Gå til innhold

Første gang!


Gravid2018

Anbefalte innlegg

1 time siden, plastfolien skrev:
 

Jeg hadde på bind den siste tiden når jeg var ute av huset 😂 livredd for vannavgang på butikken feks. Haha! Heldigvis gikk vannet hjemme. 

Masse lykke til i siste innspurt!!

Har på bind eller truseinnlegg jeg og nå. Mest for å sikre meg mot utflod eller om det kommer 2 dråper 🙄😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38+3

Det har vært litt slim de siste dagene :lol: Idag med noen dråper blod. Er litt usikker på hvor blodet kommer fra, da. Tror jeg har fått hemoride, siden jeg må tørke meg så veldig etter nr 2..:rolleyes: Men det kommer blod på papiret da jeg tørker meg foran og, så er litt usikker. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gravid2018 skrev:
 

38+3

Det har vært litt slim de siste dagene :lol: Idag med noen dråper blod. Er litt usikker på hvor blodet kommer fra, da. Tror jeg har fått hemoride, siden jeg må tørke meg så veldig etter nr 2..:rolleyes: Men det kommer blod på papiret da jeg tørker meg foran og, så er litt usikker. :klo:

Tegningsblødning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cati skrev:
 

Tegningsblødning? 

Tenkte det jeg og, men merker ingenting annerledes. :lol: Ikke noe i bindet jeg har på heller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg egentlig 39+5, men vår sønn er også 2 dager gammel. :hjerte: 

Fødselen startet natt til mandag og han var ute natt til tirsdag. En rask og ganske intens fødsel, verdens fineste premie. :baby:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Lillegutt er 10 uker og 2 dager allerede. Tiden flyr! Nå er det rett over et år siden vi begynte, og i februar ble jeg jo gravid. Rart å tenke på! 

Jeg er veldig sliten, men har en kjæreste som er vanvittig snill, kanskje litt for snill? Han lar meg sove ut noen ganger, ta meg et bad, dusje, lage mat. Kjent litt på det at egenridber veldig viktig! Føler meg som en bedre og mer uthvilt mamma bare jeg får litt ekstra søvn eller tid for meg selv. :rolleyes: Eller så har vi det folk kaller for "snill" baby?:fnise: har hatt tid til dusj hver dag, kjappe da og har hendt jeg må løpe ut. Får sjeldne kledd på meg annet enn pysjbukse og ammebh da, må bare slenge på meg noe når vi skal ut, og besøk får bare tåle at jeg ikke alltid rekker kle på meg,eller pusse tennene. Vi har begynt falle litt mer i rutine nå, det ser i ordne ut hjemme og det er lettere å få spist middag,selv om samboer ofte må skjære opp min mat hvis lille er sulten.:nigo:

Mandag var vi på babysvømming. Lille ble litt sliten, men regner med det blir mer og mer moro for han hver gang, han har likt vann fra fødselen av, så gleder meg til mer bading. 

Han smiler store deler av våkentiden sin, litt enklere og morsommere med stell nå som vi bare koser oss, smiler og leker, istedet for gråt da han ikke starten hatet stellebordet! 

Vi koser oss kjempemasse! Uheldigvis ble Barseltiden preget av mye stress da enkelte ikke respekterte at vi ikke ønsket planer eller mye besøk, vi ønsket ta ting på sparket og heller dra ut på besøk... Allerede dagen etter fødsel begynte maset.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei! 

Kommer meg inne inn på min gamle profil da jeg ikke husker passord eller epost jeg brukte, men har laget ny. Vi prøver på nr 2, har dagbok på min nye profil. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...