BeautyBox Skrevet 14. januar 2018 #41 Del Skrevet 14. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste jeg gjør mot mennesker er å være hard mot de som er kjipe mot andre. På kg. Så ja, det er faktisk ikke så vanskelig å ikke tafse på andre koners menn, tro det eller ei.... Anonymkode: c1790...329 Nei, det er en ufin handling, men det er mannen som skal skamme seg for å velge å ta imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #42 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.14, AnonymBruker skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. januar 2018 #43 Del Skrevet 14. januar 2018 48 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Forje helg var jeg på julebord, vi var med mennene våres. Vi koste oss alle sammen og hadde det veldig gøy. Det er både eldre menn og yngre menn med da yngre å eldre koner/kjærester. Jeg og hun ene kjæresten til min samboers kollega (la oss kalle henne for Emma) traff virkelig tonen. Vi var også blant de yngste på 20 år, mens de andre er 10,30,40 år +++. Jeg og Emma ble godt fulle utover kvelden, og vi danset med alle sjefene og de eldre mennene. Vi hadde det egentlig bare gøy. Alle lo, smilte , dansa og tulla. Men han ene sjefen hadde en mye eldre kone. Eller hun så MYE eldre ut. Hun så ut som mormoren min. Problemet var bare det at jeg og Emma hang så veldig på han. Vi fikk han til og ta på brystene våres og mens han tafset oss på lårene også, hans kone satt rett over oss og så på. Vi hadde på oss korte kjoler med lange støvletter (tilfeldig) begge to. Kjærestene våres syns bare at det var gøy, siden vi var så "close" med sjefene. Så der satt vi to ung jenter og klenget oss på han. Vi satt i hver vår armkrok hos han. Nå har jeg så dårlig samvittighet. Fordi at vi holdt på slik. Stakkars konen hans, hun så helt utilpass ut og hun visste ikke hvor hun skulle se. Hun pratet nesten ikke til oss, og det forstår jeg godt. Jeg bare sitter med en så dårlig følelse at dere aner ikke. Jeg har så utrolig vondt i hjertet mitt. Hadde min samboer gjort noe sånt mot meg, hadde jeg bare dratt derifra. De 2-3 siste timene de var der så ble hun plutselig bare borte. Vi så noe aldri til hun igjen, mens vi satt oppå mannen hennes... Enkelte av de andre konene var så sjalue at de kjeftet på oss fordi vi ønsket og danse litt med mennene deres. De syns vel det var ubehagelig, med tanke på at vi var 30, 40 år yngre enn de. Tror dere hun har tatt dette ille? bør jeg ringe og si beklager? B to da S! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 14. januar 2018 #44 Del Skrevet 14. januar 2018 Av og til får jeg vite ting om mennesker som gjør at jeg ikke synes det er så rart at folk tar livet sitt. For en ting er på en måte det ekstreme bedraget av mannen her, som på fest sammen med sin kone beføler to andre, yngre kvinner foran henne. Man blir bedratt og samtidig latterliggjort av den man kanskje elsker mest her i verden, evt. er det bare en dråpe i begeret av mannens tidligere tilkortkommenheter. Men en annen ting er hvordan man blir konfrontert med en virkelighet der mennesker virkelig ikke eier skam, og man ser mennesker som griske som hyener ruller seg rundt i oppmerksomheten fra eldre menn, og gleder seg over skammen og sårheten de ser å oppdage i et annet menneskes øyne, bare fordi "hun var skikkelig, skikkelig gammel!". Jeg synes ikke det er rart om folk ikke ønsker å leve i en sånn verden der mennesker er så lavmåls. Jeg synes det er bra at du skammer deg TS. Bra fordi det viser at du har en samvittighet inni der et sted. Dyrk denne følelsen. Og med det mener jeg, vær selv glad for at du har den. At du føler deg dårlig betyr at du har en viss moral inni der. Si unnskyld til konen. Selvsagt er det ikke bare du som har gjort noe galt her, høres ut som en gjeng med idioter på den festen som holdt på sånn som det der. Men det er ofte sånn julebord er har jeg hørt. Men det at du ikke er den eneste som har gjort noe galt, betyr ikke at du går fri. Ta ansvar for din atferd. Det er modig gjort av deg om du gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #45 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.23, palamina skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #46 Del Skrevet 14. januar 2018 Herregud for en bedriten oppførsel. Jeg hadde dødd av skam 😳 Anonymkode: ce890...336 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #47 Del Skrevet 14. januar 2018 Just now, Lilleprinsesse said: Det handler ikke om puling eller sex. Men at jeg ble alt for revet med, med emma. Og gutta likte det. De andre damene var jo så sure og grinete. Men ja, jeg angrer. - TS You just don't get it.... Kona Hans trenger ingen beklagelse fra deg, de andre damene trenger ikke en beklagelse fra deg. Det er ingen av de som bryr seg om at dere tror dere er unge og derfor så deilige (og vi andre tror vi er avlegs og føler oss utkonkurrert, not really...). Det som er trist med hele greia er at den oppførselen legger lista for hva menn forventer og hvordan de behandler oss. Du vrenger puppene opp i ansiktet på mannen og ber om å bli tafset på, blir fort tolket at sånn vil alle kvinner bli behandlet. Det er det vi vil, det er det vi fortjener...? Din samboer vil være blant de som tafser (og gjerne mer) og synes det er greit. Som ler av at kvinner blir trakassert... Det er trist det... Anonymkode: 4382d...eba 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #48 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.28, Rainstorm skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar 2018 #49 Del Skrevet 14. januar 2018 8 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Det handler ikke om puling eller sex. Men at jeg ble alt for revet med, med emma. Og gutta likte det. De andre damene var jo så sure og grinete. Men ja, jeg angrer. - TS Du skjønner vel hvorfor de andre damene var så sure og grinete? De syntes oppførselen deres var beyond klein og latterlig. Håper virkelig du kvinner deg opp, får med deg Emma og sier beklager til både sjefen og kona hans. Dere SÅ at hun ikke likte det og alikevel fortsatte dere? Du kan ikke skylde på alkoholen for den altså. