Gå til innhold

-

Gjest Lilleprinsesse

Anbefalte innlegg

Ok, dere har oppført dere tåpelig. Nå er det på tide med en unnskyldning. Send dama blomster og et fint kort der dere ber om unnskyldning og forteller at dere har dårlig samvittighet og angrer på denne oppførselen.

Deres straff, får bli at mange på denne festen, kommer til å huske dere som "de tåpelige fjolsene", - mine mannlige venner pleier ihvertfall snakke om damer som oppfører seg slik som oppmerksomhetssyke tåper og kommer gjerne drassende med slike historier, hver gang noen nevner navnet deres eller de blir påminnet den aktuelle festen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lilleprinsesse skrev:

Som jeg har skrevet, så er jeg flau over meg selv. Jeg forstår at dette var dumt gjort. Det handler ikke om å opparbeide med selvfølelse og integritet. For jeg har gode verdier, jeg har god selvfølelse og alt det der. Jeg trenger ikke bekreftelser eller annen oppmerksomhet fra min egen mann. MEN jeg ble for full, jeg gjorde en feil og jeg ble revet med...

- TS

Tror du har forstått og kjenner på at du virkelig har gjort noe du ikke er stolt over.

Tror Ts har forstått hva vi synes om slike handlinger. Nå må du huske at en handling ikke definerer deg. Alle gjør ting vi angrer på, opp med hånden alle dere som aldri gjør noe dumt.

Ta dette med deg som en erfaring. Send en mld og beklager oppførselen din til konen. Jobb med holdningene dine, hvis du bestemt mener at konene så stygt på dere hele kvelden må du spørre deg selv hva i din oppførsel som gjorde det? Så må du stille deg spørsmål om du ønsker å være en andre ugleser og snakker om.

Jeg har også en mann i et mannsdominert yrke. Jeg har vært til stede på ulike sosiale arrangement fra 18-42 år hvor kollegaer har hatt med seg følge. Jeg har verken oppført meg el opplevd slik oppførsel du beskriver. Og jeg vet at hadde noen gjort det hadde jeg skjemtes på deres vegne heller enn å være sjalu. Jeg har selv en datter på samme alder som deg og vi har regelmessig reflektert over hvordan andre ser på degog hvordan en ønsker at andre oppfatter deg. 

Anonymkode: c2494...a8a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i så fall deg og hun andre det er synd på. Tenk hva alle andre i selskapet tenkte om dere to. 🙈 Dere dreit dere selvfølgelig rett ut. Håper dere ikke gjentar dette, hvis du da bare ikke troller nå.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj for en oppførsel. Kona synes sikkert det er kjempeartig å vite at dere jobber så tett på mannen hennes. Ærlig talt, skjerp deg, man oppfører seg virkelig ikke slik.

Anonymkode: 212a4...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt at du har fylleangst, for dere oppførte dere dårlig. Men den største idioten og rasshølet er jo uansett mannen hennes. Hun syns nok ikke det var gøy at dere likte å være med på å ydmyke henne, men om ikke mannen hennes hadde tafset og oppført seg som en grabukk så hadde bare dere skjemt dere ut når dere oppførte dere som lapdancere, men dessverre var han med på leken. Forhåpentligvis har hun fått han til å angre bittert på oppførsel sin i ettertid, han fortjener å bli singel etter oppførsel sin. Og om dere møter henne i sosialt lag senere, så syns jeg dere burde holde en respektfull avstand.

Jeg syns også det er bekymringsverdig at mennene deres oppfordrer dere til slik oppførsel. Ja, noen syns det er gøy å se folk drite seg ut, men man skulle tro at de skulle ønske at dere ble likt og respektert. Men de og deres egen oppførsel har gjort det slik at det blir vanskelig for dere å komme inn i miljøet. Men gjort er gjort. For håpe dere viser bedre dømmekraft neste julebord.

Endret av lillesky
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lilleprinsesse skrev:

Ja, jeg også. Mannfolka var absolutt med på det de også. Litt for mye drikke innabords og litt for kåte mannfolk med mye eldre damer. Jeg vet virkelig ikke hva som gikk av oss. Skal sies at vi kun hang slik på han ene sjefen. Men han sa til samboeren min etterpå at han likte meg så godt, for jeg var så jordnær osv. Jeg bare har så dårlig samvittighet ovenfor konen hans...

- TS

Fordi du var jordnær eller kanskje fordi brystene ble lånt ut?

Anonymkode: 7b004...c63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Lilleprinsesse said:

Det handler ikke om puling eller sex. Men at jeg ble alt for revet med, med emma. Og gutta likte det. De andre damene var jo så sure og grinete. Men ja, jeg angrer.

- TS

41 minutter siden, Lilleprinsesse said:

Selvom 2 kvinner av 30 stk ikke liker meg, så syns jeg at det er helt innenfor å si at alle likte meg godt. Men ja, nesten alle likte meg godt.

Ja, jeg får bare gjøre det.

- TS

Var det bare to (2) andre damer der?

