skrevet 24. april 2019 Nå er kynnerene på plass og ødem i hender og føtter. Pølsefingre og bollefot. Helt helt, helt sykt å tenke på at shit nå er det i teorien 9 uker igjen. Er det mulig? Gikk det virkelig så fort? Magen er stor, men jeg synes den er veldig fin nå i grunn Første gang i mitt liv jeg kan si at jeg liker magen min. Var en tur innom fastlegen i dag bare for å snakke litt om allergien som kicker inn før baby kommer. Er ganske urolig ang akkurat det i grunn. Føde og barseltid i den verste tiden med pollen. Jeg har ganske kraftig allergi og ligger lang flat hver sommer med unntak når jeg har fått kortison i skinka. Så nå er det store spm om jeg kan få det i år også. Vet hva de anbefaler og ikke, men gir meg ikke helt med å ta fastlegen sitt svar for gitt heller. "Jeg tror at det beste bare er å bite tennene sammen denne sommeren, jeg"... Ja, det kan du si det. Du som er mann. Du skal ikke føde og ha nyfødt mens du ligger langflat med 0 energi og klorer ut øynene dine og får absolutt ikke puste gjennom nesen. Akkurat det ser jeg ganske mørkt på må jeg innrømme. Allergi bli jo ofte forsterket også når man går gravid.. yey. Så da venter vi på hva gyn pol på sykehuset sier. Får garantert et nei selv om faren for leppe-ganespalte er forbi. Isåfall har jeg sagt ja til å prøve en aen type tabletter i det minste. Så vi får se, og jeg prøver også å tenke at så klart så overlever jeg, ikke sikkert det blir så ille osv. På mandag er det ny jordmortime! Gleder meg til den da samboer skal være med. Er spent på hva han synes om å bli med og om temaet fødsel! Noe kunnskap må han jo ha med i bagasjen den dagen vi tropper opp på sykehuset. Har hatt meg noen rolige dager nå da ryggen slo seg skikkelig vrang. Hjalp godt på å bare roe ned i noen dager. Må nok bare innse at enkelte ting må jeg bare la andre gjøre. Skulle ønske at halsbrannen ikke var så grusom. Eneste som hjelper nå er å stå opp av senga x antall ganger i løpet av natten, gå ned for å drikke melk og håpe at jeg når senga igjen før effekten er borte. Sovner som regel en gang ut på morgenkvisten. Har ikke helt vent meg til magen. Av og til når jeg titter ned på den så skvetter jeg nesten litt til, "OI! Shittpåmmfritt! Belleh!" Glemmer det litt ut av og til at den faktisk er der. Det er veldig fint da å ha sånn mage med en liten tass inni som ommøblerer rett som det er. Selv om jeg gruer meg veldig til fødsel så er jeg så spent på den lille karen. Hvem er han? Hvordan ser han ut? Hvilken type er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. april 2019 #442 Del Skrevet 26. april 2019 Så fint og dekkende fødebrev! 👌🏻 Kjenner til det der med magen 😂 jeg ser ikke særlig gravid ut fremmefra egentlig, men når jeg snur meg mot siden så bare "pang" 😂 jeg er visst ganske gravid ja 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 26. april 2019 Forfatter #443 Del Skrevet 26. april 2019 4 timer siden, lillemeg90 skrev: Så fint og dekkende fødebrev! 👌🏻 Kjenner til det der med magen 😂 jeg ser ikke særlig gravid ut fremmefra egentlig, men når jeg snur meg mot siden så bare "pang" 😂 jeg er visst ganske gravid ja 😂😂 Min mage er blitt ganske så stor, er rett før navelen min popper ut også nå. Den har bare sett ut som et trist rumpehull til nå Men er virkelig ikke vant til magen. Ser det hver gang jeg skal sette meg ved spisebordet også det, glemmer å dra stolen langt nok ut sånn at jeg faktisk kommer til for å sette meg. Tror absolutt jeg kommer til å savne magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 26. april 2019 Forfatter #444 Del Skrevet 26. april 2019 I går fikk jeg ordnet masse og gikk kanskje litt bananas. Skylder det også på hormoner For en liten stund siden nå så måtte jeg ut å kjøpe nytt gulvteppe til soverommet (110år gammel tregulv som kniiiirker og kniiiiiiirker, derfor fint med et litt tykt teppe rundt det området hvor sengen til baby skal være for å dempe lyden litt). Akkurat hva det var jeg tenkte på/ med den dagen vet jeg ikke. Tror faktisk ikke jeg tenkte i det hele tatt. Gulvteppet er så stygt. Det er så stygt! Har angret meg grønn på det. Får ikke bytte det heller da samboer sprettet det opp og hev det på gulvet med det samme. Men, jeg klarte i går å selge gulvteppet! Bestilte nytt gulvteppe for jeg hadde ikke tålmodighet til å vente helt til tirsdag for å gå å kjøpe Bestilte da to.... Stuen måtte jo også ha nytt gulvteppe fant jeg ut. Vi er med på en sånn panel greie med tns gallup hvor vi samler poeng som kan byttes i saker og ting. Fikk brukt noen poeng i går. Det ble bestilt en puff og det putevaret fra Moomin hvor mummipappa ligger i en hengekøye. Det har jeg siklet på leenge men prisen er til å spy av, men nå kostet det jo ikke en krone. På toppen av kransekaka ble det også ordnet robotstøvsuger. Nå gleder jeg meg bare enda mer til å få inn nye stuemøbler og hele pakka som ikke var planlagt i det hele tatt. Bare impulskjøp jo Er ca 2 uker til vi får møblene Hvis jeg går gravid igjen en gang.. da skal visakortet gjemmes og det skal legges inn noe antikjøpegreier på macn. Skjer det igjen blir det ikke mange år til og jeg tviler på at vi vil trenge nye stuemøbler så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 26. april 2019 #445 Del Skrevet 26. april 2019 På 23.4.2019 den 19.03, Avalon skrev: Er skikkelig spent jeg også på hvordan det blir etterpå. Han har i alle fall begynt å kjenne på magen nå da, av seg selv. Vet ikke om han kan ha falt å slått seg? Jeg valgte å nevne far slik at han kan føle seg litt i varetatt han også sånn at det ikke blir sånn "å herregud sååå jææævlig det var å bli med på fødsel" osv. Det har jeg lyst til å unngå så langt det lar seg gjøre, og også for å vise at jeg vil virkelig vise at han også er viktig og at det er et behov for at han også skal ha det greit. Har "bestilt" tid til at vi kan snakke om fødsel sammen, bare oss to (les:jeg snakker om fødsel til han) før vi skal til jordmor begge to å snakke om det samme på mandag. Så får han høre hvordan jeg ønsker å ha det og er ikke heeeelt blank når vi kommer til jordmor. Men ja, jeg er skikkelig spent. Håper virkelig at han klarer å bli forelsket i den lille, og ikke synes at babytiden er kjedlig. Er jo det hans kompiser har prentet inn i skallen på han.... "det er så kjedelig og fæælt å ha baby ass. Det begynner å bli litt bedre når de er sånn 5 år gamle. Jah, nå sitter du fint i det altså det er bare sååå grusomt. Livet er over" Og dette er voksne menn, med barn... imponerende. Du er et bedre menneske enn meg der 😛 Jeg vet at han gruer seg, generelt til hele babygreia, men han fikk ikke være med i fødebrevet likevel 😛 Men jeg prøver hardt å lære ham å bruke ordene sine og snakke om ting heller, og kjenner jeg meg selv rett så blir nok hans behov mer enn godt nok ivaretatt uansett.. Eneste jeg håper er at jeg skal klare å få kasta den teite telefonen hans langt ut av fødestuen. Jeg gremmes på hans vegne når vi f.eks er på UL og han tar fram telefonen i stedet for å høre på hva jordmor sier. Greit nok han ser på skjermen mens det er baby der, men etterpå er det rett på telefonen, selv om vi snakker om barnet hans 😡 Babytid ER kjedelig, det er vanskelig å unngå 😛 De er ikke akkurat stimulerende selskap 😂 Men jeg håper de kan se gleden i det likevel, det å følge utviklingen av sitt eget barn må jo være blant det største man kan oppleve. Mannen her har heldigvis ingen kompiser av den typen du beskriver, jeg tror ikke jeg hadde likt det om han hadde det. Her er det mer barnløse, og mannen er vant til å kunne gjøre nøyaktig det han føler for til enhver tid. Så det kan bli interessant.. Men det er vel og noe i det at man blir mor så snart testen er positiv, og far først ved fødsel. Han her kjenner sporadisk på magen, men han er ikke akkurat overbegeistret 😛 Kjenner igjen følelsen av nesting da, riktignok ikke så mange møbler her, men generell oppussing. Nye vinduer, begge soverommene skal bli nye, nytt elektrisk opplegg... Tusenlappene flyr! Men det blir bra, tror jeg, og langt bedre å gjøre det nå enn når babyen kommer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. april 2019 Forfatter #446 Del Skrevet 27. april 2019 Altså nå må jeg bare syte litt. Oppgitt. I dag (lørdag) skulle altså mannfolket male gangen ferdig. Først så sover han til langt langt ut på ettermiddagen. Får han opp, så skal han bare "våkne" og ta en røyk først. Ser ut av vinduet av og til og der går han rundt ute med sneipen i kjeften og telefonen klistret på øyret mens han leker disc golf. 1,5 time etterpå klarte jeg å få han inn men DA måtte han jo sitte litt. 15 min i sofaen. Endelig gikk han opp, jeg kom bak han noen minutter senere. Ingen i gangen gitt. Inne på soverommet, oppi senga, der ligger fyren og SPISER CHIPS! Jeg beklager å måtte si det men, han er så utrolig lite flink til å male... Han har enormt mye maling på kosten, selv om det ligger x antall aviser klare så bruker han dem ikke. Det er bedre å vifte rundt med kosten og slenge malingskvetter over alt, på veggen (da selvfølgelig med en helt annen farge enn den allerede nymalte veggen er) og på gulvet og over alt. Tørker man opp den sølte malingen etter seg? Å neida! Den lar vi ligge slik at den størkner, gjerne så tråkker man i den også å lager flere flekker på gulvet. Da jeg påpekte dette, med sølet så fikk jeg beskjed om å tørke det opp da vel.... Ja, for all del, jeg, med denne store magen har kjempe godt av, og ikke minst lyst til å ligge på alle 4 å tørke opp DITT SØL! Så maler man ett strøk og går i fra kosten ute i det fri og malingspannet tar vi ikke lokk på igjen. Han har tatt livet av minst 5 malingskoster allerede. Jeg får såååå nok! Og i går ville jeg gå gjennom fødebrevet mitt med han og snakke litt om hvordan vi vil ha det, "Det kan vi ta i morgen". I dag var svaret "Kan vi ikke se Huskestue først?" (klokka 01:00 på natten). Det var ikke jeg enig i da hele dagen har gått til fjas fra han side. "Vi kan ta det i morgen da!" Jadda, for den har vi ikke hørt før... Oppgitt, sur og lei. Mest lyst til å bare grine og skulle ønske jeg kunne gjort siste delen av malingen selv, da hadde det vært ferdig for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. april 2019 #447 Del Skrevet 28. april 2019 Huff.. Det høres jo helt håpløst ut ☹️ jeg forstår jo på deg at han har gode egenskaper også, men det må virkelig ta på når dagene blir slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #448 Del Skrevet 1. mai 2019 Det tar absolutt på ja, og jeg merker at jeg tåler så veldig mye mindre enn før akkurat nå. Og han har absolutt gode sider, han er bare så umoden på andre. Det er som å prøve å snakke til en kverulerende 3åring av og til. Var ute på kjøpesenter