Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

Spark er helt fantastisk ❤ 

Ja, det er jo 50/50 😂. Tenker at siden du straks 20 uker på vei, så kommer det ikke til å være noe problem, men det spørs om lille ønsker å vise seg 😊

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt å komme inn og oppdatere seg på hvordan det går med deg og lese om spark! :) Det er en fantastisk følelse! :) Spennende å finne ut om det ligger en gutt eller jente inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gakkepus skrev:

Spark er helt fantastisk ❤ 

Ja, det er jo 50/50 😂. Tenker at siden du straks 20 uker på vei, så kommer det ikke til å være noe problem, men det spørs om lille ønsker å vise seg 😊

Ja ❤️ Haha, ja det er det som avgjør saken! Typisk om h*n ikke vil vise seg, siden vi er så nysgjerrige... men det er helt i orden. Det viktigste for meg er at den lille er frisk og har det bra. Skal klare meg veldig fint uten å vite kjønn ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Puffin skrev:

Så kjekt å komme inn og oppdatere seg på hvordan det går med deg og lese om spark! :) Det er en fantastisk følelse! :) Spennende å finne ut om det ligger en gutt eller jente inni der.

Ja, det er det virkelig :) Hjelper virkelig på når man har alle plagene, fungerer litt som motivasjon opp i det hele 😂Ja, jeg er så spent og nervøs at jeg føler jeg skal kaste opp... håper bare at alt er bra ❤️ er bare en bonus om vi får vite kjønn, tenker jeg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Ja, det er det virkelig :) Hjelper virkelig på når man har alle plagene, fungerer litt som motivasjon opp i det hele 😂Ja, jeg er så spent og nervøs at jeg føler jeg skal kaste opp... håper bare at alt er bra ❤️ er bare en bonus om vi får vite kjønn, tenker jeg 😄

Jeg var også supernervøs, var kvalm og trodde jeg skulle ta til tårene flere ganger på jobb. Så var det ren lykke når alt så bra ut, glemte nesten å spørre om kjønn 😊

Lykke til, spent på om dere får vite kjønnet selv om det ikke betyr så mye:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det betyr ingenting så lenge barnet er friskt, men det gjør liksom noe med drømmingen videre frem mot fødsel. :) Jeg hadde aldri klart å ikke vite, er alt for nysgjerrig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Puffin said:

Ja det betyr ingenting så lenge barnet er friskt, men det gjør liksom noe med drømmingen videre frem mot fødsel. :) Jeg hadde aldri klart å ikke vite, er alt for nysgjerrig 😄

I USA er det veldig vanlig å ikke vite kjønn. Tror ikke jeg hadde klart å vente så nysgjerrig som jeg er 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Aryamili skrev:

Jeg var også supernervøs, var kvalm og trodde jeg skulle ta til tårene flere ganger på jobb. Så var det ren lykke når alt så bra ut, glemte nesten å spørre om kjønn 😊

Lykke til, spent på om dere får vite kjønnet selv om det ikke betyr så mye:hjerte:

Jeg måtte holde meg opptatt med jobb omtrent helt til vi ble ropt inn til jordmor, for å ikke freake 😂Det ser ut til å bli ei lita jente ❤️ Hun sa hun var ganske sikker, og at hun ble overrasket om det var det motsatte 😂

 

2 timer siden, Puffin skrev:

Ja det betyr ingenting så lenge barnet er friskt, men det gjør liksom noe med drømmingen videre frem mot fødsel. :) Jeg hadde aldri klart å ikke vite, er alt for nysgjerrig 😄

Helt sant :) Haha, enig! 

 

1 time siden, Gakkepus skrev:

I USA er det veldig vanlig å ikke vite kjønn. Tror ikke jeg hadde klart å vente så nysgjerrig som jeg er 😅

Ikke jeg heller! Men nå kjenner jeg faktisk to par som ikke skal vite! Er ikke det nok spenning liksom 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️ 

Ser ut til at det blir ei jente på oss ❤️ Frisk og helt normal, hun så ingenting som hun reagerte på. Det var en så fin opplevelse. Og den lille sprellet og makket hele tiden, viste fingeren på skjermen og så for det meste innover mot ryggraden min. Var vanskelig å få bilder i profil, men vi fikk ett 😄 Og hun sa at hun var ganske sikker på at det ble jente, og ble overrasket om det ble gutt - så da føler vi oss sikre nok 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at alt så fint ut og at dere hadde en fin opplevelse! ❤️

Tenk at du er i uke 20 snart! Halvveis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aryamili skrev:

Godt å lese at alt så fint ut og at dere hadde en fin opplevelse! ❤️

Tenk at du er i uke 20 snart! Halvveis :) 

Ja, det var helt fantastisk ❤️ nå må jeg bare la det synke inn ❤️

Det er helt sykt! Håper litt at de kommende ukene sniker seg forbi, det er så koselig å kjenne spark og vite at alt er godt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Gakkepus skrev:

Fantastisk! 😊👶 og flott at alt var som det skal.  

Ja, det var SÅ deilig. Haha, jeg så en OUL på YouTube der jordmoren gikk gjennom alt, så jeg noterte meg slik at jeg evt kunne spør om hun glemte noe 😂 men hun gikk gjennom alle punkt og sa at hun ikke så noe som tydet på noen avvik, og at hun var frisk og aktiv, og alt stemte ❤️

50 minutter siden, TeamWP skrev:

Så godt alt sto bra til , og gratulerer med jente💖

Ja ❤️ takk ❤️

8 minutter siden, Lene25 skrev:

Hurra 😍 Gratulerer 💕

Takk ❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Kaiaermeg said:

Ja, det var SÅ deilig. Haha, jeg så en OUL på YouTube der jordmoren gikk gjennom alt, så jeg noterte meg slik at jeg evt kunne spør om hun glemte noe 😂 men hun gikk gjennom alle punkt og sa at hun ikke så noe som tydet på noen avvik, og at hun var frisk og aktiv, og alt stemte ❤️

Ja ❤️ takk ❤️

Takk ❤️❤️

Haha, men du, det et flott du er forberedt. Det er ofte man går til legen, og har tusen spørsmål, men så glemmer man å spørre. Det er flott jm gikk igjennom alt grundig. Veldig glad på dine vegne. 💪❤  

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Gakkepus skrev:

Haha, men du, det et flott du er forberedt. Det er ofte man går til legen, og har tusen spørsmål, men så glemmer man å spørre. Det er flott jm gikk igjennom alt grundig. Veldig glad på dine vegne. 💪❤  

❤️

48 minutter siden, plastfolien skrev:

Så bra at alt så bra ut med lille jenta deres🎀

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...