AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #101 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg vet det er dårlig forumskikk å trekke inn andre tråder, men her føler jeg det er relevant. Jeg fulgte med på tråden din om at du har slitt med lavt blodsukker over lengre tid. Alkohol kan redusere blodsukkeret ytterligere. Setter vi dette i sammenheng, kan det nesten virke som om du hadde "føling" under middagen, med tilhørende bisarr oppførsel. (Jeg har opplevd mennesker med føling som bokstavelig talt har klatret i gardinene, trodd at de var pirater, osv) Jeg vil anbefale deg å ikke drikke så lenge du sliter med blodsukkeret, så slipper du å slite med fylleangst og anger i ettertid. Anonymkode: 0e63a...1d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peter Verås Skrevet 14. januar 2018 #102 Del Skrevet 14. januar 2018 Dette var råttent gjort av dere. Det går an å styre seg selv, også med alkohol. Dere høres ut som to oppmerksomhetssyke jenter og dere fikk det dere ville ha. Er det ikke flaut å tenke på nå? Denne sjefen høres ut som en idiot og han bør også ha dårlig samvittighet. Synes synd på dama hans, hun fortjener noe bedre. Dere skylder henne en unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 15. januar 2018 #103 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 22.14, AnonymBruker skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #104 Del Skrevet 15. januar 2018 TS, du er ei drittkjærring og det er "Emma" og. Dere klarer ikke å håndtere alkohol og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Dere eier ikke respekt. Ikke for kjærestene deres, andre mennesker, andre menneskers partnere, eller dere selv. Dere ødela det som skulle ha vært en hyggelig kveld for flere. Rykket deres er skitnet til også. Samma om du sier unnskyld eller ikke. Tror ikke akkurat at den dama har lyst til å se deg igjen. Du burde legge alkoholen på hylla til du blir moden nok til å håndtere rus. Anonymkode: 2c85d...704 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #105 Del Skrevet 15. januar 2018 Heisann. Ja, du dummet deg ut, men her burde jo virkelig noen av de mer voksne stoppet deg. Ville IKKE unnskyldt til konen. Tror nok hun fokuserer på mannen sin og at han oppførte seg som en idiot. Når hun er voksen nok til å ha barn på din alder, vil hun nok heller føle mer medlidenhet enn sjalusi, så sant det var denne type fyllaoppførsel som setter deg i et dårlig lys, og ikke et faktisk forhold med mannen. Du bør ta lærdom, noe du er i ferd med å gjøre, og så ville jeg enten droppet helt, eller tatt ekstremt liten plass på neste firmasammenkomst. Anonymkode: 952d1...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 15. januar 2018 #106 Del Skrevet 15. januar 2018 Respektløst og flaut. Ingen vits i å skylde på at det bare var mannfolka som var kåte heller, når dere la dere etter dem. Hadde jeg vært kona til sjefen deres så hadde jeg sunket i jorden, blitt rasende og lei meg. Helt utrolig at så mange klarer å drite seg ut på en og samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #107 Del Skrevet 15. januar 2018 Jeg lurer oppriktig på hva slags opplevelser du har hatt tidligere. Hvordan er foreldrene dine? Rakket de ned på deg, fremfor å hjelpe deg med å bygge opp selvfølelsen din? Kommer du kanskje fra et ressurssvakt hjem? Er du tidligere blitt utsatt for ubehagelig seksuell oppmerksomhet eller overtramp? Har du noen gang følt trang til å skade deg selv? Har du noen i livet ditt som du opplever som trygg og som støtter deg og hjelper deg? For meg virker du som en forvirret fugleunge som føler seg alene i verden, og som aldri fikk noe særlig hjelp og trygghet hjemmefra. Og det er veldig leit dersom din barndom var slik, men det er ikke din feil og du fortjener bedre. Du kan bryte mønsteret. Du kan velge å endre det tillærte. Begynn med selvfølelsen din. Anonymkode: 65974...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotellpute09 Skrevet 15. januar 2018 #108 Del Skrevet 15. januar 2018 Hvis du skulle møtt opp på jobb mandagen etter... hadde du gått med hodet hevet da? Pinlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 15. januar 2018 #109 Del Skrevet 15. januar 2018 Jeg synes dere var skikkelig bedritne mot både dere selv, kjærestene deres og sjefens kone. Og at kjærestene deres bare lo og syntes det var skikkelig "gøy" at dere hang sånn på sjefen er for meg uforståelig. Ingen med respekt for seg selv ville oppført seg sånn som dere gjorde. Her burde dere alle 4 unnskylde dere ovenfor både sjefen og konen. Og jeg håper konen til sjefen hadde litt respekt for seg selv og gjorde noe med dette når de var alene... Ikke drikk dere så fulle neste gang.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ukjentjente Skrevet 15. januar 2018 #110 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) 22 timer siden, Lilleprinsesse skrev: Vi tenkte jo ikke over det der og da. Det er vel sånt man tenker på etterpå. Vi møtte opp glade og fornøyde. For meg er det en selvfølge at man hygger seg på slike felles sammenkomster. Man trenger ikke sitte og furte. Hvorfor skal jeg tone ned fordi andre furter? altså, det var julebordet. - TS Finnes en mellomting å furte og å oppføre seg sånn du har gjort. Fy faen. Ut ifra svarene dine er det tydelig at du ikke skammer deg en dritt og det er skummelt. Endret 15. januar 2018 av ukjentjente 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #111 Del Skrevet 15. januar 2018 Synes ikke dere trenger å beklage, selv om oppførselen deres både var umoden og flau. Mannen til hun damen burde beklage overfor henne. Sååå tabbe å oppføre seg slik på et julebord. Regner med dere er temmelig unge. Gled dere til dere selv blir bestemor-gamle med en sånn type mann! Anonymkode: 1678b...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #112 Del Skrevet 15. januar 2018 On 1/14/2018 at 4:37 PM, Lilleprinsesse said: Problemet var bare det at jeg og Emma hang så veldig på han. Vi fikk han til og ta på brystene våres og mens han tafset oss på lårene også, hans kone satt rett over oss og så på. Vi hadde på oss korte kjoler med lange støvletter (tilfeldig) begge to. Kjærestene våres syns bare at det var gøy, siden vi var så "close" med sjefene. Så der satt vi to ung jenter og klenget oss på han. Vi satt i hver vår armkrok hos han. Har vanskelig for å tro på dette. Anonymkode: fc6ef...64e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 15. januar 2018 #113 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) På 15.1.2018 den 17.10, AnonymBruker skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 15. januar 2018 #114 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) - Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 15. januar 2018 #115 Del Skrevet 15. januar 2018 8 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Samboeren min kom hjem fra et jobbmøte i dag. De hadde snakket på jobben om det som skjedde, og da hadde de alle bare ledd og sagt at vi var deilige og at mennene våres var heldige som hadde så flotte og jordnære jenter som oss. Kona til denne sjefen tok heller ingen skade sa han sjefen. Hun var ikke sjalu og hun hadde skjønt at vi var litt for fulle. Så vi har ingenting å bekymre oss for. Men det skjer aldri igjen. Så neste gang blir det kun et par glass og ikke 15. Jeg er lettet! Om noen måneder skal vi være med mennene våres på jobbreise til utlandet, da hele firmaet skal. Vi er tydeligvis de eneste jentene som skal være med, og sjefene gledet seg til det. Heldigvis ingen kleint stemning. - Ts Dette er jo duket for suksess 🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. januar 2018 #116 Del Skrevet 15. januar 2018 På 14.1.2018 den 16.37, Lilleprinsesse skrev: Forje helg var jeg på julebord, vi var med mennene våres. Vi koste oss alle sammen og hadde det veldig gøy. Det er både eldre menn og yngre menn med da yngre å eldre koner/kjærester. Jeg og hun ene kjæresten til min samboers kollega (la oss kalle henne for Emma) traff virkelig tonen. Vi var også blant de yngste på 20 år, mens de andre er 10,30,40 år +++. Jeg og Emma ble godt fulle utover kvelden, og vi danset med alle sjefene og de eldre mennene. Vi hadde det egentlig bare gøy. Alle lo, smilte , dansa og tulla. Men han ene sjefen hadde en mye eldre kone. Eller hun så MYE eldre ut. Hun så ut som mormoren min. Problemet var bare det at jeg og Emma hang så veldig på han. Vi fikk han til og ta på brystene våres og mens han tafset oss på lårene også, hans kone satt rett over oss og så på. Vi hadde på oss korte kjoler med lange støvletter (tilfeldig) begge to. Kjærestene våres syns bare at det var gøy, siden vi var så "close" med sjefene. Så der satt vi to ung jenter og klenget oss på han. Vi satt i hver vår armkrok hos han. Nå har jeg så dårlig samvittighet. Fordi at vi holdt på slik. Stakkars konen hans, hun så helt utilpass ut og hun visste ikke hvor hun skulle se. Hun pratet nesten ikke til oss, og det forstår jeg godt. Jeg bare sitter med en så dårlig følelse at dere aner ikke. Jeg har så utrolig vondt i hjertet mitt. Hadde min samboer gjort noe sånt mot meg, hadde jeg bare dratt derifra. De 2-3 siste timene de var der så ble hun plutselig bare borte. Vi så noe aldri til hun igjen, mens vi satt oppå mannen hennes... Enkelte av de andre konene var så sjalue at de kjeftet på oss fordi vi ønsket og danse litt med mennene deres. De syns vel det var ubehagelig, med tanke på at vi var 30, 40 år yngre enn de. Tror dere hun har tatt dette ille? bør jeg ringe og si beklager? De var nok ikke sjalu på en flekk, nei. De forsøkte nok heller å få dere til å ta dere sammen og oppføre dere som folk. Med andre ord gjorde dere det kleint for alle på det julebordet. Ikke bare kona til sjefen. De syntes nok ikke det var ubehagelig fordi dere var yngre enn dem. De syns nok det var ubehagelig, punktum. Og til din opplysning så var det dere holdt på med seksuell trakassering. Han bør oppdatere statusen i sosiale medier med #metoo. Du skal ikke plage den damen noe mere med å prøve å ta kontakt for å lette din egen samvittighet. Du skal holde deg helt 100% unna og la henne komme over dette og glemme at hun noen sinne har blitt utsatt for dere og sånn respektløs, skamløs behandling. Og ser du henne igjen skal du skamme deg inderlig og se rett ned i bakken. Du "har så utrolig vondt i hjertet ditt"? Hvordan tror du hun følte seg da hun dro hjem i tårer over sånn ydmykelse? Mannen hennes ble presset til å spille med og ta dere på brystene for å bevare freden. Han sa til nok til samboeren din at han "likte deg så godt" så samboeren din skulle slippe å ha skrekk for at sjefen hadde fått imot han, tenker jeg. Dere trodde virkelig at mennene der ville danset med dere? Kanskje konene deres forsøkte å beskytte dem fra dere og ikke var sjalu et eneste sekund. Dere får bare leve med at dere har oppført dere forkastelig og skjønne at dere to har ødelagt omdømmer til samboerne deres. Det er det du skal bekymre deg mer for, tenker jeg. Hvordan kollegene tenker om dem, som har sånne sluts til damer og som attpåtil ler sammen med dem, når de horer seg til og kladder på sjefene... De må virke rimelig perverterte. "Vi hadde korte skjørt og støvletter." Fy, fa.. Hvor full av seg selv og troen på hvor lekker man er går det an å bli. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 15. januar 2018 #117 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) På 15.1.2018 den 19.49, Tøytigern skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #118 Del Skrevet 15. januar 2018 17 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Om noen måneder skal vi være med mennene våres på jobbreise til utlandet, da hele firmaet skal. Vi er tydeligvis de eneste jentene som skal være med, og sjefene gledet seg til det. - Ts Er du sikker på at ikke sjefen har misforstått og tror at du og hun andre jenta er prostituerte? At det er derfor han sa at han gleder seg til den jobbreisen, for da tror han at dere skal gå på rundgang? Det er jo ikke så altfor uvanlig i noen miljøer å leie inn prostituerte til jobbsammenkomster for å "høyne" stemningen, men man introduserer dem da som kjæreste selvom alle forstår at det ikke er sant. Anonymkode: 65974...075 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #119 Del Skrevet 15. januar 2018 25 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Om noen måneder skal vi være med mennene våres på jobbreise til utlandet, da hele firmaet skal. Vi er tydeligvis de eneste jentene som skal være med, og sjefene gledet seg til det. - Ts Gud hjelpe meg for et naivt fjols du er. Anonymkode: d1ff3...971 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 15. januar 2018 #120 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) På 15.1.2018 den 19.59, AnonymBruker skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå