Gå til innhold

Hvor gamle var dere når dere fikk barn? Og hvordan gikk det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er altfor tidlig for deg med barn. Fiks utdannelse og en jobb først, samt ha et fast langvarig forhold før du vurderer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 18, hadde jeg også ekstremt lyst på barn, har alltid hatt lyst på barn tidlig. Jeg ble gravid som 19 åring, 21, og 22, mistet alle barna mine i magen. Noe som var og er veldig tungt for meg fortsatt. Men den dag idag, når jeg tenker tilbake på de årene, så er jeg utrolig glad for at jeg ikke fikk barn. Jeg har fått oppleve mye jeg ikke trodde jeg skulle, mye reising og ekstremt mange gode minner jeg ikke kunne fått viss jeg hadde fått barn så tidlig. 

Jeg vet du tenker at du vet at du ikke bryr deg om du går glipp av noe i ungdomstiden, men tro meg, du vil ikke angre når du er 23 år uten barn, men med veldig mange gode minner og opplevelser. 

Barn kan du få resten av livet. Du er ung en gang, du kan ikke oppleve ungdomstiden om igjen. Lev mens du kan! Så kommer nok den dagen der du endelig føler det er 100% rett tid til å få barn på når du har fått utdanning og økonomi og kjæreste på plass ;)

Anonymkode: ae633...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere siste som svarer skal lese gjennom hele tråden, da Ts har tatt til vett og lyttet til mange gode råd her inne. Hun sier hun skal vente. Trenger ikke enda mer «mas».

Anonymkode: a5b19...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenårene: En tid hvor ting er sååå viktige i ene sekundet, men helt uviktige i det andre.

Bare det at TS bare måtte få barn i starten av tråden, men snudde allerede på side 2, når vinden blåste en annen retning. Var kanskje ikke så viktig og gjennomtenkt likevel :) 

Anonymkode: cabfe...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...