Tabris Skrevet 22. januar 2018 #81 Skrevet 22. januar 2018 (endret) 3 minutter siden, kineknute said: Takk for forslag. Dessverre så er den nærmeste over to timer unna. Sånn er det å bo til skogs. Kanskje du kan ta en telefon eller sende mail og få råd derfra? Endret 22. januar 2018 av Tabris 3
Navne Løs Skrevet 22. januar 2018 #82 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har lest deler av tråden, men ikke alt. Har katten steder der den kan komme seg i høyden? Stativer og hyller? Ved å forstørre reviret til katten opp i høyden, får dyret mer plass og det kan bety at katten ikke utagerer på sin eier. Enig med mange her som foreslår nok en undersøkelse hos veterinær. Min forrige katt var ganske aggressiv, ikke fullt så heftig som din, men han jagde meg ofte rundt i leiligheten. Han var kronisk syk og hadde nok mye ubehag, men det var en snikende sykdom som ikke ble oppdaget på verken blodprøver eller røntgen. Jeg vil også anbefale deg å bygge en luftegård, det høres ut som katten din er en fare for omgivelsene..Hva om den skader en annen katt alvorlig? Svært aggressive dyr bør luftes under kontrollerte former. Luftegården kan bygges så stor du bare vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå