Gå til innhold

Første gang!


Gravid2018

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, svakni skrev:

Ja, februar er en fin måned 😁 tok ut spiralen i desember, så har ikke hundre prosent kontroll på syklusene, men forrige var omtrent 28 dager. Så regner med at mensen kommer rundt 26. februar. Eller, håper jo ikke at den kommer i det hele tatt! 

Satser på det går fort! Tok kun en mnd ca fra jeg sluttet med p-piller til syklusen var regelmessig. Det er vel regelmessig når jeg får mens hver mnd iallfall? Syklusene mine er fra 27-35 dager, men ser ut til å stabilisere seg litt mer nå. Hadde vært deilig med kortere syklus, da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Hurra for 1 dpo! Gleder meg til å følge deg :)

Har fulgt med deg fra du startet dagboken din. :laugh: Du var veldig heldig med at det klaffet så fort, unner deg det! Ser ut som det vil gå bra også! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DPO

Føler det ikke klaffer denne mnd, bare har det på magefølelsen. Men håper virkelig at vi klarte det, og at det lages et menneske inni meg nå. :rodmer:

I dag skal vi på kino og mest sannsynlig ut å spise, det blir nok koselig. Har på følelsen at jeg vil få roser etter jobb idag og. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 DPO

Utfloden igår ble rosa. :fnise: Idag er den brun.. Selvfølgelig håper jeg det er en festeblødning, men det er nok tidlig..

Jrg kan godt være 5 DPO idag og, eggløsning var søndag eller mandag, siden testene ble negative ettermiddagen på søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomjakta fortsetter... Merker jeg kommer til å bli skuffet om en ukes tid...

Endret av Gravid2018
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli skuffet. Husk at det er veldig normalt å bruke noen PP på å bli gravid, og det er ingenting som tilsier at du skal ha problemer. Det skjer når det skjer :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 DPO

Har vært en litt kjip dag. :( Folk rundt oss er gravide og annonserer. Jeg reagerte med å gråte litt.. Tror ikke det gikk denne mnd, men håper håååper...:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/7 DPO(el-test negativ søndag kveld

Har en haug av eBay-tester liggende.. Var så dum og tester, selvfølgelig negativ. :( var det en festeblødning jeg hadde 3/4 dpo tenkte jeg det buede ha gitt utslag nå.. :raven: Utålmodig :sjokkbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7/8 DPO

Og jeg har testet idag, 2(!) ganger. :fnise: Brukt Onestep fra eBay, men hørt de ikke er så sensitive som der står. Folk som faktisk er gravide har ikke fått positive tester før 16 ikm og diverse. Så har litt håp fortsatt! Bestilte 5 tidligtester, 10 vanlig strimmeltester og basaltermometer fra fertil.no.

Mensenlignende smerter nå på kvelden, noen små «stikk» om formiddagen idag. Småømme pupper(ikke noe jeg har under pms, så håper det ikke er noe nytt under pms:fnise:).

Hender samboer holder meg på magen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, plastfolien skrev:

Håper du får en positiv test ila. en ukes tid :nigo:

Ja, dere hadde vært fantastisk. :rodmer:

Satser på at testene jeg har brukt er dårlige, og at det var for tidlig å teste. Venter iallfall til jeg får tester i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8/9 dpo

Tok en test nå, så en svak strek så tok to til. Den første var det svak strek på! :bond: Streken er borte nå som den har tørket, kan såvidt se den, men da må jeg se godt! Samboer så den og. Herregud, forhåpninger nå altså!!

5B4FD2B7-A590-4793-AB7D-D55D334B7901.jpeg

DE11A03E-8398-429A-A39F-A0CBC19A5B3A.jpeg

70566891-7411-4969-9063-77E737233F8E.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den godt jeg altså, men får ikke helt tak i fargen! :)du er jo enda veldig tidlig ute. Krysser fingrene for deg og at de blir sterkere 🤞🤞🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, blomst12 skrev:

Jeg ser den godt jeg altså, men får ikke helt tak i fargen! :)du er jo enda veldig tidlig ute. Krysser fingrene for deg og at de blir sterkere 🤞🤞🤗

Den var rosa på ekte, ikke grå. Har veeldig dårlig mobilkamera. Men tør ikke håpe helt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...