Gå til innhold

Hvordan kan jeg treffe kvinner når jeg jobber hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Knirke skrev:

Jeg synes bare det var en merkelig ting å si. Jeg har selv jobbet hver dag siden November, men jeg anser ikke det som relevant for om jeg treffer kjæresteemner eller ikke.

Ok, men du forstår altså ikke uttrykket "jeg jobber hver dag?". Husk, livet består av flest hverdager:)

Anonymkode: a6ccc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde faktisk at det betydde at du jobbet hver dag. Altså lørdag og søndag også. Mange jobber mandag-fredag, men det påvirker ikke om de treffer noen eller ikke. 

Da lurer jeg litt på hvorfor du ikke kan gjøre sosiale ting i helgene? Det trenger ikke å være hver helg engang. Jeg vet ikke om noen har spurt deg om det før, men det virker litt rart å påstå at man ikke har tid når man egentlig har det. 

Dette handler nok mest om prioriteringer, og mindre om at du faktisk ikke har tid. 

Anonymkode: 69519...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, men du forstår altså ikke uttrykket "jeg jobber hver dag?". Husk, livet består av flest hverdager:)

Anonymkode: a6ccc...b5b

Hver dag betyr vel hver dag, og ikke 5 av 7? Hverdager er gjerne definert som mandag-fredag, hvis man har en typisk A4 jobb... Det har fortsatt lite og ingenting med å gjøre med å treffe kvinner (evt menn). Det gjør man på fritiden, altså tiden mellom jobbdagene.

Hvis man setter av tid til det, da.... Det nytter ikke å klage på at man ikke treffer noen hvis man sitter hjemme og ser på Netflix.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Ts. Samme alder også. Jobber kveld da jeg. Jobben min er er  relatert til å hjelpe andre i nød. Enormt mye hast og stress. Trener også  mye. Siden det er en del av jobben. Vi har en del jenter på jobben, men det er ikke noe rom for kjærlighet. ( prøvde engang, men gikk dårlig) Fokuserer mye på jobb. Tror ikke jobb er det beste stedet. Ikke trenimgssentret heller.  Venner kan funke da, spør om dine venner har noen som er da singel. Ellers prøv å delta på kurs osv. Skolene funker også. 

Jeg skjønner hva du mener; jeg jobber ofte i helgene også. Jeg tror man skal ta tiden rolig, så kommer de av  seg selv 😉

Anonymkode: fc2c2...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jobb er det beste stedet. Ikke treningssentret heller. 

Jeg tror man skal ta tiden rolig, så kommer de av  seg selv 😉

Ingen plasser er 'det beste stedet' og ingenting kommer av seg selv.

Både du og trådstarter er godt voksne uten at noe har skjedd av seg selv hittil. Jeg repeterer hva jeg har sagt tidligere, men det som må til er ikke noe annet enn:

1) Eksponere seg for sosial kontakt på de ulike måter det kan gjøres. Hvor mye avhenger av hvor ivrig du er. For min del var det aldri aktuelt å starte på en aktivitet for å bli kjent med kvinner, men det er godt mulig dette kan være lurt for andre som har en høyere terskel for medmenneskelig kontakt.

2) Når du har en mulighet, ta initiativ til å bli kjent med en kvinne. Gi henne et kompliment eller spør om hun vil treffe deg. Ansikt til ansikt. Ikke på Facebook.

Neste gang du ser en kvinne eller er i samtale med en så kan du fortelle henne at du synes hun er søt eller vakker. Og at du har lyst å treffe henne igjen. Hold god øyekontakt og ikke vik en tomme. Gjør dette 100 ganger, så har du garantert kjæreste. Det kommer ikke til å være lett og det kommer ikke til å skje av seg selv. Det kan godt hende du kommer til å bli veldig nervøs og du MÅ ta initiativ. Det kommer ikke en gylden mulighet. Du må skape den selv.

Det er så enkelt. Og så vanskelig.
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, JakeGreen skrev:

Ingen plasser er 'det beste stedet' og ingenting kommer av seg selv.

Både du og trådstarter er godt voksne uten at noe har skjedd av seg selv hittil. Jeg repeterer hva jeg har sagt tidligere, men det som må til er ikke noe annet enn:

1) Eksponere seg for sosial kontakt på de ulike måter det kan gjøres. Hvor mye avhenger av hvor ivrig du er. For min del var det aldri aktuelt å starte på en aktivitet for å bli kjent med kvinner, men det er godt mulig dette kan være lurt for andre som har en høyere terskel for medmenneskelig kontakt.

2) Når du har en mulighet, ta initiativ til å bli kjent med en kvinne. Gi henne et kompliment eller spør om hun vil treffe deg. Ansikt til ansikt. Ikke på Facebook.

Neste gang du ser en kvinne eller er i samtale med en så kan du fortelle henne at du synes hun er søt eller vakker. Og at du har lyst å treffe henne igjen. Hold god øyekontakt og ikke vik en tomme. Gjør dette 100 ganger, så har du garantert kjæreste. Det kommer ikke til å være lett og det kommer ikke til å skje av seg selv. Det kan godt hende du kommer til å bli veldig nervøs og du MÅ ta initiativ. Det kommer ikke en gylden mulighet. Du må skape den selv.

Det er så enkelt. Og så vanskelig.
:) 

Takk for råd! Skal forsøkes ved neste anledning :)

-ts 

Anonymkode: a6ccc...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...