Gå til innhold

-


Gjest Lilleprinsesse

Anbefalte innlegg

På 14.1.2018 den 16.37, Lilleprinsesse skrev:

Forje helg var jeg på julebord, vi var med mennene våres. Vi koste oss alle sammen og hadde det veldig gøy. Det er både eldre menn og yngre menn med da yngre å eldre koner/kjærester. Jeg og hun ene kjæresten til min samboers kollega (la oss kalle henne for Emma) traff virkelig tonen. Vi var også blant de yngste på 20 år, mens de andre er 10,30,40 år +++.

Jeg og Emma ble godt fulle utover kvelden, og vi danset med alle sjefene og de eldre mennene. Vi hadde det egentlig bare gøy. Alle lo, smilte , dansa og tulla. Men han ene sjefen hadde en mye eldre kone. Eller hun så MYE eldre ut. Hun så ut som mormoren min. Problemet var bare det at jeg og Emma hang så veldig på han. Vi fikk han til og ta på brystene våres og mens han tafset oss på lårene også, hans kone satt rett over oss og så på. Vi hadde på oss korte kjoler med lange støvletter (tilfeldig) begge to. Kjærestene våres syns bare at det var gøy, siden vi var så "close" med sjefene. Så der satt vi to ung jenter og klenget oss på han. Vi satt i hver vår armkrok hos han. Nå har jeg så dårlig samvittighet. Fordi at vi holdt på slik. Stakkars konen hans, hun så helt utilpass ut og hun visste ikke hvor hun skulle se. Hun pratet nesten ikke til oss, og det forstår jeg godt. Jeg bare sitter med en så dårlig følelse at dere aner ikke. Jeg har så utrolig vondt i hjertet mitt. Hadde min samboer gjort noe sånt mot meg, hadde jeg bare dratt derifra. De 2-3 siste timene de var der så ble hun plutselig bare borte. Vi så noe aldri til hun igjen, mens vi satt oppå mannen hennes... Enkelte av de andre konene var så sjalue at de kjeftet på oss fordi vi ønsket og danse litt med mennene deres. De syns vel det var ubehagelig, med tanke på at vi var 30, 40 år yngre enn de.

Tror dere hun har tatt dette ille?
bør jeg ringe og si beklager?

Samme damer som underskriver på # metoo i ettertid? Patetisk. At noen ser eldre ut....ja vet du årsaken? Kanskje sykdom?

Slike som dere som blir snakket om i ettertid. Mange år. Ja hun det ja...husker hun fra den festen....skam deg

Anonymkode: 4a12a...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på firmafester med damer som ikke kan oppføre seg. Etter noen glass, så har de rett til å trakassere.  Ikke bare menn,men kvinner også. Nå skubbe min mann en dame vekk,men hun ga seg ikke. Jeg satt å så på, og tenkte at hvor har du lært å oppføre deg i det offentlige rom. De er ikke særlig populære på fest,men desverre må de bes. Folk gruer seg til de dukker opp. De tror de er fjong med kjoler som vidt dekker dotter, men folk syns de ser billig ut. 

Anonymkode: 4a12a...d95

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Altså, slapp av folkens. TS dreit seg ut og angrer. Det kunne vært verre. Man lærer og går videre.

TS, du får bruke turen på å jobbe inn det gode inntrykket og heller prøve å le av den teite oppførselen deres på julebord. Man får jo ikke gjort så mye annet i ettertid enn å heve seg over det og le av seg selv. God tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skogrose skrev:

Altså, slapp av folkens. TS dreit seg ut og angrer. Det kunne vært verre. Man lærer og går videre.

TS, du får bruke turen på å jobbe inn det gode inntrykket og heller prøve å le av den teite oppførselen deres på julebord. Man får jo ikke gjort så mye annet i ettertid enn å heve seg over det og le av seg selv. God tur! :)

:ler:

Ja det kan du tro at vil skje... Spesielt når ikke en eneste en av de andre ektefellene vil være med og bivåne en lignende kveld, igjen. Ever.