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #50 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.31, AnonymBruker skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 14. januar 2018 #51 Del Skrevet 14. januar 2018 Akkurat nå, Sirah skrev: Du skjønner vel hvorfor de andre damene var så sure og grinete? De syntes oppførselen deres var beyond klein og latterlig. Håper virkelig du kvinner deg opp, får med deg Emma og sier beklager til både sjefen og kona hans. Dere SÅ at hun ikke likte det og alikevel fortsatte dere? Du kan ikke skylde på alkoholen for den altså. Haha, beklage til sjefen my ass. Han som tok dem på puppene og låret og likte det, og tok i mot. Men beklage til kona er jeg med på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #52 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.36, Sirah skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar 2018 #53 Del Skrevet 14. januar 2018 1 minutt siden, Lilleprinsesse skrev: De var grinete lenge før dette skjedde. Tror de bare følte seg utilpass pga oss. Jeg var bare hyggelig. - TS Og da falt det ikke dere inn at dere burde tone ned oppførselen deres når folk føler seg utilpasse pga dere? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #54 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.41, Sirah skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar 2018 #55 Del Skrevet 14. januar 2018 Akkurat nå, Lilleprinsesse skrev: Vi tenkte jo ikke over det der og da. Det er vel sånt man tenker på etterpå. Vi møtte opp glade og fornøyde. For meg er det en selvfølge at man hygger seg på slike felles sammenkomster. Man trenger ikke sitte og furte. Hvorfor skal jeg tone ned fordi andre furter? altså, det var julebordet. - TS Fordi man skal lese selskapet sitt. Det handler om sosiale antenner. I noen sammenhenger er det helt greit å være vill og gal og danse på bordet, i andre sammenhenger blir det veldig feil. Slik som i dette tilfellet. Man kan fint hygge seg og ha det kjempegøy uten å ta den helt ut slik dere tydeligvis gjorde. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #56 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.46, Sirah skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. januar 2018 #57 Del Skrevet 14. januar 2018 Akkurat nå, Lilleprinsesse skrev: Ja, men som jeg har fortalt så skjedde dette på kvelden. Middagen var på formiddagen. Så de var sure fra de så oss i døren. - TS Jeg sier ikke at de "sure" ikke har gjort noe galt her. Det var dårlig gjort av dem og dømme dere på forhånd. Men de fikk jo tydeligvis rett. Håper dere har lært av dette til en annen gang og toner ned alkoholforbruket deres kraftig til neste fest i firmaet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 14. januar 2018 #58 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) På 14.1.2018 den 17.50, Sirah skrev: Endret 27. mars 2018 av Lilleprinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeanB Skrevet 14. januar 2018 #59 Del Skrevet 14. januar 2018 9 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Så klart hadde jeg ikke likt det.... - TS Da vet du hva som er riktig å gjøre. Vis deg som en bedre person og beklag. Ydmykhet kommer man langt med i livet. En dag kan det være deg selv som er ´hun kjedelig gamle konen` blandet yngre jenter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #60 Del Skrevet 14. januar 2018 1 time siden, Lilleprinsesse skrev: Forje helg var jeg på julebord, vi var med mennene våres. Vi koste oss alle sammen og hadde det veldig gøy. Det er både eldre menn og yngre menn med da yngre å eldre koner/kjærester. Jeg og hun ene kjæresten til min samboers kollega (la oss kalle henne for Emma) traff virkelig tonen. Vi var også blant de yngste på 20 år, mens de andre er 10,30,40 år +++. Jeg og Emma ble godt fulle utover kvelden, og vi danset med alle sjefene og de eldre mennene. Vi hadde det egentlig bare gøy. Alle lo, smilte , dansa og tulla. Men han ene sjefen hadde en mye eldre kone. Eller hun så MYE eldre ut. Hun så ut som mormoren min. Problemet var bare det at jeg og Emma hang så veldig på han. Vi fikk han til og ta på brystene våres og mens han tafset oss på lårene også, hans kone satt rett over oss og så på. Vi hadde på oss korte kjoler med lange støvletter (tilfeldig) begge to. Kjærestene våres syns bare at det var gøy, siden vi var så "close" med sjefene. Så der satt vi to ung jenter og klenget oss på han. Vi satt i hver vår armkrok hos han. Nå har jeg så dårlig samvittighet. Fordi at vi holdt på slik. Stakkars konen hans, hun så helt utilpass ut og hun visste ikke hvor hun skulle se. Hun pratet nesten ikke til oss, og det forstår jeg godt. Jeg bare sitter med en så dårlig følelse at dere aner ikke. Jeg har så utrolig vondt i hjertet mitt. Hadde min samboer gjort noe sånt mot meg, hadde jeg bare dratt derifra. De 2-3 siste timene de var der så ble hun plutselig bare borte. Vi så noe aldri til hun igjen, mens vi satt oppå mannen hennes... Enkelte av de andre konene var så sjalue at de kjeftet på oss fordi vi ønsket og danse litt med mennene deres. De syns vel det var ubehagelig, med tanke på at vi var 30, 40 år yngre enn de. Tror dere hun har tatt dette ille? bør jeg ringe og si beklager? Hvorfor skal du ringe og si beklager når du omtaler de andre konene som sjalu fordi de ikke ville dere skulle danse med mennene deres? Dere har jo vist hvordan dere er. Anonymkode: d1ff3...971 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå