Gå til innhold

-

Gjest Lilleprinsesse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skam deg Ts! Jeg hadde blitt såra og forbanna hadde det vært min mann.. du er 20 år, og omtrent et barn. Håper karma biter deg i rumpa !!!!!!

Anonymkode: af45f...579

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lilleprinsesse skrev:

Det er jo helt normalt og danse med hverandre når man danser vanlig folkedans. Det var ikke noe seksuelt i det hele tatt... Og de var sjalu lenge før dette skjedde.

- TS

Enda en grunn til at dere ikke burde danset med dem. Dere leste den sosiale situasjonen svært dårlig.

Anonymkode: 47f94...5de

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skam deg Ts! Jeg hadde blitt såra og forbanna hadde det vært min mann.. du er 20 år, og omtrent et barn. Håper karma biter deg i rumpa !!!!!!

Anonymkode: af45f...579

Det gjør den nok. TS og denne andre jenta er dømt for alltid i dette firmaet og vil for alltid bli sett på som de løse jentene.

Anonymkode: 47f94...5de

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Beklager Ts , men det er noe ved svarene dine her som får meg til å tvile på om du er seriøs , men om det skal være tilfelle , så ja , du oppførte deg jo dumt . 

Men det er ganske interessant hvordan de som kommenterer her tar fra sjefen alt ansvar . Jøss . En mener sågar at dere må be sjefen om tilgivelse ! Hva faen ?

Her er det " julebord " , og to unge kvinner i festhumør . To kjærester av dem som heier på det ( unnskyld Ts , men fyren din bruker deg som "underholdning" for sjefen . Litt av et kvinnesyn i det store og hele som du framstiller ham .) , så her ser jeg en liten gjeng som holder på . Ikke bare de to jentene som åpenbart er yngst .

Hva hindret sjefen fra å si fra at nok var nok egentlig ? Var han handlingslammet? Ble han presset ? I så fall sistnevnte , så blir han offeret her . En som ble trakkaserert av fire andre ? Er det sannsynlig ?

Men det er det sikkert ikke siden ingen her har vært inne på tanken . Så...mens kona satt der og så tydelig ubekvem ut , så holder han på . 

Og så er det du Ts som skal be om unnskyldning ? Hm . Jeg tror ikke det er så lurt at du ber om unnskyldning heller , for det kan kanskje nedverdige henne ( mer ) . For jeg tror at hun betrakter deg og venninnen mer som " barn " , og jeg tviler på at hun går med nag til dere . Det er mannen hennes som har ydmyket henne . Ved "hjelp " fra dere ja , men tror nok det er ham og forholdet deres hun har , og vil ha , fokus på .

Det er bedre at du ved neste anledning dere møtes , viser deg fra en annen og bedre side . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfører meg ikke slik offentlig med kjæresten en gang og hvertfall ikke med mannlige venner. Å oppføre seg slik med sjef og kolleger er langt over grensen etter min mening. Hjelper ikke å ro seg bort med å være jordnær for det der er ikke jordnær oppførsel.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Det er jo helt normalt og danse med hverandre når man danser vanlig folkedans. Det var ikke noe seksuelt i det hele tatt... Og de var sjalu lenge før dette skjedde.

- TS

Jammen det er jo så vanlig å tro at man er sjalu...når man er ung. Det er nok heller det at man ser an typen og ikke vil at mannen skal dumme seg ut 😌 

Anonymkode: d1ff3...971

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

STakkars damene dems, og stakkars mennene deres. Flaut... 

Anonymkode: b882a...d9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilleprinsesse skrev:

Naiv? han sa jeg var jordnær før det tok av... Jeg vet ikke hvorfor de bare lo av det og ville at vi skulle fortsette. Men kan være fordi at han har så mye eldre kone, at de syns han fortjente litt ungjenter som hang på han. 

- TS

Han visste nok ikke hva han skulle gjøre. Le eller gråte. Samme skjedde nok med kjærestene deres. Var på en fest selv som eskalerte litt på grunn av noen jenter. Guttene lo gjerne og srøttet de. Kjærestene også. Men du anner ikke hvordan de beklagde bak ryggen av de jentene...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ordner du opp i i morgen, lille prinsesse. Kontakt sjefens overordnede og fortell hva du har opplevd. Kanskje får du til og med jobben hans, når han må gå på grunn av seksuell trakassering av to 20-åringer.

Allier deg med kona. Gi klart uttrykk for at du ikke klander henne for noe. Du har bare sympati for at hun har en sånn #metoo-mann.

Snart står mannen uten jobb, uten kone, barn som ikke vil vite av ham, og du får endelig sjefslønn. Alt på grunn av et forsinket julebord. Vel jobbet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Dette ordner du opp i i morgen, lille prinsesse. Kontakt sjefens overordnede og fortell hva du har opplevd. Kanskje får du til og med jobben hans, når han må gå på grunn av seksuell trakassering av to 20-åringer.

Allier deg med kona. Gi klart uttrykk for at du ikke klander henne for noe. Du har bare sympati for at hun har en sånn #metoo-mann.

Snart står mannen uten jobb, uten kone, barn som ikke vil vite av ham, og du får endelig sjefslønn. Alt på grunn av et forsinket julebord. Vel jobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Horten Market said:

Hun jobber ikke der, kjæresten gjør.

Anonymkode: 841fc...461

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Uff, du dømmer jo før du vet hele situasjonen. Utenom dette med han ene sjefen, så var jeg bare hyggelig, og vi alle danset med hverandre. Var ikke sånn at vi satt nakne på han... Alle likte meg godt, tross det som skjedde med sjefen. Men han likte meg godt jeg også. Jeg bare dummet meg litt ut på slutten.

- TS

Du sier alle likte deg godt, men mener samtidig at sjefens kone syntes situasjonen var så ugrei at hun gikk.

Det stemmer jo ikke helt godt overens synes jeg.

Det er bare en ting å gjøre. Den helnorske spesialøvelsen "å kaste seg langflat"

Anonymkode: a9157...bea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, Lilleprinsesse said:

- TS

Danser dere folkedans på julebordet?

Anonymkode: 841fc...461

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alkoholen går inn...går vettet ut.

Det vet jo alle!!!

Hvorfor i h..... må "alle" drikke seg dritings????

Og oppføre seg som halvaper!!!

Anonymkode: 49b2c...9bc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...