Gå til innhold

-


Gjest Lilleprinsesse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, BeautyBox said:

TS, selv om den handlingen dere gjorde var ufin og respektløs mot den damen, så er denne tråden et glohett bevis på at folk elsker å kaste skitt hvis de kan. Holder liksom ikke å lette bittelitt på trykket, virker som at det heller er om å gjøre å lade kanonen med ti tonn kloakk. 

Kaste kloakk når voksne mennesker ødelegger andre mennesker psykisk synes jeg er helt innafor. Det er ikke som om TS er 12 år med null innsikt i hvordan virkeligheten fungerer

Anonymkode: c1790...329

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Naiv? han sa jeg var jordnær før det tok av... Jeg vet ikke hvorfor de bare lo av det og ville at vi skulle fortsette. Men kan være fordi at han har så mye eldre kone, at de syns han fortjente litt ungjenter som hang på han. 

- TS

De syns sikkert det var god underholdning med to ungjenter som dumma seg ut i fylla, laget litt liv. Men at du har «fyllenerver» nå etterpå skjønner jeg godt. Men jeg ville vært mest bekymret over at kjæresten din er ok med en sånn oppførsel, lyser jo ikke akkurat klasse av verken deg eller han.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kaste kloakk når voksne mennesker ødelegger andre mennesker psykisk synes jeg er helt innafor. Det er ikke som om TS er 12 år med null innsikt i hvordan virkeligheten fungerer

Anonymkode: c1790...329

Er jeg ødelagt fordi noen var utro mot meg, for den unge jenta på "den andre siden" var så mye søtere enn meg og mye mer flørtete osv osv? Nei. Jeg har bare lært at jeg ikke kunne stole på den mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BeautyBox said:

TS, selv om den handlingen dere gjorde var ufin og respektløs mot den damen, så er denne tråden et glohett bevis på at folk elsker å kaste skitt hvis de kan. Holder liksom ikke å lette bittelitt på trykket, virker som at det heller er om å gjøre å lade kanonen med ti tonn kloakk. 

Det var jo ikke bare kona de var respektløse mot, men hva med sjefen som får dingla pupper i fjeset i fylla? Og har to medarbeidere som står og pusher samboerne sine på han som om de var hallik og ludder........... usj... kleint.

Og så, hadde jeg vært kona til sjefen hadde jeg også gått. Ikke fordi jeg hadde følt meg særlig truet, men fordi det hadde vært utrolig flaut å bevitne og enkelte ting gidder jeg bare ikke se på. Som kvinne på 40+ bryr jeg meg fint lite om fulle ungjenter, jeg vet at det ikke er meg som blir snakkisen i ettertid og den snakkiser som kommer er ikke særlig positiv for de det gjelder. Hadde jeg blitt sur på mannen? Ganske sikkert, men jeg hadde neppe følt at livet mitt hadde blitt ødelagt av det heller.

Anonymkode: 4382d...eba

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, BeautyBox said:

Og her er bevis på at folk ikke greier å lese ordentlig det folk faktisk skriver. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke syntes hun oppførte seg ufint, snarere tvert imot. Men å legge skylden på de unge jentene? No hell. Det er mannen som er problemet. Hilsen en som har opplevd utroskap selv, og ikke faen om jeg legger skylden på de bimboene han var utro med. 

Menn er griser - sjefen fortjente en stor spark i ballene fra konen sin absolutt.  Alle partier har sin skyld på dette.  Det eneste parti jeg faktisk føler meg synd for er den stakkars kone - kan bare gjett hvor vondt og forferdelig det var å vitne hele skitten.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona kommer ikke til å føle seg bedre med en unnskyldning, akkurat. Livet henens er ødelagt. Ikke nok med at hun ble forrådt av mannen sin gjennom flere år, men hun ble også vitne til at andre mennesker kan være råtne tvers gjennom og utnytte mennesker for egen oppmerksomhet og fordeler når de får sjansen. Troen på menneskeheten -100 på hun der, tenker jeg. TS og mannen burde betale for psykologitimene hennes

Litt ironisk at mennesker som blir utsatt for overgrep ofte hater seg selv, mens mennesker som ødelegger andre psykisk "er litt flaue". 

Anonymkode: c1790...329

Jaja, livet mitt er IKKE ødelagt selv om jeg opplevde utroskap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke bare kona de var respektløse mot, men hva med sjefen som får dingla pupper i fjeset i fylla? Og har to medarbeidere som står og pusher samboerne sine på han som om de var hallik og ludder........... usj... kleint.

