Gå til innhold

Brukt babyutstyr på finn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, anbefaller å bli en blogger, da får man kanskje både Stokke og Bugaboo gratis. :fnise: Naboen min er en blogger og hun fikk begge vognene gratis mot at hun postet bilder av de på bloggen sin. Hun likte ikke Stokke men beholdt Bugaboo, brukte det i ett år og fikk senere en ny modell fra Bugaboo, fordi de kom med ny farge og nyere modell, og ville at hun skulle reklamere for den også! :PEehh, skjønner dere hvorfor disse vognene er populære? :)

Anonymkode: 5da65...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.1.2018 den 21.33, Mnjah skrev:

Kjøpte selv en voksi-pose på finn. 1000 kr og de gadd ikke vaske den engang... full av gulp og kvister... var mannen min som hentet den, ellers hadde jeg sagt ifra.

Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Har sett på Stokke og bugaboo Buffalo. Det er lite å spare på å kjøpe brukt...

 

ts

Anonymkode: c874d...fb9

Bugaboo tar folk nesten like nye for brukt som du får kjøpt de for i butikken ja. Forstår ikke poenget med å kjøpe de brukt. Har sett tvillingversjonen bli solgt av 2.eier for over 10.000.

Anonymkode: b3c42...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
På 16.1.2018 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker litt sånn at mange selgere er direkte sleipe og slike forsøker jeg å styre jeg unna. 

Jeg solgte en svært lite brukt Easygrow Saga pose til 1200 og noen dager etterpå så hadde kjøperen den for salg til 1800 og med den historien om at de hadde kjøpt den i begynnelsen av 2017 og at den var lite brukt.

Anonymkode: 4ddb5...3a1

Wow! Toppen av frekkhet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bugaboo tar folk nesten like nye for brukt som du får kjøpt de for i butikken ja. Forstår ikke poenget med å kjøpe de brukt. Har sett tvillingversjonen bli solgt av 2.eier for over 10.000.

Anonymkode: b3c42...cfe

Ja, har samme inntrykk. Men Emmaljunga m.fl. kan man spare en del på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Bugaboo tar folk nesten like nye for brukt som du får kjøpt de for i butikken ja. Forstår ikke poenget med å kjøpe de brukt. Har sett tvillingversjonen bli solgt av 2.eier for over 10.000.

Anonymkode: b3c42...cfe

En Donkey tvillingvogn kostet rundt 16k ny uten ekstrautstyr, så da er ikke 10k ille for en pent brukt og svært ettertraktet vogn. Nå har Donkey2 kommet, og den ligger opp mot 20k ny, så Donkey har selvsagt falt i pris ny. Kjøpte selv en brukt Donkey til 9k med adapter til bilstol som eneste ekstrautstyr og var fornøyd med det kjøpet! Man kan ha svært mye ekstrautstyr og valg innenfor Bugaboo, så en donkey er ikke en donkey og en buffalo en buffalo feks.. 

Anonymkode: e4e6d...50e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...