De har etablert seg som både billige og villige, og som to unge nek. De er fritt vilt fordi samboerne deres lo og syns det var artig at de tøset seg til... Det blir sikkert hyggelig for dem på firmatur, når en av kollegene til samboer lirker seg innpå, mens hun er i garderoben på vei tilbake fra toalettet, og han kommer med en alkohol- og røykluktende munn for å få et kyss. Mens han er så påseilet at han henger i nærmeste frakk i garderoben. Han kommer ikke til å skjønne noe når hun sier nei og vil ha han vekk. Så skriker han opp om hva i helsike som er galt med henne.. Da går det nok opp for henne hvaslags inntrykk hun har gitt av seg selv.

Dessuten er det faktisk sånn at det fins menn som tar med seg noen de betaler på en fest, for å ikke komme aleine. Og når de damene tøyter seg til...

Jadda. Den firmaturen er nok stedet til å "rette opp inntrykket" etter julebordet... :ac:

 

 

Endret av Tøytigern
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hvordan i all verden sjefen konkluderte med at de to ludderne var "jordnære" is beyond me. De var så langt fra jordnær man kan bli.)

T.S En jordnær og likendes person ville tatt en kikk på konen hans med det samme de gikk over streken- og reist seg rimelig kjapt fra den armkroken og beklaget seg der og da. Dratt ned skjørtet og ligget lavt i terrenget, resten av kvelden. Fordi en jordnær jente har beina plantet på bakken og er i kontakt med vikreligheten- noe dere ikke var.

En jordnær person synes ofte det er veldig ubehagelig å bli for full og gjør ikke alt de kan for å tiltrekke seg oppmerksomhet i en sånn situasjon (Noe dere gjorde.). Fordi de gjerne føler at akkurat nå har de ikke helt kontroll på situasjonen og seg selv, så de vil bli litt mere edru først, før de gjør noe mer. (Noe dere ikke gjorde) Fordi de har bakkekontakt og klarer å se virkeligheten som den er. Det er derfor det heter "jordnær"...:filer:

Du er ikke det.

 

Endret av Tøytigern
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordnær og lei seg fordi man oppførte seg slutty - beats my mind..

Anonymkode: 52102...5c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg ble litt satt ut jeg - sikkert fordi jeg er "gammal" og ikke helt ser hvordan i all verden noe av det TS beskriver kan være "morro" hverken med litt eller mye alkohol innabors.. Og litt fordi det for meg er så nedverdigende (for meg) å bli tafset på for ikke å snakke om å oppmuntre noen til å tafse på meg i plenum, mens "gutta syns det var så morro å se på"

Jeg kjenner at akkurat i denne tråden er det helt greit å bli stemplet som prippen, gammel, snerpete - dere skjønner sikkert hvor jeg vil fordi det også betyr at jeg har integritet, moral, selvrespekt og at jeg ikke mister noe av det selv om jeg drikker meg lett beruset, full, eller sørpe dritings fordi det er så inngrodd i meg som menneske..

Hadde jeg vært TS ville jeg vært så utrolig flau, og hadde jeg vært samboeren til TS ville jeg beklaget overfor sjefen, ikke bare sjefens kone (som forøvrig nok har sett mye av sin manns oppførsel over tiden som gift da det neppe er noe man kan "la seg overtale til" sånn fordi jentene er sååååå fine altså, og så jordnære da" :fnise: og ja, jeg ville beklaget til kona, ikke via SMS eller annet teit - face to face; stå for at du dreit deg ut TS og ta med mannen samtidig så han også får beklaget.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jordnær og lei seg fordi man oppførte seg slutty - beats my mind..

Anonymkode: 52102...5c3

You and me both. Det er populært å kalle en dame for "jordnær" når man vil smiske med henne. Fordi damer liker å høre at de er dette. Fordi det er en kvalitet de har lært at er fin. De sier også til venninnene sine at den og den veninnen er en jordnær person, for å understreke at de liker hverandre. Men de kan være noen komplette airheads, allikevel.