Og så, hadde jeg vært kona til sjefen hadde jeg også gått. Ikke fordi jeg hadde følt meg særlig truet, men fordi det hadde vært utrolig flaut å bevitne og enkelte ting gidder jeg bare ikke se på. Som kvinne på 40+ bryr jeg meg fint lite om fulle ungjenter, jeg vet at det ikke er meg som blir snakkisen i ettertid og den snakkiser som kommer er ikke særlig positiv for de det gjelder. Hadde jeg blitt sur på mannen? Ganske sikkert, men jeg hadde neppe følt at livet mitt hadde blitt ødelagt av det heller.

Anonymkode: 4382d...eba

Nei, de var nok respektløse og ufine og alt det der, men ser virkelig ikke poenget i all denne skittkastingen. Det er nok at TS skammer seg selv, og refs har hun allerede fått i fleng, så hva er poenget med å fortsette "moroa" med denne skittkastingen av en gapestokk? Ser virkelig ikke vitsen med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeautyBox said:

Er jeg ødelagt fordi noen var utro mot meg, for den unge jenta på "den andre siden" var så mye søtere enn meg og mye mer flørtete osv osv? Nei. Jeg har bare lært at jeg ikke kunne stole på den mannen. 

Alle andre mennesker er ikke identiske til deg eller har samme/ manglende baggasje. At du tror alle andre mennesker bryr seg så lite om å bli forrådt av egen partner som du selv er så ignorant at jeg er målløs. Hva skjer med empatien i dagens samfunn? Har mennesker helt mistet evnen til å sette seg inn i andres situasjon og forstå at andre mennesker ikke er blåkopier av en selv?

Anonymkode: c1790...329

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Outlander skrev:

Menn er griser - sjefen fortjente en stor spark i ballene fra konen sin absolutt.  Alle partier har sin skyld på dette.  Det eneste parti jeg faktisk føler meg synd for er den stakkars kone - kan bare gjett hvor vondt og forferdelig det var å vitne hele skitten.  

Det er de som ikke kan motstå fristelsene som burde skamme seg mest. Dermed basta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BeautyBox skrev:

Jaja, livet mitt er IKKE ødelagt selv om jeg opplevde utroskap. 

Selv om livet ditt ikke ble ødelagt bør man ha såpass med respekt og verdighet at man holder seg unna andre sine menn. At man er på fest, på hans jobb, og legger an på hans sjef med kona tilstede er bare ufattelig respektløst og flaut! Det ER fortsatt lov å bruke hue og rulle inn puppene.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle andre mennesker er ikke identiske til deg eller har samme/ manglende baggasje. At du tror alle andre mennesker bryr seg så lite om å bli forrådt av egen partner som du selv er så ignorant at jeg er målløs. Hva skjer med empatien i dagens samfunn? Har mennesker helt mistet evnen til å sette seg inn i andres situasjon og forstå at andre mennesker ikke er blåkopier av en selv?

Anonymkode: c1790...329

Så kommentarer og drittkasting her skal basere seg på at konen er ødelagt fordi det er bare noe alle vet, og fordi man skal ta utgangspunkt i at hun har en forferdelig tung bagasje med seg? Niet, det blir for dumt. Visst faen brydde jeg meg om at jeg ble forrådt, men ikke søren om jeg skal ha meg selv til å tro at det er jentene sin skyld. Og hvis du leser første innlegget mitt på side 1 i denne tråden så ser du at jeg IKKE tar parti med ts for handlingene hun gjorde, det var ufint og slemt. Så jepp, empatien min er på plass. 

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Som jeg har skrevet, så er jeg flau over meg selv. Jeg forstår at dette var dumt gjort. Det handler ikke om å opparbeide med selvfølelse og integritet. For jeg har gode verdier, jeg har god selvfølelse og alt det der. Jeg trenger ikke bekreftelser eller annen oppmerksomhet fra min egen mann. MEN jeg ble for full, jeg gjorde en feil og jeg ble revet med...

- TS

Du har ikke gode verdier, absolutt ikke. Det har jo du bevist, så ikke kom med moralpreken etter ugjerningen er gjort, sorry

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lærke skrev:

Selv om livet ditt ikke ble ødelagt bør man ha såpass med respekt og verdighet at man holder seg unna andre sine menn. At man er på fest, på hans jobb, og legger an på hans sjef med kona tilstede er bare ufattelig respektløst og flaut! Det ER fortsatt lov å bruke hue og rulle inn puppene.....

Som sagt, har ikke forsvart ts sine handlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, BeautyBox said:

Så kommentarer og drittkasting her skal basere seg på at konen er ødelagt fordi det er bare noe alle vet, og fordi man skal ta utgangspunkt i at hun har en forferdelig tung bagasje med seg? Niet, det blir for dumt. Visst faen brydde jeg meg om at jeg ble forrådt, men ikke søren om jeg skal ha meg selv til å tro at det er jentene sin skyld. 

Det er ikke det jeg sier, nei. Nå har du vridd alt jeg har sagt til å handle om noe helt annet. jeg har aldri sagt at denne konen burde være snill mot mannen sin og bare være sur på jentene. Faktisk har jeg ikke sagt noe om hva konen burde føle i det hele tatt

Anonymkode: c1790...329

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det jeg sier, nei. Nå har du vridd alt jeg har sagt til å handle om noe helt annet. jeg har aldri sagt at denne konen burde være snill mot mannen sin og bare være sur på jentene. Faktisk har jeg ikke sagt noe om hva konen burde føle i det hele tatt

Anonymkode: c1790...329

Jo, det var du som skrev at jeg ikke skal tro at alle har samme bagasje osv som meg. Med andre ord at folk opplever ting ulikt, og med det mente du vel at man må ha forståelse for at hun kan ha tatt dette tungt. Jeg forsvarer bare en rasjonell tenkemåte rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lilleprinsesse said:

Du trenger ikke å kalle meg for hore for og vise meg et "poeng". Jeg har forstått selv at dette var kvalmt og stygt gjort. Og når mennene våres legger opp til det, hvorfor skal de dumpe oss da? dette er et veldig mannsdominert yrke, alle mennene er så grisete. Så de syns bare det er gøy...

- TS

yay, o jubel.... Du har en grisemann som synes det er gøy at samboeren gnir seg opp etter sjefe, i hvertfall helt til du puler sjefen hans i fylla, da er det sikkert ikke så gøy lengre... eller samboeren din puler andre i fylla, det er tross alt slik det er på festen i dette firmaet?

Anonymkode: 4382d...eba

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, den største feilen du har gjort er å opprette denne tråden her på KG. Tror ikke du føler deg så mye bedre etter så mye edder og galle :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Forje helg var jeg på julebord, vi var med mennene våres. Vi koste oss alle sammen og hadde det veldig gøy. Det er både eldre menn og yngre menn med da yngre å eldre koner/kjærester. Jeg og hun ene kjæresten til min samboers kollega (la oss kalle henne for Emma) traff virkelig tonen. Vi var også blant de yngste på 20 år, mens de andre er 10,30,40 år +++.

Jeg og Emma ble godt fulle utover kvelden, og vi danset med alle sjefene og de eldre mennene. Vi hadde det egentlig bare gøy. Alle lo, smilte , dansa og tulla. Men han ene sjefen hadde en mye eldre kone. Eller hun så MYE eldre ut. Hun så ut som mormoren min. Problemet var bare det at jeg og Emma hang så veldig på han. Vi fikk han til og ta på brystene våres og mens han tafset oss på lårene også, hans kone satt rett over oss og så på. Vi hadde på oss korte kjoler med lange støvletter (tilfeldig) begge to. Kjærestene våres syns bare at det var gøy, siden vi var så "close" med sjefene. Så der satt vi to ung jenter og klenget oss på han. Vi satt i hver vår armkrok hos han. Nå har jeg så dårlig samvittighet. Fordi at vi holdt på slik. Stakkars konen hans, hun så helt utilpass ut og hun visste ikke hvor hun skulle se. Hun pratet nesten ikke til oss, og det forstår jeg godt. Jeg bare sitter med en så dårlig følelse at dere aner ikke. Jeg har så utrolig vondt i hjertet mitt. Hadde min samboer gjort noe sånt mot meg, hadde jeg bare dratt derifra. De 2-3 siste timene de var der så ble hun plutselig bare borte. Vi så noe aldri til hun igjen, mens vi satt oppå mannen hennes... Enkelte av de andre konene var så sjalue at de kjeftet på oss fordi vi ønsket og danse litt med mennene deres. De syns vel det var ubehagelig, med tanke på at vi var 30, 40 år yngre enn de.

Tror dere hun har tatt dette ille?
bør jeg ringe og si beklager?

Usmakelig oppførsel. Nå er også mannen hennes usmakelig som ikke ba dere gå vekk, men er vel som mannfolk flest.. 

Anonymkode: b2b3d...fe4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...