i går, bare for å komme meg litt ut av huset. Var ikke så lenge heller, men føtter og rygg sa jo stopp allikevel. Jeg ble så sliten og så forbanna trøtt. Det var uvant for min del. Jeg har ikke hatt noe av den trøttheten man hører om, sliten ja og mindre energi ja, men ikke vært trøtt. Viste seg at jeg var skikkelig trøtt også, sovnet sikkert i 20-2030 tiden, våknet i mitt eget sikkel 2230. Da var halsbrannen i full blomst og noen stanget på blæra mi. Fikk spist litt og så de siste episodene av The 100, sovnet igjen sikkert før kl 03. Om jeg sovner på dagen eller kvelden til vanlig, da får ikke jeg sove igjen på natten... Jeg sov til klokka var 1300 Deilig var det! Har jo nevnt flere ganger at jeg klør i fingrene med å få gjort klart og ferdig alt til baby kommer. Får fremdeles ikke gjort en dritt da soverommet (og kommoden) enda ikke er ferdig. Men, jeg kjenner at til tross for vondt her og der, være sliten og ikke klare/ orke å gjøre så mye om gangen, så er jeg fremdeles veldig fornøyd med å ha han inni magen enda. Han kan godt være der inne en god stund til! Var hos jordmor denne uken, jeg skal tilbake om 2 uker allerede. Blodtrykket mitt var i grenseland til å være høyt. Skal da sjekkes igjen om 2 uker. Ingen proteiner i urinen eller mer/ verre hodesmerter enn det som har vært standarden på ganske lenge. Jeg er derfor ikke spesielt bekymret egentlig, det kan godt være tilfeldig. Har jo tenkt på det at jeg hadde jo samboer med, og det kan likesågodt være derfor. Jeg har vært og er stresset i omtrent enhver situasjon der han skal være med å snakke om baby. Finner det jo ut snart uansett om det var tilfeldig eller ikke, så tenker ikke så mye på det enda. Ting jeg ser frem til når han omsider er ute: - Når hormonene er borte etter noen uker og halsbrann nesten er en saga blott - Når jeg kan tisse som et normalt menneske og ikke ha forstoppelse - Kunne komme meg ut av senga uten å omtrent måtte få hjelp av røde kors - Har fantasert litt som Lundal sin kryddersalami i det siste..... noms - Ikke ha vann i hender og føtter (herregud som det ser ut av og til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2019 #449 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg spiste omtrent bare salami på sykehuset 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #450 Del Skrevet 1. mai 2019 21 minutter siden, Mynona skrev: Jeg spiste omtrent bare salami på sykehuset 😂 Det er et bakeri ikke så langt fra sykehuset... der får man rundstykker med salami og egg... Siste gangen jeg spiste det var dagen de puttet embryoet tilbake i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #451 Del Skrevet 2. mai 2019 Stjeler denne På vei: 32+2 Igjen til termin: 58 dager Neste kontroll: Jordmor, 13 mai Innkjøp: Har alt til baby, men har nettopp bestilt støttestrømpebukse til meg selv Kjønn: Gutt Utålmodig?: Nei, er fortsatt ganske fornøyd med å ha han trygt inne i magen Navn: Det avsløres når han er kommet til verden, og vi er enige om navnet Vektøkning: Mye av det ja.. Vann i kroppen: Oh yes Melk i brystene: Nei. Lekker ikke i alle fall Strekkmerker: Nei, ikke enda Hodet ned: Ja Tungt: Ja, må bare innrømme at nå begynner det å bli ganske tungt Kynnere: Ja Hodet festet: Nei Matkick: Egentlig ikke, er blitt mer sulten igjen da.. Plager: Vond korsrygg som ikke tåler noen ting, vann i hender og føtter, halsbrann til tusen og mye tissing Humør: Vil si humøret er godt i grunn Høygravid: Ikke enda Fødselsforventninger: Gruer meg foreløpig, prøver å ikke gruble for mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mai 2019 #452 Del Skrevet 2. mai 2019 30 minutter siden, Avalon skrev: Stjeler denne På vei: 32+2 Igjen til termin: 58 dager Neste kontroll: Jordmor, 13 mai Innkjøp: Har alt til baby, men har nettopp bestilt støttestrømpebukse til meg selv Kjønn: Gutt Utålmodig?: Nei, er fortsatt ganske fornøyd med å ha han trygt inne i magen Navn: Det avsløres når han er kommet til verden, og vi er enige om navnet Vektøkning: Mye av det ja.. Vann i kroppen: Oh yes Melk i brystene: Nei. Lekker ikke i alle fall Strekkmerker: Nei, ikke enda Hodet ned: Ja Tungt: Ja, må bare innrømme at nå begynner det å bli ganske tungt Kynnere: Ja Hodet festet: Nei Matkick: Egentlig ikke, er blitt mer sulten igjen da.. Plager: Vond korsrygg som ikke tåler noen ting, vann i hender og føtter, halsbrann til tusen og mye tissing Humør: Vil si humøret er godt i grunn Høygravid: Ikke enda Fødselsforventninger: Gruer meg foreløpig, prøver å ikke gruble for mye på det Gøy! 58 dager igjen du! Synes svangerskapet ditt har gått fort 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #453 Del Skrevet 2. mai 2019 55 minutter siden, lillemeg90 skrev: Gøy! 58 dager igjen du! Synes svangerskapet ditt har gått fort 😅 Etter jeg bikket 20 uker har det faktisk gått ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #454 Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg jobber på et museum som har åpent på sommeren, i år rekker jeg jo ikke akkurat den delen av det da... Museumet tar i mot cruise passasjerer både i og utenom sesong. Det er driiiiit gøy. Elsker det. Var i dag på jobb, og det var sååå gøy å være i gang! Cruise kommer jo ikke hver dag, men jeg håper jeg har nok energi til å jobbe de dagene i mai det kommer anløp, og også kanskje, noe i juni også. Jeg kjenner faktisk litt på misunnelse på de som skal jobbe i stedet for meg i år Ble ikke så sliten akkurat i dag av jobb, det er en stå og gå jobb, det var mer det at jeg ikke roet det ned etter jobb som slo ut. Det er også muligheter til å sette seg litt ned innimellom på jobben, men det glemmer jo jeg ut. Blir så revet med. Er trøtt enda men ikke så kaputt som jeg var. Vurderer kraftig å komme meg opp av senga å lage meg litt saft. Husholdningssaft er sterkt undervurdert. Det må bare siges! Saft ftw! Kan rapportere at det ikke har vært noe progresjon på verken prosjekt soverom eller gang. Jeg har blitt lovet at soverommet skal gjøres ferdig i morgen .... Ellers går det greit, må bare lære meg at jeg bør huske på å sette meg ned av og til når jeg er ute å tråkker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 29. mai 2019 Forfatter #455 Del Skrevet 29. mai 2019 På vei: 36+1 Igjen til termin: 31 dager Neste kontroll: Fastlege om 2 uker Innkjøp: Har alt til baby Kjønn: Gutt Utålmodig?: Begynner å bli mer og mer klar, men er ikke akkurat utålmodig helt enda Navn: Det avsløres når han er kommet til verden, og vi er enige om navnet Vektøkning: Mye av det ja.. Vann i kroppen: Oh yes Melk i brystene: Nei. Lekker ikke i alle fall Strekkmerker: Nei, ikke enda Hodet ned: Ja Tungt: Jepp! Kynnere: Ja Hodet festet: Nei Matkick: Egentlig ikke, er blitt mer sulten igjen da.. Plager: Vond korsrygg som ikke tåler noen ting, vann i hender og føtter, halsbrann til tusen og mye tissing Humør: Vil si humøret er godt i grunn Høygravid: Yas Fødselsforventninger: Må vel bare ta det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. mai 2019 #456 Del Skrevet 29. mai 2019 What!! En mnd igjen bare!