39 minutter siden, Lilleprinsesse said:

Når man er 60 år + så ja, da er det folkedans som blir dansen. Vi bare hang oss på som alle andre... Haha.

- TS

Det er slett ikke vanlig at man danser folkedans på julebord om man er 60+.

Anonymkode: 841fc...461

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du opplevd av vondheter og ondskap i ditt liv for å synes at slik oppførsel er OK? Hva var det som fikk deg til å gjøre det? Hvorfor tenkte du at det var greit å oppføre seg slik?

Anonymkode: 65974...075

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du... dette skjønner nok ikke du, men dette er alvorlig ille. Nå blir du kjent som den ludderaktige løse kjæresten til typen din, den som får andre menn til å tafse seg på puppene og lårene ved første fest, og hverken du eller typen din vil bli tatt spesielt seriøst fremover. 

Anonymkode: a447b...192

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver igjen og igjen at kona var så sjalu, og til og med helt fra dere kom. Hvordan VET du det? Det er jo bare din egen tolkning av evt blikk hun sendte dere? Og det vitner om at du tror at dere to på 20 er så uimotståelige fordi dere er unge - det er jo kun DIN tolkning og slik du TROR at kona oppfattet dere. Har tanken slått deg at hun så "sur" ut fordi hun rett og slett var sjokkert over oppførselen deres og mangelen på klasse? Eller at hun følte medlidenhet med dere fordi dere dreit dere ut?

Jeg er mye eldre enn deg og blir ikke sjalu på 20-åringer som driter seg ut. Tror det eller ei.

Anonymkode: c31c8...b95

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Pytt, pytt, so what om man trykker ned noen hvis man bare får masse deilig oppmerksomhet selv. Sånt skjer. Rist det av dere, gå videre og gled dere til dere selv blir gamle og får samme type behandling av dumme unge kvinner. Her går all min kjærlige omtanke til den gamle damen og ikke minst til kjærestene deres som må på jobb og se kollegene i øynene etter at dere har oppført dere som idioter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Det var flere koner der, og det var hun andre jeg mente at var sjalu. Ikke hun eldre dama, men ei som var rundt 40 åra.

Nei, det er ikke bare min tolkning når de andre rundt oss også merket det. Tro meg, du skjønner når det er ei som "hater deg" og gir deg kalde blikk osv. Uten å kjenne deg. Jeg tror ikke det. Nei, fordi hun var sur før alt dette skjedde. Hun behandlet meg som dritt fra første sekund. Jeg dreit meg som sagt ut de siste timene av kvelden. Og nei, jeg tror ikke at alle blir sjalu heller. Men hun var ganske så lett og gjennomskue.

- TS

Vel, hun hadde jo rett dessverre.

Anonymkode: d1ff3...971

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lilleprinsesse skrev:

Alle var ikke grinete. Hun ene kona var grinete. Hun prøvde og ødelegge min kveld. Så nei, jeg motsier meg ikke selv. I såfall har jeg vært rask på tastaturet, og det beklager jeg. Jeg mente at hun ene var grinete.

Greit.

- TS

HUN prøvde å ødelegge din kveld??

Anonymkode: c31c8...b95

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, nå roter du deg bort. 

1. Vet du egentlig hva kjempegamle 60-åringer spiller på fest? Tips: De spiller gjerne musikk fra når de selv var unge. F.eks. Rolling Stones, The Who, Led Zeppelin, Janis Joplin.

Anonymkode: d48fa...ac3

Nemlig!

@Lilleprinsesse Her finner du mye musikk fra 70-tallet da 60+ var unge. :)

Ingen folkedansmusikk å spore i den tråden. Folkedans er for spesielt interesserte og har ingenting med alder å gjøre.

Anonymkode: 841fc...461

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest N-Nøff
5 timer siden, Lilleprinsesse skrev:

Nei, dette er absolutt ikke kødd. Men jeg skulle virkelig ønske :(

- TS

Ville heller bekymret meg for den horete oppførselen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig folk som oppfører seg sånn som du beskriver? Er det gøy å "selge" seg på den måten? Drittunger

Anonymkode: 80c8c...72c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Letiana skrev:

Du skulle virkelig ønske det ikke var sant, hehe?

Trying to hard. 

Du kan ikke bruke et julebord/sosial happening/samme hva det heter i januar som på folkemunne er ett forsinket julebord som bevis på troll! For det er VELDIG vanlig. Folk er stresset i desember, og de aller fleste setter pris på å glede seg til dette i ellers litt tunge januar! 

Dere bør sende en melding med unnskyld. Legg dere flate. Dere hørtes ut som noen dårlig oppdraget ludder, unnskyld meg. Dere visste godt at dette var dårlig oppførsel, men fortsatte selv om dere merket hun var ubekvem. Du husker mange detaljer, og da kan du ikke skylde på alkoholen ovenfor deg selv. Du bør jobbe med deg selv, dersom kjæresten din likte å se på dette får dere gjør det på dedikerte turer på dansegulv på byen! Ikke på jobbens julebord ! 

Anonymkode: 25d89...5c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...