Alle de intelligente samtalene ved bassengkanten i Paradise Hotel er et ganske godt eksempel på hvordan ordet "jordnær" slenges omkring. (...)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter spent på at du om noen måneder forteller oss hvordan det gikk på den jobbreisen.

Anonymkode: 4d7c4...5f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carrot skrev:

Oi, jeg ble litt satt ut jeg - sikkert fordi jeg er "gammal" og ikke helt ser hvordan i all verden noe av det TS beskriver kan være "morro" hverken med litt eller mye alkohol innabors.. Og litt fordi det for meg er så nedverdigende (for meg) å bli tafset på for ikke å snakke om å oppmuntre noen til å tafse på meg i plenum, mens "gutta syns det var så morro å se på"

Jeg kjenner at akkurat i denne tråden er det helt greit å bli stemplet som prippen, gammel, snerpete - dere skjønner sikkert hvor jeg vil fordi det også betyr at jeg har integritet, moral, selvrespekt og at jeg ikke mister noe av det selv om jeg drikker meg lett beruset, full, eller sørpe dritings fordi det er så inngrodd i meg som menneske..

Hadde jeg vært TS ville jeg vært så utrolig flau, og hadde jeg vært samboeren til TS ville jeg beklaget overfor sjefen, ikke bare sjefens kone (som forøvrig nok har sett mye av sin manns oppførsel over tiden som gift da det neppe er noe man kan "la seg overtale til" sånn fordi jentene er sååååå fine altså, og så jordnære da" :fnise: og ja, jeg ville beklaget til kona, ikke via SMS eller annet teit - face to face; stå for at du dreit deg ut TS og ta med mannen samtidig så han også får beklaget.

Jeg regnes somregel ikke som "gammal" men jeg vet at hadde jeg vært der med min dame (som heller ikke regnes som spesielt gammal), så ville vi ha følt ubehag ved å bare sitte og se noen i lokalet holde på sånn. Spesielt borte ved bordet til sjefene.(...)

Det ville ødelagt for ønsket vårt om å være der. Jeg ville tenkt at "Okæi.. Dette blir en sånn fest, ja." Så ville jeg spurt min kjære om vi skulle gå tidlig og jeg vedder bilen min på at kona mi ville blitt med. Hun er også typen til å ta en sving bortom den eldre kona til den omtalte sjefen og si noen medfølende ord (med sånne innsiktsfulle blikk hun har, som viser at hun forstår mer enn man trodde.) Så ville hun tatt veska og kåpa og styrt i retning utgangen.... "Takk for oss, folkens. Storveies party. Merker at jeg har begynnende migrene, så må dessverre dra. Hyggelig å hilse på alle. Morna!"

Det er ikke sånn at folk som reagerer er prippen eller snerpete, men fordi de alle fleste syns det er ubehagelig når noen opptrer sånn som de to damene der gjorde. Det legger en demper på hele festen.

De to oppførte seg som de var i en russebuss og ikke på en fest med samboernes sjefer, voksne kollegaer og deres ektefeller/partnere...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter spent på at du om noen måneder forteller oss hvordan det gikk på den jobbreisen.

Anonymkode: 4d7c4...5f7

Det blir nok en historie om alt de fikk drikke gratis og at de ble omtalt som koselige og jordnære. Mens fylleangsten og opplevelsen av å våkne på et hotellrom som ikke er deres, med to av samboernes eldre kollegaer i nettoen i senga sammen med dem, ikke blir nevnt med ett ord på Kg. Ikke forsøket på å oppdrive angrepiller, heller... 

 Men det kan jo hende at de ikke blir med på jobbreise, fordi samboerne deres har så lite respekt og omtanker for dem og forholdet, at de allerede har funnet seg nye damer. (For man har f..n ikke sterke følelser for ei dame man er sammen med, når man ler av at hun sitter på fanget til andre menn og ber om å bli klådd på låret og tatt på puppa...) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for noen tullinger.. lettkledde tøsete tullinger som klår og lar andre klå på dere forann mennene deres og konene til sjefene og alle andre som var tilstede. Hadde vært dritflau. Fy fanen at enkeltr folk ikke klarer å bli voksen. Daddy issues? Drite ut dere og andre. For å få oppmerksomhet? Og såre koner? For de er gammel? Seriøst? Dere er så unge og deilige da? Hadde synes det var greit om andre mer attraktive enn dere gjorde det med mennene deres? Eller at mennene deres klådde og koste seg med andre damer? Skjønner hvorfor mange ikke gidd å gå på julebord lengre.. omg

Anonymkode: 07a08...b3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest hele tråden og er enige med de fleste. Likevel er jentene 20 år, dvs nettopp russ og ikke egentlig voksne. De burde visst bedre, men bare det at hun angrer seg er jo bra! Alle gjør dumme ting når de er unge, og tipper hun ikke gjør dette igjen.

Jeg er litt i tvil om det er ekte, av den grunn at hun skal være med på tur og at hun har tenkt til å oppføre seg bedre på neste samling. For hadde det vært meg, så hadde jeg aldri villet møte noen av de som var på festen igjen...

Hvis dette er ekte, så håper jeg dere får gitt et annet inntrykk på turen. Men det kan vise seg å bli litt vanskelig, for hvis det bare er dere to og en haug fulle menn som allerede har sett hva dere er i stand til, så kan det bli ubehagelig. Som i klåing dere ikke ønsker. Så vær forsiktige!

Og så vil jeg si en ting til. Vi voksne damer er sjelden sjalu på de unge, det er faktisk ikke sånn at alle skulle ønske de var 20, selv om de på 20 tror det. Derimot kan vi bli veldig pinlig berørte over jevnaldrene menn som blir som tanketomme fjotter ved interesse fra damer i alle aldre. Og hvis dette er VÅR mann er det bare trist. Vi mister både respekt og sexlyst av det. Tipper ikke han sjefen fikk seg noe på en stund. Dette er egentlig uansett kjønn, men det virker som menn lettere mister hodet.

Jeg hadde ikke orket å være gift med en fyr som hadde to unge jenter i armene og tafset på dem oftentlig. Det er bare ikke den type mann jeg tenner på. Han må gjerne fantastere om det, runke til det og hva som helst. Men å faktisk sitte der som sjef og la det skje.... Å, så turn off!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker vel at man til en hvis grad kan være overbærende med 20 åringer som driter seg ut, men på en annen side å dra det så langt er et bevisst valg, da snakker vi ikke om "fylla har skylda" lengre men om å like det som skjer når det skjer..

Anonymkode: 52102...5c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horete oppførsel av dere på 20, hadde fortjent å bli smekket hardt over kjeften. Og typene deres også! Jeg hadde aldri oppført meg som en billig tøs på fest, og at typen din synes det er greit at sjefen tar på puppene dine!!!! Æsj!! 

Anonymkode: e6717...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

Ingen som skjønner at tråden er opprettet utelukkende for å provosere? TS får akkurat de reaksjonene hun ønsker. Har vanskeligheter med å tro at 20-åringer mener eldre damer er sjalu på dem. 

Endret av Athleisure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.1.2018 den 19.37, Lilleprinsesse skrev:

Samboeren min kom hjem fra et jobbmøte i dag. De hadde snakket på jobben om det som skjedde, og da hadde de alle bare ledd og sagt at vi var deilige og at mennene våres var heldige som hadde så flotte og jordnære jenter som oss. Kona til denne sjefen tok heller ingen skade sa han sjefen. Hun var ikke sjalu og hun hadde skjønt at vi var litt for fulle. Så vi har ingenting å bekymre oss for. Men det skjer aldri igjen. Så neste gang blir det kun et par glass og ikke 15. Jeg er lettet! :)  Om noen måneder skal vi være med mennene våres på jobbreise til utlandet, da hele firmaet skal. Vi er tydeligvis de eneste jentene som skal være med, og sjefene gledet seg til det. Heldigvis ingen kleint stemning.

- Ts

Hjelpes, hva slags arbeidsplass er dette?

Anonymkode: 477f1...858

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...