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 29. mai 2019 Forfatter #457 Del Skrevet 29. mai 2019 31 minutter siden, Mynona skrev: What!! En mnd igjen bare!! Det er kjempe rart... bare til å vente nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. mai 2019 #458 Del Skrevet 29. mai 2019 Om en uke er du vel innenfor termin? Eller ikke prematur er det kanskje? Jeg fødte jo 38+1, så hvis du er som meg har du bare to uker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #459 Del Skrevet 30. mai 2019 På 29.5.2019 den 14.22, Mynona skrev: Om en uke er du vel innenfor termin? Eller ikke prematur er det kanskje? Jeg fødte jo 38+1, så hvis du er som meg har du bare to uker igjen. Tror det er ikke prematur ved fullgåtte 37 uker. Har fått beskjed at jordmor at det ikke er noe problem om han skulle komme allerede nå. Jeg håper han kommer litt før termin heller enn over, men jeg holder ikke pusten Regner med jeg går over tiden. Han er nok som sin far, en sånn en som har kjempe god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. mai 2019 Forfatter #460 Del Skrevet 31. mai 2019 Kanskje påtide med en skikkelig oppdatering. Jeg har gått til kontroll hos jordmor hver uke nå i ca 5 uker pga. høyt blodtrykk. Det har kun vært blodtrykket og det har vært i grenseland. På mandag nå som var så var blodtrykket finere enn hva det har vært på lenge så da kunne vi vente i 2 uker på neste sjekk. Må da til fastlegen siden jordmor ikke er tilgjengelig den uken. Har ny time hos henne igjen 24 juni. Jeg har det egentlig bra, vil jo si at formen er fin. Alle vondter og sånn er jo bare slikt som følger med, og kanskje spesielt nå på slutten. Kjenner absolutt at jeg blir mer og mer sliten, det skal ikke så mye til lenger og det er tyngre. Leser over alt at halsbrann skal lette på denne tiden, jeg synes den bare blir verre og verre. Forrige natt drakk jeg 1 liter melk... Den nye sofaen og stolene er kommet! Soverommet mangler siste finish. Gangen er like uferdig som sist. Skulle veldig gjerne sett at ting ble gjort ferdig. Jeg falt også for fristelsen å kjøpte en helt alldeles nydelig babykurv. Flettet med himmel, men like flott uten himmel også. Den er jeg så vanvittig fornøyd med. Tok sjansen å kjøpte fra pinkorblue.no, de skuffet ikke. Pakken kom fort og alt var helt og fint. Kurven er fra Alvi. Så har jeg også skaffet nytt stellebord.... Det viste seg at det stellebordet jeg allerede hadde kjøpt var i str 5 år. Det var så enormt svært. Aldri sett et så stort et før. Det falt meg rett og slett ikke inn å sjekke målene. Stellebord er stellebord liksom, men der tok jeg feil. Stellebordet var alt for stort for badet. Nå ligger den driten ute for salg, og jeg håper noen vil ha driten Er derimot veldig fornøyd med det nye, og det er allerede på plass og klart for baby! Ailo har blitt kosepus!! Vi har også vært på fødselsforberedende kurs. Det var et bra og nyttig kurs, vi var faktisk begge to veldig fornøyde. Samboer hadde absolutt nytte av det da han ikke leser ting om fødsel, barsel osv og heller ikke alltid hører på det jeg sier. Og vi var begge skjønt enige om at vi var de eneste "normale" på kurset Jeg er "midt oppi" pakking av fødebag. Har kommet så langt at jeg bare har til meg selv igjen, sitter liksom litt fast da jeg ikke helt orker. Har fått vasket litt da som jeg fant ut at jeg burde ha med. det er jo noe. Og Samboer skal endelig ta motet til seg å fortelle svigermor at vi ikke ønsker mer besøk før fødsel og at det ikke blir besøk før vi sier vi er klar for det etter fødsel. Da blir det også korte besøk, ikke noe overnatting eller dagsturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå